Van der Valk Hotel Almere
Beoordeling
- Kamers
- Eten
- Service
- Ligging
- Hygiëne
- Zwembad
- Kindvriendelijk
- Prijs/kwaliteit
- Waardering
Hotel info
- Airconditioning
- Restaurant
- Draadloos internet
- Rolstoel toegankelijk
- Zwembad
- Sportfaciliteiten
Benieuwd naar de prijzen?
We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Hotel Almere voor je op een rij gezet:
Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?
Ga naar accommodatieHotelZeer goede service Ga naar accommodatieVan der Valk Emmeloord
HotelZeer goede service Ga naar accommodatieHajé Waterlodge De Lepelaar
HotelZeer schoon Ga naar accommodatieApollo Almere City Centre
Hotel
- Rachel08-12-2022
Matig
Helaas totaal niet v.d Valk waardig. Wij waren er 3 dagen en het was echt matig. Onze kamer rook naar een jointje.. Geen roomservice beschikbaar. Bij het zwembad en de gym waren er geen handdoeken of water dus die moest je gebruiken uit je hotelkamer. Met als gevolg dat je dus daar geen handdoek had voor het douchen. De sauna en stoombad moet je zelf aan doen met een knopje dus duurt lang voor hij warm zou moeten worden maar uiteindelijk wordt het niet echt warm. Het zwembad zelf was lekker warm maar de vloer in het zwembad was echt vies. Eten in het restaurant was wel goed 's avonds.
- Kamers
- Eten
- Service
- Ligging
- Hygiëne
- Zwembad
- Kindvriendelijk
- Prijs/kwaliteit
- HRI20-10-2022
Prima verblijf
Een prima hotel, zoals we altijd gewend zijn bij vd Valk. Ruime driepersoonskamer , goede bedden, prima badkamer met bad en aparte douche. Er was naast een koffiezetapparaat ook een kleine waterkoker aanwezig. Gezellige zithoek beneden. En natuurlijk een uitgebreid ontbijt in een hele gezellige ruimte. Verder veel parkeergelegenheid bij het hotel. Klein minpuntje was dat je hier en daar een laagje stof op zag zitten, maar verder zou ik dit hotel zeker aanbevelen.
- Kamers
- Eten
- Service
- Ligging
- Hygiëne
- Kindvriendelijk
- Prijs/kwaliteit
- Deborah20-05-2022
- Peter van Breda15-04-2022
Zeer slechte keuken
Zeer slecht ontbijt, niet van deze tijd. Geen muesli, geen zaden, geen noten. Helemaal niets. Jus d'orange uit pak. Gewoon slecht! Ook avondeten zeer matig. Ook het personeel heeft geen interesse en reageert onvriendelijk.
- Kamers
- Eten
- Service
- Ligging
- Hygiëne
- Zwembad
- Kindvriendelijk
- Prijs/kwaliteit
Eigenaar, 15-04-2022
Geachte gast, Wij vinden het erg spijtig uw beoordeling te lezen. Helaas kunnen wij niet opmaken wat er met betrekking tot het diner niet in orde was. Wij hopen dat u uw ongenoegen over deze al zaken direct kenbaar heeft gemaakt in het hotel zodat wij, waar mogelijk, ook direct naar een oplossing konden kijken. Wij zullen uw beoordeling uiteraard sowieso intern bespreken en evalueren. Desondanks hopen wij u nog eens terug te zien om het vertrouwen te kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Hotel Almere
Hotel Van der Valk Hotel Almere info
Faciliteiten
- AirconditioningBeschikbaar
- LiftenBeschikbaar (1)
- CafeBeschikbaar (1)
- WinkelsNiet beschikbaar
- BarsNiet beschikbaar
- RestaurantsBeschikbaar (1)
- InternetBeschikbaar
- Wlan internetBeschikbaar
- Room serviceNiet beschikbaar
- SpeelplaatsNiet beschikbaar
- WasseretteNiet beschikbaar
- HuisdierenNiet beschikbaar
Kamerfaciliteiten
- Rolstoel toegangBeschikbaar
- MinibarBeschikbaar
- KluisBeschikbaar
- TVBeschikbaar
Entertainment
- SaunaBeschikbaar (1)
- SportschoolBeschikbaar (1)
- EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
- TennisNiet beschikbaar
- Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
Adresgegevens
- AdresgegevensVeluwezoom 45, 1327 AK
Eigenaar, 09-12-2022
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat vervelend om te vernemen dat uw verblijf niet volledig naar wens is geweest.
Het klopt inderdaad dat wij geen roomservice aanbieden op onze standaardkamers. Op onze suites wordt dit wel aangeboden. In alle kamers liggen extra handdoeken in de kast zodat u geen handdoeken te kort komt als u bijvoorbeeld nog naar het zwembad gaat. Wellicht dat dit niet helemaal duidelijk is geweest, echter kunt u altijd contact opnemen met onze receptie zodat zij er direct voor kunnen zorgen dat u handdoeken op uw kamer krijgt.
Gedurende de dag wordt de wellness niet altijd gebruikt en daarom staan deze faciliteiten ook niet de hele dag aan. Wel staan de faciliteiten op stand-by zodat u er als gast altijd gebruik van kan maken enkel dienen de apparaten dan even de tijd te hebben om weer op temperatuur te komen. Het betreurt ons dat de sauna en/of stoomcabine daarna alsnog niet echt warm was nadat u op de knop had gedrukt. Wij zullen dit zeker laten nakijken door onze technische dienst.
Uiteraard nemen wij uw feedback wat betreft de Housekeeping uiterst serieus en zullen dit ook zeker intern bespreken. Helaas kunnen wij niet helemaal opmaken of u uw ongenoegen tijdens uw verblijf heeft aangegeven. Wij raden u aan dit altijd direct kenbaar te maken zodat wij ook meteen een passende oplossing kunnen aanbieden.
Desondanks hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Almere.
Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Almere