Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee

Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee
7,6

• Onderkomen2,0
  • Activiteiten2,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Zuiderzee voor je op een rij gezet:

667 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer teleurstellend

o van der meer
15-10-2018
  • Onderkomen3

Op dit park troffen we totaal niet aan wat ons op de site werd beloofd. Onze bungalow had geen tv en geen internet, veel faciliteiten in het park waren nog niet klaar, de service was bedroevend slecht en de bungalow viel tegen. De bedden waren te kort en slecht, we hadden slechts vier zitplaatsen voor zes mensen en het wemelde er van de vliegen en de muggen. Bovendien klopten de openingstijden van de horeca niet en hebben we een paar keer tevergeefs bij de snackbar gestaan.

Niet op vakantie gaan.

Richard
2-10-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Verschrikkelijke vakantie gehad! Vies huisje, gordijnen met schimmel, veel spinnenwebben vol met insecten. Keuken , kastjes en servies spekvet. Bedden lagen niet en met bloedvlekken. Tv deed het niet en konden ze ook niet maken. Kleine kerel was aan het spelen toen ik ging kijken lagen er condooms en drugresten. Terrein is blak bij evenementen terrein dus zullen veel jongeren komen.. maargoed ik was daar niet gerust op. Zwembad vlier erg vies geen normale gelegenheid om je schoon om te kleden. Tevens waren de douches koud. Organisatie is zo ingericht dat je met een klacht niet verder komt dan een kortingsbon voor de volgende keer, daar hoefden wij natuurlijk geen gebruik van te maken.. Zelfs de foto’s vonden hun verschrikkelijk maar ze konden niks doen qwa compensatie. voelden ons getild zeker gezien het bedrag dat we daar achter gelaten hebben. Zijn volgas weer naar onze eigen schone huis terug gereden. Ons advies; niet naar toe gaan!

Toppie

Co
21-9-2018

Dat het park nog in aanbouw is.

Suncamp Holidays

Slecht sanitair voor mindervaliden. Vreselijk brutaal en onvriendelijk personeel bij de receptie. Op de kampeerplaatsen lijkt het op vele plekken een vuilnisbelt. In de overname van oostappen naar Europarcs is voor ons duidelijk geworden dat er onderscheidt wordt gemaakt tussen kampeerders en huurders van de nieuwe chalets. 2x on de week een BBQ is leuk. Maar wel raar dat je dan verder niets kan bestellen van de kaart.

Het park is erg mooi en netjes. Indoorspeelparadijs was geweldig. Ik kreeg te horen dat tv kabel was geraakt met graven, maar lees net op zoover dat het bij mensen bekend was dat de tv het niet deed. Is uiteraard niet het belangrijkste, maar wel jammer dat dat niet eerlijk is gemeld. Ook geen Wi-Fi bij het huisje helaas. Dan was het erg stil zonder tv en zonder radio (had verder niks bij me en dochterlief was aan het spelen) Ook misten er wat lampjes en hing er nog geen toiletrolhouder. Kortom er moest nog het e.e.a. gebeuren. Ik vond de keuze qua eten niet echt voldoende in de plaza. Bij de beachclub wel een lekkere lunch! Het zwembad was leuk en vooral heerlijk dat er een sauna en een Turks stoombad bij zit. Ook leuk is dat je kunt midgetgolfen (gratis). Mooi multifunctioneel sportveld en diverse tafeltennistafels. Wij zouden wel een keer terug gaan, maar dan geen lodge meer i.v.m. weinig ruimte op slaapzolder (hoofd stoten).

Komen zeker vaker.

Nienke Van Duuren
15-9-2018

Super weekend gehad. Leuk voor de kinderen. Huisjes waren schoon en mooi. Vond alleen de ruimte van het zwembad te koud. Water was wel lekker warm.

Om weer terug te komen

G.
8-9-2018

Een heel mooi park. Ligt mooi gelegen als het mooi weer is kan je lekker naar het strand en als het regent lekker naar het overdekte zwembad. Zelfde voor de kinderen als het mooi weer is kunnen ze lekker buiten in de speeltuin spelen en slecht weer in het speelparadijs er is genoeg te doen. Een mooi park om te verblijven. Vriendelijke personeel lekker eten. Ga zo Door!

Gerard Bouwhuizen., Marketing & Leisure, 10-9-2018

Hallo G,

Hartelijk bedankt voor u positieve review. het is fijn voor ons om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie op ons Resort. Graag zien wij u weer terug op ons Resort of op een van onze andere Resorts.

Mooie aanwinst voor Europarcs!

Tineke S
4-9-2018

Wij zaten in een nieuwe chalet naast de Plaza en waren de eerste gasten . Het was goed, mooie tuin, alle luxe van binnen en een hottub. Het was jammer dat de tv en internetverbinding nog niet werkte. Dat wisten we van te voren. Wij hebben genoten van het prachtige weer. Bijna iedere dag gegeten in de Beachclub, het eten was daar heerlijk, vriendelijk personeel en Marco is een goede gastheer. Eten op de plaza was eenvoudiger. Er waren wel bouwactivteiten, daar hadden wij in ons gedeelte geen last van. Het was gewoon een heerlijke vakantie, nu nog geen 10 maar een dikke 9. Volgend jaar komen wij zeker terug. Bedankt voor de fijne vakantie!

De perfecte kampeervakantie in Nederland

Linda
4-9-2018

Heerlijk gekampeerd op het strandgedeelte. Onze meiden hebben zich prima vermaakt in de alcoholvrije disco. Het nieuwe strand bij de Beachclub is mooi gewotden. Zeker de hangnatten zijn een aanrader. Het enige waar je doodziek van wordt zijn de zwanen op het strand. De toiletgebouwen waren schoon, dit was al met al de perfecte kampeervakantie in Nederland. Complimenten voor het entertainmentteam! De spookavond was echt gruwelijk gaaf, Walibi waardig.

Net zo goed als Spanje

Linda B
3-9-2018

Twee weken gekampeerd op het strand. Toiletten en douches waren schoon. Alleen veel overkast van zwanen op het strand. Mijn dochters hebben zich goed vermaakt in de disco en met de activiteiten. Het was een heerlijke vakantie in eigen land.

Gerard Bouwhuizen., Marketing & Leisure, 10-9-2018

Hallo Linda,

Hartelijk bedankt voor jullie positieve review. Zwanen zijn bescherm en wij mogen niets doen om deze te verjagen, ook niet op een duurzame manier. Het probleem heeft zeker onze aandacht. Graag zien wij jullie weer terug op ons Resort of op een van onze andere Resorts.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.