Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee ****

Richard
2-10-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Verschrikkelijke vakantie gehad! Vies huisje, gordijnen met schimmel, veel spinnenwebben vol met insecten. Keuken , kastjes en servies spekvet. Bedden lagen niet en met bloedvlekken. Tv deed het niet en konden ze ook niet maken. Kleine kerel was aan het spelen toen ik ging kijken lagen er condooms en drugresten. Terrein is blak bij evenementen terrein dus zullen veel jongeren komen.. maargoed ik was daar niet gerust op. Zwembad vlier erg vies geen normale gelegenheid om je schoon om te kleden. Tevens waren de douches koud. Organisatie is zo ingericht dat je met een klacht niet verder komt dan een kortingsbon voor de volgende keer, daar hoefden wij natuurlijk geen gebruik van te maken.. Zelfs de foto’s vonden hun verschrikkelijk maar ze konden niks doen qwa compensatie. voelden ons getild zeker gezien het bedrag dat we daar achter gelaten hebben. Zijn volgas weer naar onze eigen schone huis terug gereden. Ons advies; niet naar toe gaan!