Géén boekingskosten

Camping Zwinderen

NederlandDrentheZwinderen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Zwinderen voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 261 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

261 Reviews over Zwinderen

• 9Gert05-06-2022

Komen zeker terug voor een langer verblijf

.Op doorreis naar Duitsland ev niet ver van de snelweg. Mooie ligging in het bos met open zonnige plaatsen. Geen verkeerslawaai te horen. Hartelijke ontvangst.

• 9Roos31-05-2022

Geweldig!

Wij zijn met 2 kids (3&5) voor het eerst gaan camperen op deze camping. Het was geweldig! Het sanitairblok werd perfect schoon gehouden, met een trampoline, zand, klimtoren, skelters voor iedere maat, konijnen om te aaien en een buiten zwembad hebben onze kinderen zich geen moment verveeld. (ondanks dat het weer niet geweldig was)En omdat de camping niet te groot was, geweldig overzicht terwijl wij bij de tent zaten! De animatie was ook perfect. Pizza op de laatste avond zodat je geen afwas hebt, vermaak voor de kids zodat wij konden afbouwen... Echt.. Alleen maar lof! Ik raad iedereen deze camping aan!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Peter en Christine24-04-2022

Genieten op een erg fijne camping.

Bij aankomst op de camping loopt de eigenaar, die uitermate vriendelijk en behulpzaam is, met je eerst rond om een plaats uit te zoeken die aan zoveel als enigszins mogelijk is aan jouw wensen voldoet. De plaatsen zijn ruim en bieden voldoende privacy, rust en zijn allemaal voorzien van electra-aansluiting 16A, water en afvoer. Het sanitair is voldoende, modern en netjes en wordt prima onderhouden. Voor kinderen is het een paradijsje met veel speeltoestellen en bovendien voldoende trapskelters. Zelfs de kippen en konijnen zijn er erg op gesteld door kinderen gestreeld te worden. Fiets- en wandelroutes zijn in de huiskamer te verkrijgen, door de eigenaar eventueel toegelicht, voor tochten door een prachtige omgeving met prima, rustige fietspaden. Het naastgelegen grote zwembad, voor camping-gasten vrij toegankelijk, gaat op 1 mei open. Wij hebben hier een schitterende paasweek gehad. Wij komen zeker terug.

• 9Peter van Nellestijn14-10-2021

We hebben een fietsweekend doorgebracht op deze camping met onze camper. Ervaren als zeer positief. Kindvriendelijk, netjes onderhouden, hygiënisch en vriendelijke beheerders. Wij raden deze ook aan voor campers, nette ruime plekken en bij geen plek mag je op de camping staan. Echt een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Wouter02-10-2021

Klein maar fijn. Goed sanitair. Vriendelijke mense

Klein maar fijn. Goed sanitair. Vriendelijke mensen.

• 7Michel21-09-2021

Betrokken eigenaren op gezellig verblijf

Gezellige klein schalige camping met betrokken eigenaren.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10platenburg13-09-2021

fantastisch

weer een lekkere week vakantie hier gehad mooie kleinschalige camping met een heerlijk verwarmt groot buitenzwembad we logeerden in een gezellig Podje in de omgeving is voldoende te beleven Tiergarten nordhorn is geweldig en Drouwenerzand is een klein Attractiepark al inclusief Robert bedankt voor de gezellige week weer bij jullie camping groetjes Arthur Esmeralda en Mano

• 9Magiel Wijntjes12-09-2021

Heerlijk ontspannen en genieten

We waren de slagboom nog niet voorbij of de jongste van bijna 4 zei; ik vond het heel erg gezellig bij Robert en Annemieke. Nou dat zegt genoeg over de sfeer op de camping. We hebben een heerlijke vakantie gehad op camping zwinderen. Elke ochtend verse croissants bij de vouwwagen bezorgd. Pizza en friet met snacks werden ook bezorgd. Heerlijke kleinschalige camping. Lekker zwembad er naast. Nieuwe speeltuinen en heel veel skelters. We gaan er zeker nog een keer naar toe. Bedankt Robert en Annemiek.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Linda01-09-2021

Twee hele fijne gekampeerd. De camping was voor ons precies het goede formaat en lekker overzichtelijk. We waren met verschillende gezinnen met kinderen kinderen zijn tussen de 1 en 10. Die vonden het geweldig! De hele dag alleen maar spelen. Met de skelters, op de trampoline, het klimrek, in het bos en bij de dieren. Plaatsen met zon en schaduw door bomen. Gastvrije eigenaren. Schoon sanitair. En een heerlijk zwembad naast de camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Anoesjka30-08-2021

Prima

Kindvriendelijke camping, leuk zwembad, goed sanitair, leuke eigenaren die met je meedenken, gewoon prima,

• 9Staat v/h sanitair

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)