Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,9

19 tips over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe

Teunis Kreeft, 5-4-2018

Denk nooit na een slechte vakantie bij Hoogeboom Vakantieparken dat er enige compensatie mogelijk is. Als het geld binnen is. Klaar. De vakantie is jouw zorg.

Teunis Kreeft, 3-4-2018
Ga eerst kijken voor je boekt. Dat voorkomt teleurstellingen. En vraag of de zitbanken en bedden van goede kwaliteit zijn. Anders kun je na een nacht naar huis. Zoals wij. Kwaliteit verschilt per huisje.
Fam. Moraal, 22-8-2014
Westerbork heel gezellig veel eetgelegenheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe voor je op een rij gezet:

Vera, 7-1-2014

Brasserie Diggels in Westerbork, heerlijk gegeten, goede service, mooi restaurant.

Beilen leuk dorpje om te winkelen en vlakbij.

Boomkroonpad, ook vlakbij (met de auto een klein kwartiertje). Een beleving!

Wij kwamen voor de rust, dus zijn niet naar de grote steden geweest.

Ivo Limmen, 16-9-2013
Omgeving is veel te doen voor jonge gezinnen ook op het park. Voor gezinnen met tieners is het waarschijnlijk minder geschikt.
doré vredenbregt, 24-5-2013
Ga lekker fietsen en wandelen en je komt van alles tegen!

Ehret, 7-3-2013
Op ons verzoek is de temperatuur van het zwembad iets verhoogd zodat het echt aangenaam is om langer dan een kwartier in het zwembad te dobberen!
neerbos, 14-8-2012

Weterbork ligt op fietsafstand en heeft alles winkels (C1000/Lidl),restaurants.

Beilen is iets verder maar om even boodschappen (aldi/C1000) koffie drinken bij Bakker bart uit eten chinees Kota Radja.

speelstad oranje / drouwenerzand/verkeersplein assen/dierenpark emmen/kabouterland exloo/voormalig concentratiepark Westerbork /orvelte

Sander, 12-8-2012

De bungalow heeft gratis WiFi maar de WPA-code moet je even opzoeken in de meterkast (staat op de deur).

Plopsaland Indoor in Coevorden, Kabouterland (Exloo) en Sprookjeshof (Zuid-Laren) waren allen een groot succes met onze kleine kinderen (1-3 jr).

corrine boelen-maas, 20-7-2012
wij zijn in orvelte geweest dit is een museumdorp met veel bezienswaardigheid.wij zijn bij een glas blazerij geweest zelfs de kinderen vonden het erg leuk.oranjestad is leuk voor kinderen tot 10 jaar.assen kun je goed winkelen.de dierentuin emmen vonden wij leuk maar heb mooiere gezien.

Acties

Acties voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Het Hart van Drenthe