Camping Bosbad Zwinderen

Met jonge kinderen

Super

Leonie
4-9-2018

Super leuke camping, aardige beheerders met toffe broodjesservice en patat aan de tent service. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het naast gelegen zwembad en op de camping zelf. Netjes, schoon, gezellig en toch heerlijk rustig.

Fantastisch camping

Hans en. Yvonne
2-9-2018

Het is een fijne kind vriendelijk camping en Schone toilet gebouw

En je kan goed fietsen in de omgeving naar Gees waar je lekker ijs kunt eten (Talenti)

En voor boodschap kan in meerden winkels in de omgeving doen .

Super vakantie met genoeg vermaak voor de kids!

Rianne Sloot
2-9-2018

Wij zaten een week in 1 van de 2 stacaravans met onze kinderen van 4, 2 en 4mnd. Wat hebben de oudste 2 een top vakantie gehad! Vanuit de stacaravan ook goed zicht op de speeltuin. Zeer nette/schone/als nieuw ogende stacaravan. Enig minpuntje is dat wij het bed niet lekker vonden liggen, maar misschien zijn we gewoon teveel verwend met ons eigen bed.

Geweldig!

A Bouter
28-8-2018

Super leuke en nette camping, genoeg te doen voor kinderen jong en oud, worden leuk kampvuur avondjes gehouden.

Geweldige service mbt het eten bestellen en ook het eten is goed.

En niet onbelangrijk een hele lieve camping eigenaresse.

Al met al een super vakantie gehad!

Beste fam. Bouter,

Hartelijk dank voor de lieve beoordeling op Zoover.nl. Leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Graag zien we jullie nog eens terug op de camping.

Zeker een aanrader

Ramon De jong
27-8-2018

Prachtige camping met heerlijk zwembad.

Zeer vriendelijke eigenaren.

Goede service, als je luie dag heb komen ze je eten vanuit de kiosk naar je tent brengen.

Zeker een aanrader..wij hebben 5 weken genoten.

Komen hier zeker nog keer terug.

Beste Ramon,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Jullie zien we daarom ook graag terug als gast op de camping.

Team Camping Bosbad Zwinderen

Een gezellige familiecamping. Onze kinderen van 5 en 6 jaar hebben zich prima vermaakt met de skelters, de speeltuintjes, het zand en de trampoline. Vriendjes waren zo gemaakt.

Het naastgelegen zwembad is groot en leuk voor de kinderen van alle leeftijden. Wij vonden het water wel wat fris voor een verwarmd bad.

De service op de camping is perfect! Broodjes worden bij je tent bezorgd, evenals friet en pizza’s.

Enige nadeel is de snelweg die dag en nacht hoorbaar is.

Beste Simone,

Bedankt voor de beoordeling op Zoover.nl, leuk om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad bij ons. Het zwemwater is altijd 26 graden, voor een verwarmd openluchtbad is dit warm, het is niet te vergelijken met een binnen bad. Graag zien we jullie nog eens terug op de camping.

Team Camping Bosbad Zwinderen

Tot volgendjaar en jawel op eik 6 :-)

Fam Wolting
24-8-2018

Heerlijk rustige camping. Kinderen hebben genoten en de vakantie was veel ste snel voorbij. Goede verzorging en respect voor het team wat 200% klaarstaat voor de gasten. Veel te doen voor de kinderen in spel en aanbod.

Kortom een dikke 10 van ons

Beste fam. Wolting,

Bedankt voor de beoordeling op Zoover.nl. Het doet ons goed om te lezen dat jullie en de kinderen hebben genoten, en we zien jullie dan ook graag terug op eik 6!

Team Camping Bosbad Zwinderen

fantastich aanrader om nog eens terug te komen

Fam. van Malsen
22-8-2018

Goed zwembad, de gratis skelters die door iedere jongere gebruikt kon worden.

De sfeer op de camping was ook zeer goed.

Zeker voor gezinnen met jonge kinderen is dit een ideale camping.

Min punten krappe douche weinig ruimte om om te kleden en het geraas van de snelweg.

Beste fam. Malsen,

Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad en dat de sfeer goed beviel.

De douche voldoen aan de norm qwa grote. Graag zien we jullie nog eens terug op da camping

Voor herhaling vatbaar

Toonny van den brink
21-8-2018

Een fantastische camping. Met heel schoon sanitair en erg behulpzame en lieve campingbeheerders. Het is echt een aanrader

Beste Toonny,

Hartelijk dank voor review op Zoover.nl

Graag zien we jullie nog eens terug op de camping.

Fantastische camping

Familie Kruidhof uit Goes
19-8-2018

Ik was met mijn gezin (partner, 2 kinderen boven 11 en 2 kinderen onder 11) even een weekje er tussenuit om de caravan uit te proberen. Mijn pluspunten: kleine camping, mooi schoon toiletgebouw, vriendelijke eigenaren, brood/patat/pizza worden afgeleverd bij caravan, als je wilt. Gratis toegang tot naastgelegen zwembad. Grote plekken.

Minpuntje: je hoort de rijksweg op plek Bosrand nr. 6 op de achtergrond.

Volgend jaar gaan we weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosbad Zwinderen in Zwinderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosbad Zwinderen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.