Bed and Breakfast De Tijd

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Tijd
9,8

5 reviews over Bed and Breakfast De Tijd in het Nederlands

Stijlvolle B&B met gezellige gastvrouw.

Patricia
27-5-2017

Zeer stijlvol ingerichte B&B, prachtige kamers en mooi lounge en ontbijtgedeelte. Prachtig uitzicht en lekker rustige ligging. Gastvrouw Tessa zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Ik heb een iets minder cijfer bij kindvriendelijk gegeven omdat de kamers op de 1e verdieping liggen (kan onhandig zijn) en de boerderij ligt vrij dicht bij de weg, die niet erg druk is maar toch.Wij hadden 2 nachten geboekt, maar mede door het mooie weer voelde het als een minivakantie.

Het is een paradijs op aarde!

Martin
24-9-2016

Het is met smaak en met oog voor detail ingericht. In één woord: Doen!

Totale verwennerij

Roos
9-2-2016

Het was de moeite waard om vanuit Utrecht voor één nacht naar deze prachtig omgebouwde boerderij te rijden. Wij sliepen in de romantische kamer en ik kan vertellen dat mocht ik ooit trouwen, ik daar wil overnachten! Tessa en Arjan, de eigenaren geven je een

vertrouwd en gastvrij gevoel. Toch bijzonder dat je 's avonds beneden kan zitten en verwend wordt zonder dat je iets hoeft te vragen. Het ontbijt was erg lekker, vers en uitgebreid. Ik ga hier zeker nog terugkomen, maar dan wat langer. De omgeving is mooi en wij hebben heerlijk gegeten in Westerbork waar je in een mum bent met de auto of fiets.

Jac en Annelies Donkers
15-8-2015

Een bijzonder sfeer- en smaakvol verbouwde boerderij in een landelijk gebied en toch dicht bij een bruisend Westerbork .

Een stralende gastvrouw Tessa en gastheer Arjan

Twee hardwerkende mensen die het vuur voor ons uit de sloffen liepen .Chapeau!

Hier kom je tot rust.

Wij geven deze locatie een 10 met een griffel

Een minpunt : het regende een maal in de avond bij een stik gezellig kampvuur.

Genieten,

B&B De Tijd.
9-8-2015

Prachtige omgeving,B&B is heel netjes, en gezellige gastheer en gastvrouw. Het ontbijt is echt lekker met allerlei verse producten.Het was gewoon allemaal GOED. Wij hebben het bij B&B De Tijd echt heerlijk gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Tijd in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Tijd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.