Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer
8,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Waterparc Veluwemeer voor je op een rij gezet:

400 reviews over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in het Nederlands

Niet nog een keer

Karin, 11-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Voor de tweede maal hier geweest, zelfde huisje, met 10 personen. Vorig jaar de gebreken op het formulier ingevuld. Nou...er was niks mee gedaan, sterker nog, het zag er nog slechter uit. Het meubilair is gewoon op. Schoon was het ook niet. De hondeharen zaten onder alle stoelpoten. Het is dat het mooi weer was, dus heerlijk buiten gezeten. Aan de locatie ligt het niet. Het is er open en aan het water. Maar we gaan weer op zoek naar iets anders, helaas.

fantastisch

jenny, 5-4-2018
  • Onderkomen9

appartementen zijn geweldig ,mooi ingericht en groot wij verbleven in een

6 persoons- app. geweldig eigen plaats in de parkeergarage

uitzicht over het meer ,kortom voor herhaling vatbaar .

zo leuk de serre en ook nog eens een terras ,helaas was het te koud om hier gebruik van te maken ,maar top

Het was weer fantastisch!

Lia van de Ven, 31-3-2018
  • Onderkomen8

Een heel fijn park erg mooi gelegen aan het Veluwemeer. Een mooie plek om op stap te gaan naar het Dolfinarium of Elburg. Wij zij hier al vaker geweest deze keer bezochten we met onze kleinzoon pannenkoekhuis Hans en Grietje. Wat een ongelofelijk mooi en goed verzorgd huis was dit een echte aanrader voor groot en klein. Uiteraard hadden we weer een heerlijk huis!

Ik vind het een leuk park

Sandra Leemans, 10-3-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Dit is een geweldig gelegen park. Het heeft huisjes en het heeft een appartementsgebouw. Een eigen strand aan het Veluwemeer. De woonkamer is van enorme omvang. Er is een balkon met schaduw en zon wanneer je boekt met uitzicht op de haven.De kamers zijn aan de kleine kant ten opzichte van de ruimte die de woonkamer biedt. Maar ja die muren krijg je niet meer verplaatst.

Het handige van dit appartement is dat je de auto beneden in de garage kan plaatsen en met de lift naar je appartement kan. Voor ouderen en invaliden okay. Maar ja dan moet die invalide persoon wel in de huiskamer gaan slapen want de slaapkamer inrollen met een rolstoel is niet mogelijk.

De omgeving is leuk. Je kan naar Walibi en Lelystad om te vliegen.

Het enige waar ik geen zicht op heb is de warmte huishouding in de flat. Wanneer het warmer wordt is het dan daar nog uit te houden ?? Ouderen kunnen maximaal 25 graden aan.

• Onderkomen10

Fantastische accommodatie voor 22 personen. Veel luxe en zeer prettig om in te verblijven. Iedereen is ontspannen bezig en voelt zich vrij om te gaan en staan. Mooie eigen kamers met zelf een tv per kamer. Overdag prima omgeving om in te wandelen. De keuken heeft veel voorzieningen waardoor je makkelijk eten kunt klaar maken. Grote koelkasten en 2 vaatwassers maken het gemak compleet.

Top huisje en zwembad

Anoniem, 2-3-2018
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

Leuk zwembad voor kinderen tot circa 6 jaar. Heerlijk warm zwemwater en alles is schoon in het zwembad. Matrassen zijn echt aan vervanging toe en schoonmaak kan echt beter onder de bedden en in de kasten. Rustig park met mooie ruime huisjes.

T. Haan, 1-3-2018
    • Onderkomen9

Mooi ruim en vooral schoon huis! Vriendelijk personeel en heerlijk rustig mooie omgeving zoals hardewijk en outlet lelystad. Wij hebben ons hier met z,n zessen 3 broers met vrouwen bijzonder vermaakt. Voor herhaling vatbaar!

Absolute aanrader en voor herhaling vatbaar

Maria en Ernst Lamers, 20-2-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Uitstekend verblijf, als je niet komt onderhouden te worden, maar zelf actief bent

Voor herhaling vatbaar.

Jacqueline, 20-2-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Is een park voor mensen die zichzelf kunnen /willen vermaken. Mooie ruime appartementen, vaak wel gehorig . Receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Omgeving gaat niet gauw vervelen , komen er zeker terug.

Geweldig

Gerard de Vries, 5-2-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Leuk park, 2 goede restaurants. Mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer scoort een 8.35 uit 10 op basis van 403 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: