Veiligheidsmuseum PIT

6.4Voldoende

Op vakantie geweest naar Veiligheidsmuseum PIT?

• 5heleen24-03-2018

Nee ga er niet nog een keer heen

Het is een erg leuk museum, maar erg klein :( We zijn er in de voorjaarsvakantie geweest, dan denk je dat ze iets meer organiseren, maar geen vrijwilligers te zien die een demonstratie deden of iets dergelijks. Je moest jezelf maar zien te vermaken. Je kon alleen maar auto's bekijken en af en toe een kleine ruimte met beeldmateriaal. Entree prijs is erg hoog in verhouding tot wat je ziet/krijgt. Ik zou er niet nogmaals heen gaan, met een half uur heb je het wel gezien!

februari 2018

• 5ArPa14-03-2017

Leuk maar erg klein.

Leuk maar erg klein. Onze zoon van 4 jaar was erg snel uitgekeken. Prijs is erg hoog t.o.v. de grote en activiteiten.

februari 2017

• 7D Balfoort30-07-2019

leuk gezien te hebben.

Ik was al een tijd van plan om hier heen te gaan met mijn dochter van 6. Er is veel informatie te vinden over Brandweer/ambulances & Politie maar met een kind van 6 ben je snel uitgekeken. Ze vond het leuk maar een beetje saai. ik dacht dat ik uren binnen zou zijn maar na een 3 kwartier was het wel echt klaar. Nu met AH actie is het nog te doen, let wel op dat de parkeerkosten ook snel 7 euro kosten.

juli 2019