Géén boekingskosten
NederlandFlevolandBiddinghuizenVakantieparken BiddinghuizenVakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

NederlandFlevolandBiddinghuizen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 567 reviews

• 7.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landal Waterparc Veluwemeer ligt in Biddinghuizen. Hier kun je zowel luxe als minder luxe accommodaties huren, waarvan de meest luxe variant is voorzien van wasmachine, droger en een sauna. De kids genieten in de binnen- en buitenspeeltuin of in het zwembad. Op 10 minuten rijden van Harderwijk waar ook het Dolfinarium zit.

567 Reviews over Landal Waterparc Veluwemeer

• 9Peter en Astrid14-09-2022

Relaxed genieten van huisje in waterrijke setting

Prachtige huisjes liggend rondom een binnenmeer waarin gevist kan worden, gesupt en met een opblaasboot gevaren. Met een dijk gescheiden van het Veluwemeer waardoor je op warme dagen zo naar het Harderstrand Noord loopt, of je boot via de jachthaven te water laat. Huisjes zijn ruim opgezet, goed schoon gemaakt en smaakvol ingericht. Alle ramen en de tuindeuren zijn voorzien van horren. Receptie en technische dienst zijn klantgericht. De Spar supermarkt heeft een ruim assortiment en de snackbar stilt de makkelijke trek. We hebben heerlijk gewandeld, gefietst, geluierd op de ligbedden in de tuin (6p luxe huisje) en in de avond konden we op de overdekte veranda buiten blijven zitten. In de nabije omgeving leuke stadjes zoals Harderwijk en Elburg, lekker shoppen in Zeewolde en Lelystad (BataviaStad), golfen of naar Walibi.

• 6Eetgelegenheden
  • 6A. M.11-09-2022

Mooi park, enorm smerig huis

Op het eerste oog een mooi 10-persoons huis. Erg ruim van binnen en van buiten. Helaas is er flink wat achterstallig onderhoud en was het behoorlijk smerig: Een dekbed vol met kotsvlekken, poepresten aan de muur van de wc, vlokken stof onder de bedden, smerig kastje onder het aanrecht met een goor vergiet, een achtergebleven t-shirt tussen de verwarming… echt niet te geloven hoe smerig!! Verder miste er een eetkamerstoel, was de verwarming in de badkamer aan het roesten en zat een metalen profiel los. We hebben melding gemaakt bij de receptie. Als “tegemoetkoming” kregen we een “luxe checkout” en werd een nieuw dekbed en eetkamerstoel bezorgd.

Zelfs in de binnenspeeltuin lijken ze de schoonmaak over te slaan. Op het net dat over het speeltoestel gespannen zit lag zelfs maandverband…

Wij hebben al vrij veel Landalparken bezocht en eigenlijk altijd naar tevredenheid, maar dit was echt ondermaats en behoorlijk tegenvallend.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 9Kelly DL17-08-2022

Heerlijk!

Wij zaten in een appartement met uitzicht op de jachthaven. Heerlijk! Wind, zon, rust en een groot en proper appartement met sauna. Ik vond het makkelijk dat de bedden reeds opgemaakt waren (is een optie). Het strand en meer waren geweldig, wel even zoeken naar het strand…maar gevonden. Wij waren iets minder fan van de zwembaden, maar hé, het meer zoals eerder gezegd. We huurden ook een boot: zeker doen! Wij kwamen hier echt tot rust! Receptie en het personeel heeft ons zeer goed en vriendelijk geholpen. Aanrader!

• 10Kevin17-08-2022

Geweldig!!!!

Wij hadden een appartement met een super uitzicht over de haven en het veluwemeer

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 1Tina Hakkesteegt27-03-2022

Nooit meer, respectloos!

Het vroor en de cv deed het niet, de receptie was dicht, dus geen hulp, de vaat was plakkerig, de badkamer viezigheid en de keukenplint oa zat los. Maar bovenal waren we eerder die week op zoek naar service wegens ziekte in ons gezin en we zochten een oplossing. En we hoefden echt niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Maar na lange tijden wachten aan de telefoon kregen we gewoon lik op stuk! Schandalig, geen begrip en geen seconde meedenken. En nadien is er geen seconde aandacht besteed aan onze klacht per mail. Service is heel ver te zoeken!! Toen we in coronatijd 3000 euro moesten betalen voor een huisje, terwijl er geen faciliteiten waren, toen vond landal dat ook normaal toch???

• 1Onderkomen
  • 9Ida26-01-2022

Goed verblijf , netjes en keurig.

We zaten in een appartementencomplex met een heel mooi uitzicht. Appartement was ook heel praktisch ingedeeld en keurig en netjes.

• 9Onderkomen
  • 8Nelly van der Zwet25-01-2022

Komen zeker weer terug.

Al 15 keer een huisje gehuurd, een luxe bungalow. Fijn huisje ruim en mooi uitzicht.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Edwin19-01-2022

Heerlijke bungalow met veel luxe

De bungalow was prachtig. Heerlijke openhaard (gas) en sauna maakte het net wat luxer. De 2 badkamers waren ook ideaal omdat we met vrienden waren. De indeling en meubilair waren OK. De TV is was wat aan de kleine kant maar met een Chromecast was F1 kijken mogelijk (zelf meegenomen). Internet verbinding was stabiel en snel genoeg. We hadden een huisje aan het water wat in december niet veel extra's oplevert maar dit zal met zonnig weer zeker ook lekker zijn. Kortom wij waren zeer content met deze bungalow die qua kosten ook prima was.

• 9Onderkomen
  • 1Mar18-01-2022

Vies en verschrikkelijk

Bij aankomst (was zelfs betaald voor eerder aankomst) was het huis super smerig lag kots in een slaapkamer alles rook naar een friettent rare vlekken op de matrassen zelfs waren er geen bedden opgemaakt zat wel bij de prijs in veel dingen kapot gelijk alles gemeld ze maakte er een officiële klacht maar omdat het voor ons een speciaal weekend was wilde wij niet elke dag iemand over de vloer bij inlevering van de sleutel nogmaals alles doorgeven maar of ze er wat mee gaan doen???nooit meer op dit Park

• 1Onderkomen
  • 2Pieter02-01-2022

Ivm corona regels, geen gebruik van faciliteiten.

Geen tegemoetkoming gekregen in de kosten, ivm corona was er niks mogelijk, zelfs voor Bollo bezoek moesten we nog extra betalen. Waardeloos. We hadden toch op z'n minst een tegemoetkoming id kosten verwacht van z'on niet klant vriendelijk park.

• 4Onderkomen

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer info