Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer *****

8,4

Weer vandaag6°-2°

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Waterparc Veluwemeer voor je op een rij gezet:

391 reviews over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in het Nederlands

Geweldig

Gerard de Vries, 5-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Leuk park, 2 goede restaurants. Mooie omgeving.
  • Onderkomen8

Park ligt mooi. Faciliteiten zijn prima. Huizen zijn ruim. Wij komen er al voor het 7e jaar. Alleen moeten ze ècht de matrassen vernieuwen, want die waren dramatisch slecht!

Pracht park!

JM Hofstee, 14-12-2017
  • Onderkomen9

Pracht appartement (extra luxe) met uitzicht over het Veluwemeer, ligging van het park mooi! Geen gebruik gemaakt verder van de faciliteiten van het park, dus kan daar weinig over vertellen! Wij komen zeker terug :)

heerlijk

Fam de Graaf, 14-12-2017
    • Onderkomen8

prima voor een paar dagen weg. kleinschalig en juist daardoor lekker rustig. Wel jammer dat het dijkje om naar de appartementen te lopen niet verlicht is. Dit is wachten op ongelukken. Verder prima park .

Mooi, 16 persoons huis. Ruim en netjes!

Tineke. Enschede., 14-12-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen7

We misten de knusse uitstraling van veel andere Landal parken. Maar keurig en verzorgd park. Heel mooi 16 persoons huis. Ruim en netjes! We waren een lang weekend met kinderen en kleinkinderen om het Sinterklaasfeest te vieren.

Voor even leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

Anthony, 10-12-2017
    • Activiteiten1
    • Onderkomen9

Huisje zag er voor de rest super uit, helemaal top.

Activiteiten waren er niet tot nauwelijks, de recreatiezaal was al optijd dicht?( hoezo dicht?) glas in zwembad. Eten stervens duur in vergelijking met wat je op je giga bord krijgt(bord is groot, te groot voor het weinige eten wat men krijgt. Weinig speel activiteiten voor de kids, een zwempas mee voor slechts 1 x zwemmen?

Leuk park

Olislagers, 30-10-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Ze mogen de matrassen weleens vervangen, zijn erg slecht, de hele week rugpijn ervan, voor de rest alles goed, 4 persoonshuisje nummer 2022 als je het park op rijdt aan de rechterkant !

leuk maar wel een paar opmerkingen

ronald, 19-10-2017
    • Onderkomen8

Park is in principe in orde, idd mis je wel de knusse sfeer die andere landal parken wel hebben. Desondanks prima vermaakt. Omgeving is top je kan alle kanten op zonder al te lang te moeten rijden. Wij verbleven in een luxe 6p appartment. bij aankomst moesten we vanuit de parkeergarage sjouwen met al onze tassen. er werd bij de receptie niet gemeld dat er steek karretjes in de appartementen aanwezig waren. Handig als dit gemeld was. Park is ongeveer 10 tot 15 minuten lopen over een dijkje. in de avond ZEER slecht verlicht. Het voorste gedeelte van de dijk is niet verlicht. vooral de kinderen vonden dit wat eng. zwembad was saai maar de kinderen hebben zich vermaakt met bijna niets dus daar gaat het om. Indoor zit in een kelder klein en saai, zeker in verhouding tot andere parken. animatie in orde. speeltuinen aanwezig. appartement mooi en luxe. extra tv in de slaapkamer. ideaal met kinderen die elkaar in de haren vliegen ruimte genoeg om ieder hun eigen ding te doen. balkon was wel smerig en onder de vogelpoep
    • Onderkomen9

Mooi ruim huis met aparte slaapvleugel voor grootouders. Opletten met kleine kinderen bij het water vóór het huisje.

geweldig

Fam.Gesell, 15-9-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

prachtig park goede faciliteiten schoon en netjes mooie huizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer scoort een 8.35 uit 10 op basis van 394 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: