Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

7,8

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,2

Omschrijving
Landal Waterparc Veluwemeer ligt in Biddinghuizen. Hier kun je zowel luxe als minder luxe accommodaties huren, waarvan de meest luxe variant is voorzien van wasmachine, droger en een sauna. De kids genieten in de binnen- en buitenspeeltuin of in het zwembad. Op 10 minuten rijden van Harderwijk waar ook het Dolfinarium zit.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Waterparc Veluwemeer voor je op een rij gezet:

421 reviews over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in het Nederlands

• Activiteiten6

Tweede verblijf hier. Nog steeds even mooi onderhouden park als 3 jaar geleden.

Ons extra luxe appartement (157) was dik in orde: erg ruim voor 6 personen, proper, van alles voorzien ! De wasmachine en droger zijn een plus, net zoals de sauna en zonnehemel.

Enkele kleine verbeterpuntjes:

- slechts 1 toilet is wat weinig voor 6 pers

- de vaatwas was defect (bleef het programma herhalen - vaat was wel afgewassen, maar als je hem om 12u00 aan stak, draaide ie om 21u00 nog...)

- het appartement kon een nieuw likje verf gebruiken (vooral in de slaapkamers)

- enkele zeteltjes in de zithoek waren dringend aan vervanging toe.

Zwembad niet supergroot, maar wel net onderhouden.

Indoor speelterrein ok voor een momentje afleiding met de kids. Leuke buitenspeelterreinen.

Uit eten in Zuid Zoet Zout was prima. Zeker met het uit eten arrangement doe je héél wat voordeel. Lekker eten.

Bediening was zeer vriendelijk, maar we hebben wel af en toe onze wenkbrauwen gefronst: (dag 1) om 14u30 moest men even navragen in de keuken of ze wel tijd hadden om dessert te maken, (dag 2) om 16u00 kon de keuken misschien geen dessert meer maken, (dag 3) om 20u30 moesten we ons drankje na het zwemmen snel binnenkappen want men wilde gaan afronden...

Spar supermarkt heeft voldoende aanbod. Voor uitgebreide boodschappen is een AH in nabije omgeving.

Wij komen zeker terug!

Heel goed naar de zin gehad

JP THIJS,
2-11-2018
  • Onderkomen9

Mooi gelegen ruim opgezet park.

Geweldig

Marianne,
25-10-2018
  • Onderkomen8

Was een groot huisje. Mooi ligging.

Gezellig park. Is een aanrader

Landal GreenParks

Prachtig park en super bungalow

Hester,
11-10-2018
  • Activiteiten8

We zaten met de hele familie in een 12-persoons bungalow. Wat een mooi huisje! De voorzieningen waren super en de ligging van het huisje was ook erg mooi, aan het water. We kregen zelfs twee zwanen op bezoek!

Het zwembad is mooi en groot en er zijn groepskleedkamers met aankleedtafel waar je makkelijk een baby kan omkleden. De temperatuur van het zwembadwater was ook erg aangenaam. Er waren alleen wat weinig douches bij het zwembad.

We zijn niet bij het restaurant geweest maar wel bij de snackbar. Die was goed, snelle service.

Nooit meer!

Edwin,
7-10-2018
  • Activiteiten6

Vriendelijk ontvangst bij receptie. Het huis was slecht onderhouden, vieze muren, kapotte horren, spinnenraggen en vuil onder de veranda. Meubels gedateerd en oud. Geen prettig onderkomen. Ze durven veel geld te vragen voor weinig moois. Voor ons nooit meer!

Klantvriendelijkheid valt tegen

Alex Willems,
1-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Wij zijn al meer dan dertig keer op dit park geweest. Ik heb namelijk een weekendopvang voor kinderen met autisme en/of adhd speciaal gericht op vissen. Meestal huren we een appartement. De appartementen zijn prima en de ligging is prachtig. Het veluwemeer is heel goed om te vissen en daarom komen we er steeds terug. De service vind ik echter minder. Ik was dit keer echter vergeten om een sleutel in te leveren. Meteen heb ik een mailtje gestuurd net de vraag of ik de sleutel de volgende keer mee kon nemen want we zijn er de laatste tijd bijna ieder weekend. Dit was niet mogelijk en ik moest de sleutel aangetekend opsturen. Inmiddels heb ik dit al gedaan maar vind dat ze hier wel wat soepeler mee om hadden kunnen gaan voor een klant die het park zo vaak bezoekt.

Niet weer!

J.,
1-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Van buiten oogt het huis mooi. Ligging aan water is ook leuk. Maar wat is het donker binnen. Spinnenraggen onder de veranda. Oud meubilair. Kapotte horren. Beschadigde muren. Voor ons niet weer.

geweldig!

Corry Gesell,
30-9-2018
  • Activiteiten8

prachtig park, mooie huizen,mooie omgeving, heerlijk restaurant

Fantastisch !

Suzanne,
24-9-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het was steengoed schoon netjes mooi huisje park was super ..geen opmerkingen ..omgeving te veel te doen ..ik zou het iedereen aanraden een heerlijk park .(huisje 2053)super 6dl2 wat een luxe komen zeker terug!!en niet te vergeten het restaurant heeeerlijk!!

Heel goed.

Ria,
21-9-2018
  • Onderkomen10

Wij gaan ieder jaar met neven en nichten een midweek weg. (altijd in een huisje van Landal) Vorig jaar zijn we in het zelfde huisje geweest. Dit jaar kon de schoonmaak beter.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.