Bed and Breakfast Het Witte Huis

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Het Witte Huis voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Het Witte Huis in het Nederlands

B&B Het Witte Huis, op loopafstand van het centrum. Aller vriendelijkst ontvangen met een kopje thee. Er stond al wat lekkers klaar op de kamer. Mooie schone, lichte kamer met een prima bed. Prachtige badkamer. Enige nadeel was voor mij de zeer koude vloer. Een paar sloffen of lekkere sokken is een aanrader. Prima ontbijt.

Gereisd met partner in februari 2016

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Witte Huis in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.