Bed and Breakfast In den Groene Specht

4 reviews over Bed and Breakfast In den Groene Specht in het Nederlands

Prachtige studio in Drenthe

estrella.meijs
22-7-2013

Ruime studio voor vier personen midden in Drenthe. Qua stijl is dit een prachtige unieke ruimte. Gastvrouw Ingrid is aardig en coulant in het maken van afwijkende afspraken over inchecktijden. Ook met kinderen is rekening gehouden, er zijn spellen, maar het is niet specifiek voor kinderen ingericht. Overigens hoeft dat voor ons ook niet, wij zijn de hele dag op pad geweest. Conclusie, een aanrader.

Heerlijk genieten in Drenthe

Lotje en Edwin
4-10-2011

Afgelopen zomervakantie hebben wij heerlijk genoten in het appartement. Alles wat je maar kunt wensen is aanwezig, wat een luxe. De keuken is van alle gemakken voorzien en er is een heerlijke badkamer met ligbad. Het appartement is zeer smaakvol ingericht. Ook met minder weer kun je je prima vermaken. Een heerlijk bank om in te hangen, tv, dvd, spelletjes... kortom: niets ontbreekt.

De omgeving is prachtig. Van het ontdekken van leuke, kleine dorpjes in de omgeving tot heerlijke tochten door de prachtige natuur van Drenthe.

Wat het geheel compleet maakt is het enthousiasme en de gastvrijheid van Ingrid!

Ingrid, nogmaals bedankt voor de heerlijke vakantie.

Ps... sorry dat we zo lang op ons hebben laten wachten met deze review. Zwangerschap, drukte etc. Inmiddels zijn we de trotse ouders van een prachtige dochter, genaamd Jip.

Groetjes,

Jip, Lotje en Edwin

Erg mooie omgeving en studio

Karin
16-8-2011

Is erg mooi maar je moet er wel op uit. Er is wel veel te doen in de omgeving dus geen probleem.

De studio was heel ruim en netjes en een gezellige gastvrouw.

Een grote aanrader, zeer mooi

Conny en Gerard
22-6-2011

Wij zijn een week gebleven in het appartement. Het heeft zeker het "Whouw" factor. Het een deel van de grote boerderij in Zwiggelte. Zeer mooi, je kijkt 9 meter hoog naar het dak waar de spanten nog zichtbaar zijn en ook de gebinten. Er staat een fantastische Leemkachel in die het super goed doet. Goede keuken een vide die het hele appartement overziet behalve de aparte slaapkamer en badkamer. Alles is mooi. Buiten kan je in een serre lekker van de zon genieten en ook bij het appartement staat een picknicktafel. Ingrid doet er alles aan om het naar het zin te maken. Bedden zijn goed en al op gemaakt en heerlijke handdoeken zijn er ook. We zijn benieuwd hoe de bed and breakfast kamers gaan worden. Ze zijn er nu nog mee bezig en het ziet er nu al indrukwekkend uit. Ingrid is nu nog bezig met aanpassingen om het de gasten nog meer naar het zin te maken en dan zal de waardering een 10 gaan worden. Ingrid, succes met je appartement en b&b. Je hebt het goed voor elkaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast In den Groene Specht in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast In den Groene Specht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.