Camping CampSpirit

Camping CampSpirit
9,2

Laatste review

Een heerlijke plek om rustig vakantie te vieren! Bijzondere tenten, je voelt je echt welkom, en het Veluwemeer is beter dan welk zwembad ook.

Heel fijn dat in de tent kookgerei en servies aanwezig is. Het sanitair is prima en echt schoon.

Ik kom graag terug!

14 reviews over Camping CampSpirit in het Nederlands

Ik kom graag terug!

Geweldige plek met leuke accommodaties!

Bertina,
28-5-2018

Voor het derde jaar op rij weer een fantastische tijd (lang weekend met eigen programma) gehad bij camp spirit met een grote vrienden groep. De gastvrijheid is geweldig. De plek en het verblijf uniek! Een jachthaven om aan te meten. Wakker worden door ontelbare vogelgeluiden.

Er is geen strandje maar dat is voor ons geen probleem. Je springt vanaf de kade het veluwemeer in. Voor mensen met kleine kinderen is dit wellicht wel een punt. Maar dat is ook een kwestie van je goed inlezen en voorbereiden lijkt mij...

Wij gaan volgend jaar weer en kijken daar nu al naar uit!

Superleuk voor kinderen (en papa en mama)

Ben Radstaat,
26-7-2017

Wij zijn net terug van een weekje CampSpirit. We hebben de kidsweek meegepakt, wat inhoudt dat de kinderen van 10-12 uur beziggehouden worden door een leuk team van begeleiders. Het feest begint al toen de kinderen werden opgehaald door een 'echt' piratenschip. Ik vond het zelf vooral fijn dat ik in de ochtend ook mijn eigen moment had; boekje lezen in de hangmat, boten kijken aan het water of gewoon lekker op mijn bed liggen in de yurt. Janneke en Doron zijn supervriendelijk en zorgen er voor dat je je echt thuis voelt. We zijn het eiland niet af geweest. Sanitair wordt goed schoongehouden en je kunt in je eigen tent koken of in de gemeenschappelijke keuken. Net waar je zin in hebt. We gaan zeker nog een keer terug!

Ons eigen onbewoonde eiland!

Esther van Drenth,
26-7-2017

Wat is er voor een kind nou leuker dan opgehaald te worden door een boot? Zodra de auto geparkeerd is bij de haven, begint onze vakantie (het avontuur). Wij zijn voor het 7e achtereenvolgende bij Camp Spirit geweest. En ook volgend jaar gaan we weer (dochter 10 en zoon 12)!

Camp Spirit is een heerlijk eiland, waar jong en oud zich thuis voelt. Een eiland wat tot de verbeelding spreekt van de kinderen. Ze kunnen de hele dag hun eigen gang gaan; zwemmen, kanoën, surfen, samen spelen met andere kinderen, in de grote tipi spelletjes doen, in de klimboom spelen of bij het 'geheime pad' bramen plukken. Heel fijn, want dan heb je als ouder ook even tijd voor jezelf en echt vakantie. Zelf geniet ik ervan om helemaal niets te hoeven. Je kunt lekker zonnen, een boek lezen, zwemmen of een vuurtje maken in de yurt of tipi. Ik kom altijd helemaal gereset thuis. Voor mij een dikke 10.

Fantastische plek om even tot rust te komen

Kim en jessie,
5-5-2017

Wat is het iedere keer weer een fijne ervaring om op de kluut bij camp spirit te komen. Ondanks dat het weer wat warmer had mogen zijn, was het top. Fijne tipi wat je onbeperkt hout in mag stoken zodat je lekker warm blijft, Mooie natuur, supervriendelijk ontvangst door twee hele lieve mensen en hun twee kinderen. Mijn dochter (10 jaar) heeft heerlijk gespeeld. In de ochtend verse broodjes in de tent, in de avond marshmallows of broodjes roosteren boven het vuur.je kunt gaan zwemmen aan de overzijde of in het meer. Kinderen kunnen in bomen klimmen, ravotten in de bossen, spelletjes spelen in de mooie gezamenlijke tipi.wij komen zeker weer terug! Het was weer een geslaagde mixwerk wat ik heerlijk tot rust ben gekomen en mijn dochter heerlijk genoten heeft van het avontuur.

Paradijs in het veluwemeer

Maaike Prinsen
5-10-2016

Met de kinderen een midweek naar de Kluut geweest. Echt een paradijs(je)! Heerlijk overnacht in een mooi aangeklede tipi. Ondanks een buitje hebben we het nooit koud gehad, je kan namelijk een vuur stoken in de tipi (en marshmallows roosteren..)

Vriendelijke eigenaren die graag helpen met een mooi vuur maken en regelen van de tentflappen (anders staat er snel veel rook in de tipi..)

De kinderen hebben zich grandioos vermaakt: veel zwemmen, boomklimmen, het piratenpad ontdekken, 's avonds in de tipi lounge verhalen luisteren, etc. Voor de grotere mensen is juist de rust, de gezelligheid en het 'even niets hoeven' heerlijk! Echt een aanrader voor vakantie in eigen land!

fantastisch

Hester
4-10-2016

Het was een heerlijk weekend op het eiland! Prachtige luchten, een supermooie plek en fijn gezelschap! Helaas werkte het weer niet echt mee, we hadden behoorlijk wat regen. Maar het warme vuurtje in de tipi maakte alles weer goed. Kortom fantastisch! Wij komen zeker weer terug!!!

Fantastische locatie

Evelien
25-9-2016

Wat een heer-lijk weekend hebben we gehad. Met een groep van 13 vrienden zwemmen, kano'en, volleyballen, beachtennis, barbecuen, vuurtje stoken, alles is mogelijk. Puike locatie, top faciliteiten en ontzettend aardige gastvrouw! Dankjewel voor alles :)

Kan het iedereen aanraden!

Vochtig nat maar prachtige locatie

Jong gezin
27-7-2016

Vakantie op CampSpirit geboekt. Tipi was pravhtig van opzet maar enorm koud en nat. Wel warme bedjes maar alles klam als je opstond. Sanitair en douche verdienen wat aandacht. Gezamenlijke tent erg leuk van opzet maar wat zat er een schimmel in het tentdoek. Locatie erg leuk maar het zou handig zijn als er een uur eerder een bootje naar het vaste land vertrekt (nu 10.15 uur en met jonge kinderen start je dagje uit dan laat).

Janneke, Eigenaar, 26-9-2016

Deze familie was bij ons gedurende een hele regenachtige periode in juli. Uiteraard is dat heel vervelend kamperen. Met zo veel regen wordt alles in een tent klam. Nat waren de bedden echter niet; wij hebben speciale afdakjes boven de bedden hangen, zodat de bedden niet nat van de regen kunnen worden. Gelukkig kun je in een tipi een vuurtje stoken en zo het vochtige, klamme gevoel uit de tipi halen. Helaas heeft deze familie dit niet gedaan.

De grote tipi staat midden in de natuur, tussen bomen. Dit geeft groene aanslag op het tentdoek. Persoonlijk vind ik dit wel mooi, want zo wordt de tipi meer één met de natuur. Het doek is inmiddels 5 jaar oud en heeft ook wel wat schimmel, daarom wordt deze in 2017 vervangen door een nieuw buitendoek.

De veertijden zijn met zorg vastgesteld. Sommige gezinnen met jonge kinderen vinden het juist weer aanpoten om om 10.15 uur klaar te staan voor de boot, de meesten vinden het prima. De boot gaat 4x per dag, genoeg mogelijkheden dus.

heerlijke relaxte week

Jan-Willem de Koning
8-5-2015

Met onze kinderen (9, 11, 13, 16) een midweek op eiland de Kluut gekampeerd in een Yurt. Hartelijke en gastvrije ontvangst door Doron en Janneke. Dagelijks kan je naar de overkant voor een leuk uitje (wij gingen naar Zuiderzee museum en de Oostvaardersplassen), maar je kan ook lekker op het eiland blijven. Basale etenswaar is te koop, maar het blijft wel kamperen natuurlijk; geen luxe. Gezamenlijke kook/eettent is goed voorzien van potten en pannen, en biedt een leuke plek om ook de andere gasten te spreken. Vuurtje stoken in de grote tipi is gezellig met marshmallows of brooddeeg op een stok. Kortom, we hebben een heerlijk relaxt weekje gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CampSpirit in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CampSpirit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.