Vakantiepark
Weer vandaag5°-4°
7,5

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Zuiderzee voor je op een rij gezet:

676 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee in het Nederlands

Goed naar ons zin gehad.

Gerarda,
13-1-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We hadden een mooie schone accomodatie, niet veel hinder van de bouwwerkzaamheden. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten. Het zwembad is wat verouderd maar heel schoon en heerlijk warm water. Kleedkamers wat koud, maar de heerlijke sauna en stoombad met kruiden maakte veel goed. fijn dat er toezicht is. Ik miste er idd een wastafeltje bij de toiletten. Het park en de Horeca waren sfeervol versierd. Gezellig park. We hopen er nog eens erug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Gezellig familie uitje

Monique van well,
13-1-2019
  • Onderkomen9

Mooi gezellig huisje, net( nog in aanleg) park en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in januari 2019

Perfect voor oud en nieuw

Gss Maarten,
11-1-2019
  • Onderkomen9

Geweldig oud en nieuw gevierd. Volgend jaar weer! Als hondenliefhebber een echte aanrader. Vuurwerkvrij en prachtig om te lopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Onderkomen8

Erg leuk verblijf gehad met oud en nieuw en de week erna. Het huisje was zo goed als nieuw en er werd veel vuurwerk op het plein afgestookt. Personeel kwam vrolijk rond met champagne. Ook andere dagen vriendelijk personeel en hoewel het niet heel druk was hele enthousiaste animatie. Park timmert echt aan de weg! Prima!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Echt fantstisch!

Martine Klaassen-Bul,
20-11-2018
  • Onderkomen10

Fantastisch, echt alles prima voor elkaar en van overlast van bouwwerkzaamheden tot nu toe geen sprake.

Bungalow spiksplinternieuw en lekker ruim. Alle nieuwigheid probleempjes werden direct, zeer snel opgelost.

Chapeau voor de supervriendelijk mensen hier op het park! Als ik een nadeel mag noemen is de ligging van deze bungalow aan een doorgaande weg, maar ach daar wen je ook snel aan.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer!

Marion,
5-11-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Eigenlijk ging alles mis qua service. Geen beddengoed gekregen, telefoon heeft geen bereik, dus maar steeds met alle klachten naar de receptie lopen. Koffiepadapparaat, wat in de omschrijving staat, is een koffiezetapparaat, dus creatief met stukknippen van pads. Televisie deed het niet, 3 keer voor naar de receptie geweest zonder resultaat. Nog maar 1 werkende bowlingbaan, hier werden 2 groepen tegelijk op geboekt. Gereserveerd in het restaurant om 19.00 uur 's avonds. Bij aankomst en veel rondvragen kunnen we eerst gaan zitten aan een vieze tafel en vervolgens krijgen we te horen dat de keuken al dicht is. Toen maar naar de MC Donalds gereden. In het zwembad is nergens gelegenheid om je handen te wassen, zelfs niet bij de toiletten. De vloer is spekglad. In het huisje ging de thermostaat steeds vanzelf uit na een paar uur. 's Morgens was het erg koud. De supermarkt was nagenoeg leeg. Verder was wel een nieuw en mooi huisje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Leuk weekend met de kids gehad.

Reinier,
29-10-2018
  • Activiteiten8

Met de herfstvakantie een weekend naar vakantiepark Zuiderzee geweest. We hadden een gloednieuw huisje. Deze stond aan het water wat met jonge kinderen opletten geblazen is. Geen hekje om de tuin helaas. Op het park worden veel nieuwe huisjes neergezet. Deze zijn vele malen mooier dan de oude die her en der nog staan. Voor de kinderen van alles te beleven. Zwemmen, spelen en animatie. Goed geregeld. Eten snackbar vond ik wel ondermaats. Punt van aandacht.

• Activiteiten8

Het was onze eerste keer in dit park na vele parken van andere ketens... in het begin wel benieuwd naar de eventuele overlast, immers is het een park in aanbouw! ( zo ook duidelijk op de site staat ) Dit viel echter 100% mee. Ja men begon het ‘s morgens vroeg met werken maar nooit een hard geluid.. het mooie is dat je zo de aanbouw ziet en ook ziet hoe snel men bouwt aan een nog groter en luxe park.

Wat was ons chalet mooi en modern in gericht en een super fijne tv 😁 echt ingericht door een interieur designer. Stiekem in andere gekeken maar deze waren ook ( anders ) zo modern ingericht!

Animatie team was super ondanks dat het geen echte vakantieperiode was altijd wel iets te doen. Er is een super mooi modern zwembad met glijbaan en een heel fijn klim/speel paradijs.. plezier voor jong en oud!

Dan is er nog een beachclub met strand en hangmatten! Ook super netjes en verzorgt!

Kortom een echte aanrader!! 👏🏻👍🏻

Wat een verbetering met 2 jaar terug !! Echt Top

WiI Guyt,
28-10-2018
  • Activiteiten9

Dat het heel erg mooi geworden is De blokhutten bijna allemaal verdwenen zijn Er is nu een heel ander publiek hier En is al zo veel veranderd ! Word echt een geweldig park !

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeer teleurstellend

o van der meer,
15-10-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Op dit park troffen we totaal niet aan wat ons op de site werd beloofd. Onze bungalow had geen tv en geen internet, veel faciliteiten in het park waren nog niet klaar, de service was bedroevend slecht en de bungalow viel tegen. De bedden waren te kort en slecht, we hadden slechts vier zitplaatsen voor zes mensen en het wemelde er van de vliegen en de muggen. Bovendien klopten de openingstijden van de horeca niet en hebben we een paar keer tevergeefs bij de snackbar gestaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.