4,8

4 reviews over Camping Marina Muiderzand in het Nederlands

Erg negatief ervaren

Bram
5-1-2017

Er worden dingen belooft die niet nagekomen worden. Je maakt afspraken over prijzen en uiteindelijk worden deze vele malen duurder dan besproken. Met enige regelmaat worden er onderdelen van je boot gestolen. Daar kunnen ze niks aan doen. Ze vragen of je aangifte wil doen zodat er iets balen politie langs rijdt! Kortom voor mij een eens en nooit meer verhaal.

Gereisd met partner in april 2016

Glamping op zijn top,alle voorzieningen zijn ruimschoots, sanitair netjes, huisje staat pal aan het water. Minpunt, iets over 8 begonnen de hoveniers met grasmaaier ed pal naast je tent. De hele ochtend weg privacy! Ook je hond mag enkel aan de lijn, dus ff een balletje gooien voor je tent, no no! Vanwege de hond-onvriendelijkheid voor mij hier geen 2e keer

Gereisd met vrienden in september 2016

Beach Lodge...luxe kamperen

Myranda
17-8-2012

Beach Lodge...luxe kamperen

Wij zijn met 2 stelletjes ingetrokken voor 2 nachten in de enige Beach Lodge welke Marina Muiderzand kent. We hadden het weer mee, dus het hele weekend heeft de zon onze pret nog wat verhoogd. De tent is erg leuk ingericht met alle nodige voorzieningen. Zo is er een (luxe) gas BBQ aanwezig en een terrasverwarmer (ook op gas). De 2e dag wilden we gaan BBQen en hadden wij het gas op, 1 belletje naar de receptie en de havenmeester was binnen 5 minuten bij ons met een nieuwe gasfles, helemaal top! Ook zit er een kraantje in de tent, deze haalt water uit een waterreservoir welke je zo nu en dan even bij moet vullen bij het sanitairgebouw. Het sanitairgebouw is te bereiken dmv het oversteken van de parkeerplaats en zag er steeds keurig schoon uit. We hebben alleen genoten van een heerlijke sorbet, dus over de rest van de menukaart van het restaurant kan ik niks zeggen. Al met al is het zeker een aanrader om hier te gaan logeren.

Gereisd met vrienden in Fri Aug 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie jachthaven met camperplaatsen

Frans
3-10-2010

Marina Muiderzand is een jachthaven met een aantal mooie camperplaatsen met zicht op de jachthaven. Het is vooral heel mooi en zuivere jachthaven met een goede voorzieningen en een leuk restaurant. We hebben heerlijk en rustig in de omgeving gewandeld met de nodige rustpunten en terrasjes. Het weer is ons zeer goed gezind want de zon schijnt de hele middag tot laat in de avond en het is niet koud. Wij besluiten om die avond niet zelf te koken maar gebruik te maken van het leuke restaurant bij de jachthaven en het was bijzonder lekker en gezellig.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Muiderzand in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Muiderzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.