Vakantiepark De Boschberg

INGRID
4-5-2012
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

de ligging is mooi weg oversteken en we zaten aan het Veluwemeer, met strandje. Wij zaten in een verouderd huisje dat echt aan een opknap beurt toe was, maar er stonden ook opgeknapte woningen. Midgetgolf, tafeltennis, voetbalveld op park. Zwembad was in aanleg. verder erg rustig gelegen in boomrijke omgeving. Walibi 3km verder, Elburg heel leuk stadje, Bataviastad altijd gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

genieten van de rust in een bosrijke omgeving

Seraphine Stevens
14-6-2011
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

voor alle leeftijden een prettige omgeving voor zwemmen, fietsen, wandelen en van de natuur genieten. van hieruit zijn er legio excursie mogelijkheden

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boschberg in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boschberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.