Camping Bremerbergse Hoek

6 reviews over Camping Bremerbergse Hoek in het Nederlands

Nie wieder

Heinz
28-8-2017

Unfreundlich wäre noch untertrieben. Absolut arrogantes Personal. Stinkende Sanitäranlagen durch mangelhafte Lüftung. Unschöne Aufteilung der Plätze. Sehr schlechts aber teures W-Lan

prachtige plek

marja
21-9-2016

gewonnen 2 nachtjes in trekkershut.Bij aankomst stond er zelfs een koelkastje en we kregen een sleutel met warmwatertegoed. Wat een prachtige plek aan het veluwemeer. Je kunt met het pontje vanaf de camping over het veluwemeer in ongeveer 15 minuten naar nunspeet. Je zit dan vrijwel meteen op de veluwe. Zeer zeker een aanrader. Ook niet te vergeten, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer mooi camping

Pieterduim
14-6-2014

Zeer leuke/mooie camping gelegen aan het veluwemeer. Mooie plekken kijken op het water. Er rijd een treintje voor de kinder activiteiten. Ideale plek voor uitstapjes naar Elburg, Harderwijk, Walibi etc. Vriendelijk personeel en goede service

Deze camping ligt echt op een fantastische plek. Er zijn genoeg faciliteiten op het park zoals een Restaurant, Cafe, Cafetaria, Supermarkt, Animatie, Speeltuin, Springkussen etc. Daarnaast zijn de houten toilet gebouwen op de camping wel veroudert, MAAR KEURIG SCHOON....Ook worden er nieuwe toiletgebouwen gebouwd, dus hier werken ze aan. Verder is er afgelopen winter hard gewerkt en is de boel netjes voor elkaar. Daarnaast is de service echt fantastisch, ze zijn behulpzaam en staan voor hun gasten klaar. Ook nog even met het fietspontje naar Nunspeet gegaan, echt een aanrader!

slecht onderhouden camping jammer

johan
28-8-2011

er mag wel meer onderhoud worden gepleegt aan het sanitair oud en vies zeker op de camping en op de camping zeer gevaarlijke speeltoestelen.

in de haven een mooi santair gebouw en speeltoestel maar de camping is matig tot slecht en de speeltuin zeer gevaarlijk te weing zand en de stranden teveel wier ook hier weinig onderhoud.

leuke camping

Dick
22-8-2010

het zou leuk zijn als er iets meer voor de kinderen is bv een goede en leuke speeltuin met veilig toestelen en niet wat er nu staat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bremerbergse Hoek in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bremerbergse Hoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bremerbergse Hoek scoort een 5.5 uit 10 op basis van 6 reviews.