Géén boekingskosten

Meer camping info

13 Reviews over De Kemphaan

• 4Joke15-05-2022

Nooit meer.

Nou...woon in Almere. Ben vanmiddag erheen gefietst.

Wat blijkt: de landgoedwinkel is omgetoverd in een kinder speelparadijs.

Dan moeten ze wel de website aanpassen. Geen verkoop van producten meer zoals wijn, meel enz. Alleen wat zielige honingpotjes. Noem jezelf dan geen landgoedwinkel.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7PatriesS16-05-2021

Heerlijk op de Kemphaan

Almere wat heb je ons verrast, nooit geweten dat het zo leuk en veelzijdig zou zijn. De camping is heel erg leuk, de eigenaresse verteld veel over de omgeving. En was is die omgeving mooi om te ontdekken op fiets of wandelend.Enige minpunt was toch het sanitair, het voldeed, daar niet van. Misschien ook omdat het een druk weekend was met veel kampeerders en kleine kinderen, en het weer hielp ook niet echt. Maar al met al een heerlijk weekend gehad op de Kemphaan.

• 9Henk en Riet uit Boekel07-07-2019

Chapeau

Wat een ontvangst door de vrolijke, vriendelijke eigenares. Ze nam alle tijd om ons over de camping en Almere en omgeving te informeren.Chapeau. Veel gefietst over de vele mooie vrijliggende fietspaden Op de camping beleef je de gemoedelijke sfeer onder de kampeerders en ieder heeft een ruime plek.

Een aanrader deze camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9M Sinke27-05-2019

Fantastisch weekend en hulde aan de beheerster !

Gekampeerd van vrijdag tot zondagmiddag, zeer hartelijke ontvangst en super leuk verblijf gehad, een aanrader en we komen zeker nog eens kamperen ! Toiletten enz superschoon !

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Tineke Jacobs19-04-2019

Heerlijk!

Wij zijn hier voor de eerste keer. Wat een gezellige camping en wat een gastvrije ontvangst door de jonge eigenaren. Een prima uitvalsbasis voor fiets en/of wandeltochten. We komen zeker een keer terug.

• 8Albertien18-09-2018

Echt een heerlijke tijd gehad

Wij “woonden” 6 maanden op camping de Kemphaan tijdens de bouw van ons huis in Oosterwold. Het was echt fantastisch! Overdag hard werken met veel lawaai en dan thuiskomen in de rust en natuur van de Kemphaan. Ga je bouwen op Oosterwold, probeer daar een plekje te krijgen.

• 9fam. den hHartog Eringaard19-08-2018

leuke camping!

leuke camping voor het gezin. genoeg te doen in de bosrijke omgeving. zaterdag's boerenmarkt en de bierbrouwerij bezoeken. fietsen, wandelen met de honden en zwemmen en kanoën in de hogevaart. leuke eigenaars.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Lean29-07-2018

Wij komen zeker een keer terug!

Toegeven, ik dacht niet meteen aan Almere toen we tijdens onze rondreis door NL een volgende camping zochten. Onterecht, want de camping is hartstikke leuk. De plekken zijn ruim en niet zo recht toe rechtaan als op de meeste campings. Er zijn leuke speelvoorzieningen voor de kinderen. Het sanitair is eenvoudig, maar netjes. Koffie, broodjes etc tegen zeer schappelijke prijzen verkrijgbaar. De eigenaren zijn enthousiast en behulpzaam. Tegenover de camping is een gebiedje met veel activiteiten zoals een klimbos, mini-zoo met vrij toegankelijk terras, apenopvang, park etc. Het centrum van Almere ligt op 15 minuten fietsen. Hier zijn veel winkels, restaurantjes etc.

• 8Sonja17-04-2017

Een mooi gelegen rustige kleine camping.

Wij kwamen hier onverwachts aan nadat wij op onze vorige plek weg zijn gegaan vanwege muggenoverlast. Er was plek gelukkig ple onze camper en een tentbungalow voor de onze kinderen,die een paar dagen kwamen. Wat een leuk knus huisje,heerlijk rustig met nog een paar andere huisjes. Alles wat je nodig hebt met kamperen is er aanwezig. Het stel dat de camping runt is heel enthousiast en erg vriendelijk. De omgeving is erg mooi en leuk,vooral voor gezinnen met kleine kinderen is het er ontzettend leuk,er is genoeg te doen. Maar wij als volwassenen hebben ons ook prima vermaakt. Wij zullen zeker nog een keer terug komen,wij hebben. genoten van ons paasweekendje weg.

• 8Astrid29-08-2016

Prima, mooi gelegen camping

De camping is mooi gelegen. De nieuwe eigenaren zijn krap 2 maanden bezig, zeer vriendelijk en benieuwd naar de ervaringen en feedback van de kampeerders. Ze geven informatie over wat zich op het terrein van de Kemphaan bevindt (stichting Aap, klimbos e.d.) Ze realiseren dat het sanitair uitgebreid kan worden, zijn dat ook van plan, maar dat is uiteraard niet iets wat je binnen 2 maanden na opening kan verwachten. Leuk en goed dat ze sinds 1 juli open gegaan zijn en de ervaringen van het eerste seizoen gaan meenemen voor hun verdere plannen. Leuk de pipowagen met daarin de potten met verse kruiden, waarmee je je campingmaaltijd extra smaak mag meegeven. Voor kinderen ook speelgelegenheid (klimtoestel, trampoline, zandbank, slingertouw en gewoon een prettig terrein om rond te sjouwen)

Camping De Kemphaan info

Camping-informatie