Camping De Kemphaan

Camping De Kemphaan
7,9

8 reviews over Camping De Kemphaan in het Nederlands

Met oudere kinderen

Echt een heerlijke tijd gehad

Albertien
18-9-2018

Wij “woonden” 6 maanden op camping de Kemphaan tijdens de bouw van ons huis in Oosterwold.

Het was echt fantastisch! Overdag hard werken met veel lawaai en dan thuiskomen in de rust en natuur van de Kemphaan. Ga je bouwen op Oosterwold, probeer daar een plekje te krijgen.

leuke camping!

fam. den hHartog Eringaard
19-8-2018

leuke camping voor het gezin.

genoeg te doen in de bosrijke omgeving. zaterdag's boerenmarkt en de bierbrouwerij bezoeken.

fietsen, wandelen met de honden en zwemmen en kanoën in de hogevaart. leuke eigenaars.

Wij komen zeker een keer terug!

Lean
29-7-2018

Toegeven, ik dacht niet meteen aan Almere toen we tijdens onze rondreis door NL een volgende camping zochten. Onterecht, want de camping is hartstikke leuk. De plekken zijn ruim en niet zo recht toe rechtaan als op de meeste campings. Er zijn leuke speelvoorzieningen voor de kinderen. Het sanitair is eenvoudig, maar netjes. Koffie, broodjes etc tegen zeer schappelijke prijzen verkrijgbaar.

De eigenaren zijn enthousiast en behulpzaam.

Tegenover de camping is een gebiedje met veel activiteiten zoals een klimbos, mini-zoo met vrij toegankelijk terras, apenopvang, park etc. Het centrum van Almere ligt op 15 minuten fietsen. Hier zijn veel winkels, restaurantjes etc.

Een mooi gelegen rustige kleine camping.

Sonja
17-4-2017

Wij kwamen hier onverwachts aan nadat wij op onze vorige plek weg zijn gegaan vanwege muggenoverlast.

Er was plek gelukkig ple onze camper en een tentbungalow voor de onze kinderen,die een paar dagen kwamen.

Wat een leuk knus huisje,heerlijk rustig met nog een paar andere huisjes.

Alles wat je nodig hebt met kamperen is er aanwezig.

Het stel dat de camping runt is heel enthousiast en erg vriendelijk.

De omgeving is erg mooi en leuk,vooral voor gezinnen met kleine kinderen is het er ontzettend leuk,er is genoeg te doen.

Maar wij als volwassenen hebben ons ook prima vermaakt.

Wij zullen zeker nog een keer terug komen,wij hebben. genoten van ons paasweekendje weg.

Prima, mooi gelegen camping

Astrid
29-8-2016

De camping is mooi gelegen. De nieuwe eigenaren zijn krap 2 maanden bezig, zeer vriendelijk en benieuwd naar de ervaringen en feedback van de kampeerders. Ze geven informatie over wat zich op het terrein van de Kemphaan bevindt (stichting Aap, klimbos e.d.)

Ze realiseren dat het sanitair uitgebreid kan worden, zijn dat ook van plan, maar dat is uiteraard niet iets wat je binnen 2 maanden na opening kan verwachten. Leuk en goed dat ze sinds 1 juli open gegaan zijn en de ervaringen van het eerste seizoen gaan meenemen voor hun verdere plannen. Leuk de pipowagen met daarin de potten met verse kruiden, waarmee je je campingmaaltijd extra smaak mag meegeven. Voor kinderen ook speelgelegenheid (klimtoestel, trampoline, zandbank, slingertouw en gewoon een prettig terrein om rond te sjouwen)

Honden zijn toegestaan, maar ze mogen niet blaffen. Ook als aangelijnd zijn, zijn ze nog een gevaar voor iedereen op de camping........

En als je dan denkt je avondmaaltijd klaar te maken, word je zonder pardon van de camping gestuurd. Geen stijl.

Prachtige camping midden in de natuur

Von Dyck
4-9-2015

Genoten! Wat een geweldige camping.

'S avonds heerlijk bij het kampvuur gezeten, overdag de omgeving van de kemphaan verkend (zoveel te doen daar!!) en 's nachts zelfs nog oog in oog met een jong vosje gestaan.

Qua ligging op top! We hebben veel leuke dagjes uit in de regio gedaan.

Bataviastad, Aviodrome, dagje Amsterdam, Muiderslot, militair museum Soesterberg, alles binnen een half uurtje!

Op de camping zelf hangt een gezellige sfeer. Bank to basic in de randstad! Je verwacht het niet, vaak uitgelegd dat t echt kan in Almere :-).

Wij komen zeker weer terug!

Klein puntje voor Staatsbosbeheer, toilet gebouwtje is wat gedateerd.

Gezellig!

nicolettegroot
13-10-2013

Veel variatie en veel groen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kemphaan in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kemphaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.