Camping Zwinderen

Meer camping info
Tonen op kaart

177 reviews over Camping Zwinderen

• 8Gerrit Dake28-08-2019

prima combinatie met name door de hittegolven.

Voor zwem liefhebbers een absolute must!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Kruidhof22-08-2019

Super

Kleine knusse camping! Direct naast een fijn zwembad Broodjes, pizza en friet kun je via de telefoon bestellen (app , sms of bellen). Jammer dat de eigenaren stoppen. Ben benieuwd hoe het gaat worden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam jongerling20-08-2019

Gezellig nette camping

Netjes sanitair goed schoongehouden en gratis douche . Zwembad op loop afstand zeker voor ouder kinderen die er zelf heen kunnen . Fijne gezellige camping . Aanrader als je met gezin op vakantie wil

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie Bakker10-08-2019

Fijne camping voor een onbezorgde vakantie!

We hebben een heerlijke en onbezorgde vakantie gehad op deze camping. Onze kinderen van 3 en 5 hadden genoeg vriendjes om mee te spelen, skelters om op te rijden en konijntjes om te knuffelen. Camping is klein en overzichtelijk. Naast de camping ligt een lekker zwembad, dat goed onderhouden is en schoon. Broodjes worden elke ochtend in de voortent bezorgd. Sanitair wordt goed bijgehouden.

• 9Familie van de Ven09-08-2019

Top minicamping met zwembad

2 weken met onze kinderen van 7 en 9 op deze mooie camping gestaan. Hele knusse camping waar kinderen volop te spelen hebben. Er zijn meerdere veldjes. Wij stonden op het veldje met de tafeltennistafel. Dit was wel het centrale veldje van de camping waar veel gespeeld werd. Tafeltennis, zandbak, voetbal, badminton, Kubb en ga zo maar door. Er waren ook vele skelters op de camping aanwezig. Aan de randen van het bos veel schaduw. Heel mooi sanitair gebouw dat goed onderhouden werd. En dan als laatste nog alle lof over het zwembad. Vanuit de camping is zwembad heel makkelijk te bereiken. Grotere kinderen kunnen makkelijk alleen. Een superschoon zwembad, maar niet alleen dat. Alles was top onderhouden. Chapeau voor iedereen die daar aan meewerkt (zijn veelal vrijwilligers die het doen). Mijn dochtertje was ook verzot o het dierenweitje met de konijnen en de cavia. Kinderen kunnen daar zelf makkelijk in en uitlopen. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marielle08-08-2019

Verse broodjes, ruime plaatsen

Mooie, kleinschalige camping met ruime plaatsen. 's Ochtends wakker worden van de geur van je bestelde verse croissantjes, die heel stil in de voortent waren gelegd. Onze grote kinderen vermaakten zich in het zwembad, wat helaas ook een middag gesloten was, of met de WIFI (niet zo snel als thuis). Voor kleine kinderen zijn er heel veel speelmogelijkheden. Schoon, mooi en ruim sanitairgebouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam. v/d G.07-08-2019

Aanrader, vooral als je met kind(eren) bent.

Toen we boekten zat de camping al bijna helemaal vol. Toch nog voor bijna twee weken een plekje kunnen reserveren. Gelukkig maar, want we hebben een fijne tijd gehad. Kindvriendelijk: speeltuintjes, skelters, trampoline, konijntjes. Camping mooi omzoomd door bos. Openluchtzwembad naast de deur voor verkoeling op warme dagen. Toegankelijke eigenaren, gastvrij ook.

• 9anneke06-08-2019

het waren hele mooie dagen

was hier in juli met een vriendin, door een communicatie fout van mij, is er door jenneke een goede oplossing gevonden, zodat wij toch enkele dagen langer konden verblijven op jullie mooie camping, hebben het erg naar ons zin gehad, en nogmaals heel veel dank voor jenneke,

groetjes anjo en edith

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Vincent04-08-2019

Kleine knusse camping! Top zwembad

• 10Eetgelegenheden

• 10Fam Maat31-07-2019

fantastisch

Het was een top vakantie. Erg gastvrij niks is te veel of te moeilijk.

• 10Eetgelegenheden

1 tip over Camping Zwinderen

• Bart, 02-08-2014

Omdat er op Zoover vooral foto's van het zwembad stonden, wat in feite geen deel uitmaakt van de camping zelf (wel gratis toegang!) heb ik een serie foto's gemaakt van de camping. Ik heb ze hier geüpload dus die moeten ergens te vinden zijn...

1 vraag over Camping Zwinderen

• A. van der Ree, 11-12-2018

Overlast van het zwembad?

Als ik de locatie van de camping en het zwembad zie, vraag ik mij af of je op de camping geen "last" hebt van het gejoel van spelende kinderen in het zwembad.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig