Camping EuroParcs Resort Zuiderzee

Camping EuroParcs Resort Zuiderzee
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Zuiderzee voor je op een rij gezet:

609 reviews over Camping EuroParcs Resort Zuiderzee in het Nederlands

het was zo mooi vroeger

marieke, 16-5-2018

Wat jammer het was echt een mooie camping nu veel te duur er wordt geen acsi kaart meer geacepteerd dus 50,00 euro voor een nachtje en dan in een vieze toilet je behoefe doen schandalig wat een smerig geheel alle toilet gebouwen er is noog maar een ding belangrijk geld geld en chalets camping is echt niets meer

Het blijft een geweldig vakantiepark

Ger, 25-4-2018

Wij zaten in een mobilhome en hadden uitzicht op de nieuwe chalets die gebouwd worden. Daar gaan wij zeker een keer gebruik van maken. Alles was in orde, eten was goed, veel activiteten, kinderen hebben deelgenomen aan een gratis duikles in het zwembad. Je kan wel merken dat de overname van het park een gunstige invloed heeft.

Beste camping in Flevoland

Fam Bloem, 21-4-2018

Mooie camping, veel faciliteiten, het is nu nog wel rommelig, ze zijn druk aan het verbouwen. Maar het ziet er beter uit dan vorig jaar. Deze zomer komen wij zeker terug om het park in een nieuw jasje te zien. Complimenten voor de dames de schoonmaak, toiletten waren echt super schoon.

Passie in de polder

Mkwak, 16-4-2018

Heerlijk weekend weg geweest. Het was een weekend met veel activiteiten. De kinderen hebben een proefles duiken gevolgd en een Longboard clinic gevolgd. Heerlijk gegeten, het was een super actie, gratis kamperen gedurende een weekend. Wij hebben voor komende zomer een goede aanbieding geboekt. Toiletten in de plaza mogen wel vernieuwd worden. Wel schoon, maar oud en versleten.

Super camping / park!

Bosch, 8-4-2018

Wij komen al jaren op dit park vanwege de geweldige ligging. Mooi park, leuk zwembad, binnenspeeltuin, strand, Elburg om de hoek. Geweldig!! Zeker nu het overgenomen is. Complimenten hoe mooi alles wordt. Heeft nog tijd nodig om verder alles af te krijgen . Maar het resultaat mag er nu al zijn. Vriendelijk vakbekwaam personeel. Wij vinden de verandering fantastisch.

Toedeloe

Jp, 16-3-2018

Het was een fantastisch park maar na de overname vreselijk volgende week begint het seizoen Tis nog een grote modderige bouwput waar mensen vroeger schappelijk waren zijn het nu gedrilde robots ik wens ze succes wij gaan naar een andere plek uitwijken

Geweldig

Bartel jaap, 14-3-2018

Strand in aanmaak word ook prachtig om te zien. Word een prachtig zomerseizoen

verschrikkelijk slechte kwaliteit prijs verhouding

piet de boer, 19-12-2017

eigenlijk niks positiefs helaas

onbeschofte mensen aan de receptie die alleen in de verdediging schieten

de hel is vergeleken bij deze camping de hemel .

mooie gezellge camping

schokker bwm, 9-12-2017

er is genoeg te doen op deze camping. mooi strand aan het veluwemeer,

bingo avonden en knutselen voor de kids ook buiten het seizoen.

leuke kinderboerderij en nog veel meer animatie.

Topanimatie ol.v. Tim!

Francis, 22-10-2017

We zijn hier al een aantal keren geweest.

Afgelopen zomer hebben we 3 weken gekampeerd.

Nu voor de herfstvakantie teruggekomen.

De huisjes zijn met 2 volwassen en een kind goed te doen. Ik zou er niet met 4 volwassen ingaan dan is het een beetje aan de kleine kant.

Animatieteam is echt top!!!

We werden meteen herkend en onze dochter Liona kreeg meteen een dikke knuffel.

Tim, Naomi, Maud , Britney, Robin, Laurens , Lieke en Amber , Carmen, Ilse en de gene die ik nu vergeten ben hebben zich optimaal ingezet om onze dochter een geweldige vakantie te bezorgen!!!

De shows die ze deden waren echt heel erg goed, welgemeende complimenten!!!!

Tim je hebt een geweldig team neergezet. Naomi grote klasse hoe jij mensen zo snel dingen leert!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping EuroParcs Resort Zuiderzee in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping EuroParcs Resort Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping EuroParcs Resort Zuiderzee scoort een 7.74 uit 10 op basis van 612 reviews.