Géén boekingskosten

Hotel Bastion Almere

NederlandFlevolandAlmere

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bastion Almere voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 30 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.7MatigScore uit 30 reviews

31 Reviews over Bastion Almere

• 4Sonja Damen26-01-2020

slecht, overnachten redelijk overige zeer slecht

Voor een overnachting prima. Gaan eten daar in het restaurant is geen succes. Kleine menukaart en lange wachttijden. Op Klachten hierover wordt niet gereageerd

• 3Petra Brugman30-04-2019

Nooit meer

Ik raad dit hotel echt af Onvriendelijk, vieze kamer, ontbijtzaal, ongeïntereseerd aan de balie. Warme jus dorange

• 4Atomic29-04-2019

Nooit meer

Pluspunten zijn de aangename kamer en de ligging van het hotel. Over de rest valt helaas weinig goeds te zeggen.

Een begroeting hebben we niet gekregen; noch bij het in- en uitchecken, noch bij de ontbijttafel. De hygiëne was bij het ontbijt ver zoek. Op de grond lag een grote badhanddoek om (gemorst?) vocht op te deppen maar die is er tijdens het volledige ontbijt gewoon blijven liggen. Voor het buffet lag er ook een heleboel substantie gemorst (koffie, fruitsap,...) wat enorm plakkerig aanvoelde. Nooit werd er aanstalten gemaakt om dit op te ruimen. Nadat we vroegen of er eieren beschikbaar waren kregen we een antwoord waarin weinig enthousiasme te bespeuren viel. De gekookte eieren bleken al lange tijd in een 'oventje' te liggen waardoor deze meer op een springbal leken. De omelet werd dichtbij tafel gebakken in een pan waarin duidelijk alle voorgaande omeletten ook gebakken werden zonder deze te reinigen.

Kortom, een ramp :-(

• 8Fam. Vijlbrief03-03-2018

Totaal plaatje prima

Kamers waren niet schoon. Onder het bed lag allemaal rotzooi en alles was zeer stoffig. Overigens wel een vriendelijke receptioniste die gelijk wilde helpen met schoonmaken. We hebben 1 avond in het restaurant gegeten, het eten was goed en wederom een (andere) zeer vriendelijke en attente dame in het restaurant. Gaf ons goede uitleg over de wijnen en adviezen over de lekkerste gerechten. Door dit met een fijn gevoel het hotel verlaten! Kamers konden dus wel een stuk beter.

• 5Jelmer13-10-2017

Service is ondermaats

Twee keer in het hotel voor mijn werk geslapen. De kamer was sober maar netjes. In de meerdere handdoeken vlekken gezien. Maar klantgerichte houding van het personeel laat te wensen over. Ze zijn redelijk vriendelijk totdat er een klacht is. Dan verwijzen ze naar andere zaken in plaats van excuses aan te bieden en te zoeken naar een passende oplossing. Ook de manager vraagt niet hoe het verblijf is geweest en wenst je geen fijne dag als je uitcheckt. Het ontbijt is verrassend uitbegreid maar de kwaliteit laat af en toe te wensen over. Ook een diner kun je beter overslaan in dit hotel. Ze vragen er veel voor en alles wordt met een steamer en frituurpan bereidt. Voor een nachtje slapen is het ok, maar niet 3 sterrenwaardig.

• 5Hans Widdie08-05-2017

Nooit meer

Kamer was sober maar voldoende, geen overbodige luxe. Ik had besloten in het hotel te eten maar had dat beter niet kunnen doen. De mixed grill à €21,50 was van opgewarmde stukjes vlees waarvan de biefstuk nog rauw was maar de buitenkant al wel hard (gebakken) was. Deze teruggestuurd toen kreeg ik het terug nog steeds rauw en taai gebakken.

• 9F. Hanssen26-11-2015

Prima Hotel

Heb met oudere dochter hier een nacht verbleven. Hotel is eenvoudig, maar keurig verzorgd. Kamer netjes en schoon. Hebben in het restaurant gegeten. Misschien geen haute cuisine, maar prima bereidt. Correcte vriendelijk bediening. Prijs / kwaliteit is dik in orde. Ontbijt is eenvoudig, maar biedt voldoende keus. Personeel is vriendelijk. Dit hotel is zijn 3 sterren zeker waard. Ik kan mij dan ook niet vinden in de klachten van anderen.

• 4Marloes18-11-2015

deluxe is niet luxe

Het eten was erg slecht. Drinken was niet optimaal.. geen lekkere wijn. Kamer was niet schoon. (Afgekauwde tandenstokers op de grond naast het bed)Douche/bad was smerig (verouderd) Een deluxe kamer geboekt maar zeker niet gekregen.

• 5janssen31-05-2015

valt tegen

De manager achter de balie was wellicht beter in de keuken. De meiden in de ontbijt zaal waren prima netjes en beleefd. Maar manager M. kon je tijdens het ontbijt horen praten over " ik had vanmorgen toch twee van die mensen". Nou sorry volgens mij zijn het nog altijd gasten waar je over spreekt. Daarnaast stond ik er ook bij dat ze duidelijk uitlegde dat er eenn"floormanager" was of dat zij anders het aanspreek punt was. De andere medewerker is dan schijnbaar opvulling die netjes haar werk stond te doen. Oja en als je langs de receptie loopt naar het ontbijt is het wel zo netjes dat er even goedemorgen gezegd wordt. Of een knikje is ook prima. Maar stuurloos naar de computer kijken is niet erg vriendelijk. Het ontbijt was niet je van het. Jammer.

• 10eleonora Sarti23-05-2015

Fantastic

Bastion hotel Almere is a great place. Food, rooms, staff is very good. I liked the stay.

Hotel Bastion Almere info

• AirconditioningNiet beschikbaar