Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer *****

8,4

Weer vandaag4°-4°

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Waterparc Veluwemeer voor je op een rij gezet:

72 tips over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

Elise, 14-9-2017

Pannenkoeken eten bij Hans en Grietje. Leuk restaurant vol verassingen.

Winkelen in Harderwijk of Dronten

Dolfinarium , walibi

Sandra, 5-9-2017
Hij is al eerder genoemd, maar met kinderen is het pannenkoekenhuis Hans en Grietje super. Wij hebben eerst het broodkruimelpad gelopen (1,6 km) en daarna kon er gespeeld worden. Neem met mooi weer ook zwemkleding en ee handdoek mee, want er kan met water gespeeld worden. Met kinderen kan je hier best een aantal uur doorbrengen.
J., 10-10-2016
Breng zeker een bezoek aan pannenkoekenhuis Hans en Grietje (Zeewolde) en ga een keer eten bij restaurant Boofoor (gelegen op het park).

Debbie , 22-11-2015
    Een leuk uitstapje in de omgeving dat echt de moeite waard is is Aviodrome, een vliegtuigmuseum, heel leuk voor kids. Diverse kortingsacties oa postcodeloterij.
    Debbie , 22-11-2015
    Neem in de wintermaanden een zaklamp mee als je in het appartementencomplex zit, want de weg naar het zwembad, restaurant, supermarkt is niet verlicht en heel erg donker.
    erwin, 8-9-2015
    Eten bij Grand-Café BooFoor was zeer goed. uitstapjes naar Hardewijk en Almere zeker aan te raden.

Veerle1, 16-8-2015

Pit museum (politie en brandweermuseum) echt een aanrader. Evenals dorpje Elburg ( gratis parkeren) Eten bij Chinees Wei Min in Dronten ( gratis parkeren) en vis eten in Harderwijk bij Dries van den Berg (5 min rijden vanaf het park en ook gratis parkeren.

Floor, 13-7-2015
    In het Harderbos zijn drie leuke wandelingen van Natuurmonumenten. Je kunt ze vinden op de website. Vanaf pannenkoekenrestaurant Hans en Grietje bij Zeewolde beginnen er twee. Het pannenkoekenrestaurant zelf is ook een aanrader.
    franwes, 3-5-2015
    Harderwijk zelf heeft een leuk centrum waar je prima kunt eten
    rox, 8-4-2015
    Hans en Grietje restaurant. Is veeeel meer dan enkel een pannenkoekenrestaurant. Er is een enorm speelveld met allerlei superleuke activiteiten voor kinderen. Echt top! En in het aangrenzende bos kun je twee speciale Hans & Grietje-routes lopen. Allemaal geheel gratis (uitgezonderd het eten en drinken uiteraard).

Onze bezoekers bekeken ook: