FlevOnice

4.8Matig

Op vakantie geweest naar FlevOnice?

• 1Boersma16-06-2019

Niet weer

Personeel wat erg bot reageert en een nagenoeg leeg parkeerterrein waarvoor extra betaald moet worden. Bij het naast gelegen activiteitencentrum is het parkeren gratis. Dat komt veel vriendelijker over. Maar de pubers vonden het driftkarten erg leuk.

juni 2019

• 9Henk11-01-2019

Dagje schaatsen bij Flevonice op de 3 kilometer buiten-ijsbaan in een natuurlijke omgeving. Een echte wintersfeer. Het heeft tevens prachtige kleedruimtes en een prima restaurant en een schaatswinkel.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Poost28-12-2017

Prima georganiseerd en goede voorzieningen

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Fam de Vries07-04-2017

Leuk om te doen

Flevonice is heel leuk om te doen. Genoeg parkeerplaatsen, geen probleem dus om je auto te plaatsen. Geen extra parkeerkosten, Online tickets boeken is wel aangeraden. Het ijs is ontzettend Goed, met af en toe wel wat kuiltjes waar je lelijk in kon vallen, dat is dus gebeurd met onze dochter van 11, haar broek was kletsnat. Dan maar lekker in het restaurant opdrogen, waar een goede service is, en er zijn leuke speeltoestellen. Echt leuk om het schaatsseizoen te beginnen hoor!

januari 2017

• 10C.aantjes19-12-2016

Heerlijk begin voor het schaats seizoen

Mooie moderne accomodatie. Ruim centraal opgezet restaurant met zicht op de speelgelegenheden voor de kleintjes. En het belangrijkste, Goed IJs. Vriendelijk personeel, ruim voldoende parkeerplek. Alles bij elkaar een heerlijk dagje/middagje of zelfs avondje uit (baan is tot 10uur savonds open) Door de weeks erg rustig, zodat je je eigen ritme kunt schaatsen.

Restaurant goed betaalbaar voor een lekker hapje. Verbazingwekkend dat t zo rustig is!!!

Gereisd met partner in december 2016

• 10familie eendjes12-06-2016

Super leuk kinderfeestje

Wij hebben in juni het kinderfeestje van onze dochter (11 jaar) gevierd. Het was super leuk. Lekker vies worden in de modder daarna lekker glijden en zwemmen in het aquapark. Verder is er ook nog heel veel te doen. De tijd vliegt. Ook het personeel van FlevOnice is erg vriendelijk!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Rosaline09-07-2015

absolute aanrader voor kinderfeestjes

We hebben hier het feestje van onze zoon en twee andere vriendjes gehouden. We waren in totaal met 19 kinderen en we hebben geen kind aan hen gehad. Er was ondanks dat de water stormbaan dicht was waar flevonice niets aan kon doen ivm met beestjes in het water. Nog steeds heel veel te doen. Ook hadden ze een super alternatief voor de water stormbaan. Ook mochten de kinderen alles pakken zoals skeelers, bootjes, helmen, wetsuite, enz. Ook het personeel was erg aardig en gehulpzaam. Onze kinderen hebben de dag van hun leven gehad ondanks het slechte weer. Ook de prijs(6,75 via internet) was goed voor wat we kregen. Een echte aanrader.

juli 2015

• 10Rene08-03-2015

Een topper!

Het beste alternatief voor toertochten. Het is een unieke buiten ijsbaan tussen de rietkragen alsof je een toertocht schaatst. Ook een 400m en een fun baan voor de kleintjes en niet noren rijders. Helaas nu niet meer 5km maar 3km. Zelf 'koek en zopie' tentje. Fantastische sfeer

Gereisd met partner in januari 2012

• 3kerstvakantie-uitje08-02-2015

Gedoe met online tickets

Bij online tickets kopen, wordt er geen rekening gehouden met de actie van die periode. Komt niets in beeld en prijzen van de tickets zijn niet aangepast. Bij aankomst blijkt dat je teveel hebt betaald. Geld krijg je niet terug, slechte service.

december 2014

• 3F. Bosman18-01-2015

Geen online tickets kopen!

's Ochtends tickets gekocht en 's middags naar Flevonice gegaan. Daar blijkt dat er een actie is: per betalende volwassene een kind gratis. Bij het online boeken, wordt dit echter niet gemeld en wordt voor de kindertickets de gewone prijs berekend. Als we daar aan de kassa tickets hadden gekocht, hadden we niet hoeven betalen voor de kindertickets. Geld krijg je ook niet terug.

december 2014

10 van de 13 reviews gezien