Camping Waterhout

Camping Waterhout
7,3

9 tips over Camping Waterhout

Patrick & Carla, 7-9-2014
Mooie fietsroutes langs de vele waterwegen, goede restaurants in nabije omgeving.
Theo, 1-8-2014
Het wokrestaurant naast de camping is aan te raden
Marcel Hamminga, 14-8-2013
Vanaf de camping kun je ook met de watertaxi-almere naar het stadshart varen. Echt heel leuk. Je vaart dwars door het nieuwe Floriade gebied.

K. Sienknecht, 11-8-2013
Je kunt een varend terras of een motorvlet met tent huren, te gek!
Ben Kenters, 2-5-2013
Camping wordt gerund door een aardige klantvriendelijke familie. Voor de kinderen is er een speeltuintje met konijnen.
Wilma, 18-12-2012
Camping waterhout heeft een heerlijke sate schotel in de kantine echt super.

Familie, 29-8-2012
Tip: Neem veel kinderen mee, want een paradijs voor ze.
Fam. Roose, 31-7-2012
Amsterdam/Naarden Vesting/ Walibi/Bataviastad zijn makkelijk te bereiken vanaf de camping. Ook leuk met kinderen een bezoekje aan stadslandgoed de Kemphaan in Almere met o.a. een doolhof, speelbos en Stichting Aap.
Heike Müller Smit, 12-6-2012
Een aanrader voor langer verblijf en/of een weekendje weg.