Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee

Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee
7,5

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen6,7

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Zuiderzee voor je op een rij gezet:

671 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee in het Nederlands

Nooit meer!

Marion
5-11-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Eigenlijk ging alles mis qua service. Geen beddengoed gekregen, telefoon heeft geen bereik, dus maar steeds met alle klachten naar de receptie lopen. Koffiepadapparaat, wat in de omschrijving staat, is een koffiezetapparaat, dus creatief met stukknippen van pads. Televisie deed het niet, 3 keer voor naar de receptie geweest zonder resultaat. Nog maar 1 werkende bowlingbaan, hier werden 2 groepen tegelijk op geboekt. Gereserveerd in het restaurant om 19.00 uur 's avonds. Bij aankomst en veel rondvragen kunnen we eerst gaan zitten aan een vieze tafel en vervolgens krijgen we te horen dat de keuken al dicht is. Toen maar naar de MC Donalds gereden. In het zwembad is nergens gelegenheid om je handen te wassen, zelfs niet bij de toiletten. De vloer is spekglad. In het huisje ging de thermostaat steeds vanzelf uit na een paar uur. 's Morgens was het erg koud. De supermarkt was nagenoeg leeg. Verder was wel een nieuw en mooi huisje.

Leuk weekend met de kids gehad.

Reinier
29-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Met de herfstvakantie een weekend naar vakantiepark Zuiderzee geweest. We hadden een gloednieuw huisje. Deze stond aan het water wat met jonge kinderen opletten geblazen is. Geen hekje om de tuin helaas. Op het park worden veel nieuwe huisjes neergezet. Deze zijn vele malen mooier dan de oude die her en der nog staan. Voor de kinderen van alles te beleven. Zwemmen, spelen en animatie. Goed geregeld. Eten snackbar vond ik wel ondermaats. Punt van aandacht.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het was onze eerste keer in dit park na vele parken van andere ketens... in het begin wel benieuwd naar de eventuele overlast, immers is het een park in aanbouw! ( zo ook duidelijk op de site staat ) Dit viel echter 100% mee. Ja men begon het ‘s morgens vroeg met werken maar nooit een hard geluid.. het mooie is dat je zo de aanbouw ziet en ook ziet hoe snel men bouwt aan een nog groter en luxe park.

Wat was ons chalet mooi en modern in gericht en een super fijne tv 😁 echt ingericht door een interieur designer. Stiekem in andere gekeken maar deze waren ook ( anders ) zo modern ingericht!

Animatie team was super ondanks dat het geen echte vakantieperiode was altijd wel iets te doen. Er is een super mooi modern zwembad met glijbaan en een heel fijn klim/speel paradijs.. plezier voor jong en oud!

Dan is er nog een beachclub met strand en hangmatten! Ook super netjes en verzorgt!

Kortom een echte aanrader!! 👏🏻👍🏻

Wat een verbetering met 2 jaar terug !! Echt Top

WiI Guyt
28-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Dat het heel erg mooi geworden is De blokhutten bijna allemaal verdwenen zijn Er is nu een heel ander publiek hier En is al zo veel veranderd ! Word echt een geweldig park !

Zeer teleurstellend

o van der meer
15-10-2018
  • Onderkomen3

Op dit park troffen we totaal niet aan wat ons op de site werd beloofd. Onze bungalow had geen tv en geen internet, veel faciliteiten in het park waren nog niet klaar, de service was bedroevend slecht en de bungalow viel tegen. De bedden waren te kort en slecht, we hadden slechts vier zitplaatsen voor zes mensen en het wemelde er van de vliegen en de muggen. Bovendien klopten de openingstijden van de horeca niet en hebben we een paar keer tevergeefs bij de snackbar gestaan.

Niet op vakantie gaan.

Richard
2-10-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Verschrikkelijke vakantie gehad! Vies huisje, gordijnen met schimmel, veel spinnenwebben vol met insecten. Keuken , kastjes en servies spekvet. Bedden lagen niet en met bloedvlekken. Tv deed het niet en konden ze ook niet maken. Kleine kerel was aan het spelen toen ik ging kijken lagen er condooms en drugresten. Terrein is blak bij evenementen terrein dus zullen veel jongeren komen.. maargoed ik was daar niet gerust op. Zwembad vlier erg vies geen normale gelegenheid om je schoon om te kleden. Tevens waren de douches koud. Organisatie is zo ingericht dat je met een klacht niet verder komt dan een kortingsbon voor de volgende keer, daar hoefden wij natuurlijk geen gebruik van te maken.. Zelfs de foto’s vonden hun verschrikkelijk maar ze konden niks doen qwa compensatie. voelden ons getild zeker gezien het bedrag dat we daar achter gelaten hebben. Zijn volgas weer naar onze eigen schone huis terug gereden. Ons advies; niet naar toe gaan!

Toppie

Co
21-9-2018

Dat het park nog in aanbouw is.

Slecht sanitair voor mindervaliden. Vreselijk brutaal en onvriendelijk personeel bij de receptie. Op de kampeerplaatsen lijkt het op vele plekken een vuilnisbelt. In de overname van oostappen naar Europarcs is voor ons duidelijk geworden dat er onderscheidt wordt gemaakt tussen kampeerders en huurders van de nieuwe chalets. 2x on de week een BBQ is leuk. Maar wel raar dat je dan verder niets kan bestellen van de kaart.

Het park is erg mooi en netjes. Indoorspeelparadijs was geweldig. Ik kreeg te horen dat tv kabel was geraakt met graven, maar lees net op zoover dat het bij mensen bekend was dat de tv het niet deed. Is uiteraard niet het belangrijkste, maar wel jammer dat dat niet eerlijk is gemeld. Ook geen Wi-Fi bij het huisje helaas. Dan was het erg stil zonder tv en zonder radio (had verder niks bij me en dochterlief was aan het spelen) Ook misten er wat lampjes en hing er nog geen toiletrolhouder. Kortom er moest nog het e.e.a. gebeuren. Ik vond de keuze qua eten niet echt voldoende in de plaza. Bij de beachclub wel een lekkere lunch! Het zwembad was leuk en vooral heerlijk dat er een sauna en een Turks stoombad bij zit. Ook leuk is dat je kunt midgetgolfen (gratis). Mooi multifunctioneel sportveld en diverse tafeltennistafels. Wij zouden wel een keer terug gaan, maar dan geen lodge meer i.v.m. weinig ruimte op slaapzolder (hoofd stoten).

Komen zeker vaker.

Nienke Van Duuren
15-9-2018

Super weekend gehad. Leuk voor de kinderen. Huisjes waren schoon en mooi. Vond alleen de ruimte van het zwembad te koud. Water was wel lekker warm.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.