8,1

5 reviews over Camping De Veenkuil in het Nederlands

Mooi kampeerterrein, maar vies sanitair

Lean,
29-7-2018

Het terrein is mooi met plekken op een veld of in het bos. Er is natuurlijk zwemwater met een klein strandje en er zijn voldoende speelvoorzieningen voor de kinderen.

Minpunten: verouderd en vies sanitair; er wordt te weinig en niet goed schoongemaakt.

Aanrader: een wasmachine

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super leuke camping voor elke leeftijd

Brands,
10-6-2018

Wij zijn verrast door de leuke camping! Mooie ruime plaatsen en veel te doen voor de kinderen. We hebben geroeid, bij het kampvuur gezeten en een vlot gebouwd. De douche was verouderd maar lekker warm en met een normale straal. Al met al komen we hier blw vaker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Mitchel,
14-5-2018

Top goed geweldig ligging is top

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Suzanna
17-5-2016

Leuke, kleine camping met veel avontuur voor kinderen. Een waterpomp bij het meertje, een kabouter-blote voetenpad, een avonturenspeeltoestel, de vuurhut waar constant vuur brandde, zelf hout zagen en kloven, etc. De camping ligt op een rustige plek met bos er omheen. Mooie plaatsen. Zelf gekampeerd op het boomplateau (wat een belevenis!) ik zou je wel aan willen raden om touw mee te nemen voor het bevestigen van het tentje op het plateau, maar verder echt top!

Het sanitair is eenvoudig en wat weinig, daarnaast vond ik het niet zo schoon (het was wel regenachtig) Ik ga zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Leuke camping, maar......

leuke camping
9-8-2015

Kleine natuurcamping met mooie grote plaatsen. Voor avontuurlijke kinderen een paradijs: hutten bouwen in het bos, fikkie steken in de vuurhut, zwemmen met visjes en ringslangen spotten. Sowieso leuk dat veel mensen in de avond een vuurtje stoken (alleen stinkt werkelijk alles naar rook als je weer thuis bent) Er zijn rustige plaatsen en een veld waar het wat drukker is. De boswachter doet zijn best en helpt met alles, broodjesservice aanwezig. Enigste punt van aandacht: sanitair is continu vies en wordt niet goed schoongemaakt. Te weinig mankracht om de boel schoon te houden als de camping vrijwel vol staat. Klein animatieprogramma met natuuritems. Kortom: verbeter de schoonmaak, zet een wasmachine neer en je hebt een uitstekende camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Veenkuil in Bant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Veenkuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.