Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer
8,3

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Waterparc Veluwemeer voor je op een rij gezet:

411 reviews over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor een herhaling vatbaar.

E.v.A.
18-9-2018
  • Onderkomen9

Een rustig en mooi rustig park!

Nooit meer!

Sylvia
17-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Het park zelf ziet er mooi uit. Ook de omgeving is prachtig. Maar toch zou ik niemand aanraden hier naar toe te gaan.

De info die we kregen aan de receptie was ronduit slecht en niet correct.

Om dit met details te omschrijven is teveel om op te noemen!

Verder was ons huis 10FL+ nummer 53 echt heel slecht schoongemaakt en alle meubels versleten en de bedden op een kamer na zeer slecht.

We hadden een box gehuurd, die was in de gang op de grond gegooid en moesten we zelf nog in elkaar zetten.

Het baby bed was een campingbed en het linnengoed wat erbij hoorde vonden we de 2e dag boven op een van de kasten ipv bij het bed.

Op site stond dat we een senseoapparaat hadden, maar er was een nespressomachine, dus hadden we de verkeerde koffie bij. En zo kan ik nog wel even doorgaan!

We hebben gezamelijk besloten om ons weekend niet te laten bederven en hebben geen klacht ingediend bij de receptie, maar komen hier Nooit meer terug!

Maria
15-9-2018
  • Onderkomen8

Prachtige vakantie gehad huisje volledig in orde zeer vriendelijk goed onderhouden park 👍👍👍

Landal GreenParks

Helemaal tot rust komen in een mooie omgeving

Familie Raymaekers
12-9-2018
  • Onderkomen9

De laatste week van de zomervakantie doorgebracht op een extra luxe appartement voor 4 personen (3121). Bij deze boeking hadden wij wel iets extra service verwacht zoals een handdoekenpakket,.. Het appartement zelf was zeer ruim met alle nodige faciliteiten om het een aangename vakantie te maken. De ramen waren niet zuiver bij aankomst na melding hiervan op de receptie zijn ze deze komen poetsen. Het personeel is heel vriendelijk, waar je ook iemand tegenkomt er kan altijd een glimlach vanaf. Het is een ideale uitvalbasis om wandelingen en fietstochten te maken. Je komt er helemaal tot rust in een mooie omgeving. Ons zoontje van 6 jaar vond de quiz in het speelbos en kraak de code geweldig om te doen...dit is een aanrader met kleine kinderen. Je moet het zwembad en de winkel wel delen met een ander park (Molecaten), dit is erg druk in het hoogseizoen. Wij komen zeker nog eens terug om te genieten van het mooie uitzicht.

Ongelooflijk meegevallen, verblijf en omgeving.

Buelens Fred
28-8-2018
  • Onderkomen10

Heel goede accommodatie, bungalow type 10FL+ (nr 1051). Alles was aanwezig: genoeg stoelen, zetels, huisraad, ... . Ook het buitenmeubilair was kwalitatief en in het benodigde aantal voorhanden. De problemen werden , in de mate van het mogelijke, zeer vlug en met de glimlach opgelost. We (mijn echtgenote en ik, samen met twee van onze dochters, hun echtgenotes en 4 kinderen, hadden zeker voldoende binnenruimte (slaapkamers, salon, eetplaats, ... . Overal zijn er kleine speeltuinen, meestal bereikbaar via het gras, zodat de kleintjes kort bij huis konden spelen. Parking aan de woning voor 3 wagens, dit is werkelijk een luxe. Zeer rustig, geen lawaaierige boel tijdens de avond/nacht. Wij beschikten over een wellnessruimte en deze werd dan ook door iedereen (beurtrol in de late namiddag) gebruikt en gewaardeerd. Tevens is het ook een goede uitvalsbasis om te wandelen, te fietsen, uitstap naar Urk, ...Kortom, het was echt een meevaller.

Voor de tweede keer een fijn verblijf

Fam.S.
9-8-2018
  • Onderkomen9

Vorig jaar is dit park goed bevallen,dus ook dit jaar geboekt.Hetzelfde appartement vanwege de mooie ligging aan het haventje,met het Veluwemeer erachter.Ook dit jaar weer erg genoten van het ruime schone appartement,met balkon en serre.De inrichting zou beter kunnen maar we hebben ons daar niet aan gestoord.Geen gebruik gemaakt van het zwembad,maar wel van het natuurlijke zwemwater voor de deur.Op het balkon lag vogelpoep,maar daarvoor is uitleg te vinden in het appartement.(broedseizoen,nestjes mogen niet worden verwijderd)Wij vonden de zwaluwen juist leuk.Voor ons was er genoeg te doen;wandelen in het Harderbos,naar het Harderstrand,naar Lelystad.We zijn niet in de restaurants geweest,wel naar de prima snackbar.In de winkel konden wij alles kopen wat we nodig hadden,aangezien wij geen auto hebben,was dat handig.

Het personeel was verder ook vriendelijk.

Volgend jaar weer,denk ik..

Zeer vuil

Mevr. Zwart
5-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Huizen , 2 stuks waren erg vuil en veel ontbrak en was stuk

Heerlijk er tussen uit, en een ideale ligging!

Marileen
25-7-2018
  • Onderkomen8

Het park ligt midden in Nederland, wat dit een perfecte locatie biedt om met vrienden en familie een verblijf te boeken. Tevens ligt het park direct aan het Veluwemeer, waardoor er diverse watersporten uitgeoefend kunnen worden. De bungalows zijn enorm ruim van binnen en ook van buiten is het park ruim opgezet, waardoor je veel privacy hebt. Fijn om te zien dat het park nu slagen maakt met de vervanging van meubilair, want dat was wel aan vervanging toe.

Niet nog een keer

Vakantieganger
13-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Minpunten:

-geen contact met medevakantiegangers

- terrassen van huizen liggen allemaal verschillend

- zwembad, golfbaan, winkel, etc. Allemaal van het naastgelegen Molecatenpark

- bij aankomst alle meubels versleten en afgeleefd (we hadden bungalow 4BL2 luxe 1033)

- weinig te doen op het park zelf

- op het park weinig info te krijgen over de omgeving

Pluspunten:

- veel konijnen

- grote tuin bij huisje

- na de afgeleefde meubels aangegeven te hebben bij de receptie nieuwe meubels uit een gerestyled huis gekregen

- goede service na klacht ingediend te hebben

kan op veel punten nog verbeterd worden

familie x
23-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

niet zo goed: personeel bij receptie. personeel van technische dienst. huisjes zijn erg saai en kaal. speeltuin stelt nix voor. zwembad heel klein en vrij saai. geen badmeester aanwezig. voor handdoeken en beddengoed linnengoed moet je bijbetalen. er is onderling geen contact met andere vakantiegangers. saai terrein. huis is super gehorig boven en beneden. elk geluid galmt en echoot. buren waren duidelijk hoorbaar. alleen een onhandig traphekje boven en niet beneden dus niet geschikt voor kinderen. wel goed: goede bedden. boven en beneden een badkamer en wc. schoon. spar op loopafstand. water van veluwemeer op loopafstand. binnen en buitenbadje. sauna en zonnebank in bungalow. dichtbij harderwijk. makkelijk te vinden. centraal in nederland. 100 konijntjes lopen vrij achter het huis in een ruime groenstrook. genoeg ruimte om het huis heen. mooi fietsgebied. 12 km naar opwekking. beneden 2 bedden en boven ook. totaal cijfer 6.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.