Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

• 8.7Onderkomen
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.8Activiteiten

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Waterparc Veluwemeer voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Landal Waterparc Veluwemeer ligt in Biddinghuizen. Hier kun je zowel luxe als minder luxe accommodaties huren, waarvan de meest luxe variant is voorzien van wasmachine, droger en een sauna. De kids genieten in de binnen- en buitenspeeltuin of in het zwembad. Op 10 minuten rijden van Harderwijk waar ook het Dolfinarium zit.

497 reviews over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

• 2L04-06-2020

Gast is hier GEEN koning!

Het appartement opzich zag er mooi uit, mooie keuken, mooie badkamer, prima meubels. Maar waar waren de ligbedden voor buiten? binnen bleken de tafels te plakken, de vloer niet schoon, er lagen overal kruimels ook in de nachtkastjes! De vloer was duidelijk niet gedaan. Vreemd ook dat de schoonmaker dit huisje zo heeft afgeleverd, want er liepen overal mieren! (Gek op een appartement op 2 hoog). Op de website stond dat je kon zwemmen door een tijdvak te reserveren. Ter plekke hoorden we dat volwassenen en kinderen zonder zwemdiploma Ivm corona niet mochten zwemmen. We mochten dus niet zwemmen! Bij de receptie zeiden ze dat we een klacht bij het hoofdkantoor konden indienen. Die nemen klachten binnen 2 weken in behandeling, wat heb je daaraan op vakantie? Een andere collega dacht wat meer mee die vertelde dat we kleurplaten konden krijgen om te maken. Daar kom ik toch niet voor? Ons zien ze er niet meer terug!

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 8Linda24-02-2020

Prettig verblijf

Wij waren er met kinderen van 13 en 10 jaar oud. Lekker rustig park (we waren er wel in februari) met mooie uitstraling. We hadden een 4 persoons huis met sauna en zonnebank. Bungalow was gezellig ingericht en schoon en we hadden een mooie plek aan het water. We waren er een midweek. Er is dichtbij het park veel te doen: dolfinarium (vond dochter van 13 erg leuk), Aviodrome (vond zoon van 10 erg leuk), pannekoekenrestaurant Hans en Grietje is ook een aanrader, zeker ook voor kleinere kinderen, maar die van ons vonden het ook erg leuk. Zowel buiten als binnen veel om te spelen en inrichting erg leuk met spreuken en allerlei bewegende dingen. Ook heerlijk gewandeld in het Harderbos. Bataviastad(outlet) is ook in de buurt. In het restaurant op het park lekker gegeten. Uitzicht op het water. Het zwembad stelt niet zoveel voor, maar is wel mooi en schoon en prima om even 1 of 2 uurtjes te zwemmen.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8SulleyS12-02-2020

Wat een verrassing

Afgelopen weekend op dit park doorgebracht en wat waren wij verrast! Normaal hebben we altijd de grote parken met subtropisch zwembad en vele andere faciliteiten. Nu gekozen voor een wat rustiger park om zelf even tot rust te komen en wat hebben we genoten! Een heerlijk ruime bungalow (4 pers kiekendief) met een groot ligbad, een hele fijne keuken en een ligging aan de dijk bij de jachthaven. Als je op zoek bent naar een groot zwembad, veel faciliteiten en waar van alles te doen is, is dit niet het juiste park maar wij vonden het echt heel fijn en komen in de zomer zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 7WH van den Berg-Kerssies23-01-2020

Mooi park, echter staat de klant niet centraal

Voor de 5e keer op vakantie in dit park. 2 keer na tevredenheid. De laatste 3 keren veelal problemen. In jan 2019 op de aankomstdag stroomuitval in het appartement. Gelukkig dezelfde avond opgelost. In nov 2019 doorgezakte matrassen en continue koud water(de appartementen zijn voorzien van boilers die moeten opwarmen) In deze midweek dit meerdere keren bij de receptie aangegeven. 2x een monteur geweest. Deze gaf aan dat er vele mensen met dezelfde klachten waren, maar ze er niets an kunnen doen. Contact gehad met de manager(stagiaire). Echter bracht dit ook geen passende oplossing. Op 13 januari jl voor de 5e keer en nu een week verbleven. Toen we in augustus boekten is niet aangegeven dat het zwembad dicht zou zijn, terwijl we hier juist voor komen. Bij de receptie luisteren ze totaal niet naar je. Na tevredenheid hier gekomen, maar door de laatste 2 keren twijfelen we of we nog terugkomen. Als (vaste) klant verwacht je een beter!!

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 9John14-01-2020

Het volgende verblijf is alweer geboekt

Mooi, ruim appartement met een mooi uitzicht over het Veluwe meer. Een aanrader voor degene die van watersport houden. Of voor degene die van rust houden(buiten het hoogseizoen)

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Nelly van der Zwet12-01-2020

Prima ruime en lichte huisjes!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 7Jacqueline08-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

Is in de winter een park voor rustzoekers. Mooie appartementen, ruim en goed bereikbaar met de lift. In de omgeving mogelijkheden om te wandelen of te fietsen.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Bollo03-01-2020

Amazing!

Een super park met prachtige accommodaties en creatieve, sportieve activiteiten. Altijd wel iets te beleven! Voor jong en oud. Kom graag nog een keer terug. Medewerkers waren top!

• 8Onderkomen

Alleen gereisd in mei 2019

• 2019
    9Inge25-12-2019

Aanrader!

Fantastisch verblijf gehad. Erg groot, schoon en degelijk appartement aan het water. Zwembad ook erg schoon. Niet spectaculair, dus tieners zullen het saai vinden, maar voor ons (met kinderen van 5 en 8) was het perfect. Wij verbleven er tijdens kerst 2019 en het was er erg rustig, vonden wij een voordeel. Ruime openingstijden van zwembad en supermarkt. Veel leuke dingen in de buurt (Waterloopbos, dagje A’dam, Hans en Grietje restaurant, Urk, Lelystad, Almere, Aviodrome... en dan waren Walibi en het Dolfinarium nog dicht ook). Alles goed geregeld, tot aan de wifi aan toe. Niets dan lof. Voor ons geen minpunt maar toch: geen ‘gezellig dorpje’ op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9William20-12-2019

Hier komen wij zeker terug.

Mooi, verzorgd en ruim appartement. Ideale ligging van het park om te gaan fietsen. De ondergrondse parking voor de wagen is ideaal, maar als extra kan je ook een berging aanvragen om bijvoorbeeld de elektrische fietsen te plaatsen (en te laden). Dit was een aangename verrassing bij aankomst, want dit is niet vermeld op de website. Wij waren in het park buiten school-of andere vakanties, wat misschien wel een verschil kan maken.

Gereisd met partner in november 2019

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras