8,7

10 reviews over Camping De Knieplanden in het Nederlands

We willen hier beslist nog eens komen camperen

Vermunt,
8-9-2018

Een mooie en rustige camping. Ruime verwarmde sanitair gebouwen. Zeer gastvrije ontvangst.

Gereisd met partner in september 2018

Fijne Camping met Trekkershutten

Harald,
19-8-2017

Op fietsvakantie hier aangekomen en vriendelijk ontvangen en dmv plattegrond gewezen waar de trekkershut staat. Mooie plek met middag/avondzon. Mooi en ruim sanitair met zeep bij de wasbakken. Altijd fijn.

Gratis toegang tot het ernaast gelegen heerlijk verwarmde! zwembad voor klein tot en met groot. Ook een leuke waterglijbaan.

Voor eten kan je op de camping terecht bij Any Tyme, die ook "om de hoek" in het mooie brinkdorpje zit. Jammie! Fijne camping dus en genoeg te zien en doen voor langer verblijf. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rust en ruimte

Henriet,
25-5-2017

Mooie kleinschalige camping met veel rust en ruime plaatsen. Gemoedelijke sfeer. Gratis gebruik van het naastgelegen zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Rustige camping

misja
25-8-2012

We hebben in een luxere trekkershut gezeten. prima voor 2 nachten. (Standaard hutten zijn er ook.) Kookpl,koelk.koffiezetapp. en kookgerei aanwezig. buiten veranda met kuipstoeltjes en tafeltje. Dekbedden aanwezig, zelf linnengoed mee nemenGeen muntjes nodig om te douchen. Hebben het ervaren als een rustige camping en goede uitvalsbasis om te fietsen. Supermarkt op 5 minuten fietsen in aangrenzend dorp. Vriendelijke eigenaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Rustige camping in een mooie omgeveing

Fam. Smit
26-7-2011

We zijn er maar 1 nacht geweest in een trekkershut. We zijn heel vriendelijk ontvangen. Het was al behoorlijk laat. Het eetgedeelte werd speciaal open gehouden voor ons. Het sanitair zag er netjes uit. Er waren behoorlijk grote douchehokken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooie rustige camping

j.de Vries
21-7-2011

Goede en rustige en informele camping maar meer voor 50-plus. Wij hadden een regenweek dus wel natte voeten. Vriendelijke behulpzame beheerder.Mooi gemeentelijke zwembad pal naast de camping. Wel veel schaduwrijke plaatsen. Er zijn twee toiletgebouwen die goed schoon werden gehouden. Mooi fietsgebied. Winkels vlakbij. Voor kinderen is er op de camping niet zoveel te doen.

Gereisd met partner in juli 2011

Een heerlijke rustgevende camping

Fam. Harmsen
20-5-2011

Wederom weer gekampeerd op de camping.

Het is ons weer zeer goed bevallen. Vriendelijke eigenaren en de camping straalt rust uit.

Kinderen hebben lekker gespeeld op de toestellen die er zijn. Prachtig weer gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Redelijke camping voor weinig geld

De Kampeerder
13-1-2011

Op deze camping is niet veel voor kinderen. Sanitaire voorzieningen zijn redelijk, wel schoon. Geen aangepaste sanitaire voorzieningen voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Gezellige camping. Gemoedelijke sfeer

John
12-12-2010

Afgelopen zomer 2 weken gecampeerd. Heel goed ontvangen door de vriendelijke eigenaar. Ruime plaatsen en in overleg met de eigenaar is veel mogelijk. Mijn motor mocht zelfs onder de carpoort staan. Zwembad vlak naast de camping.

Keurig nieuw toiletgebouw, rechts naast de ingang.

Veel diversiteit aan plekken. Bomen als je liever in de schaduw staat, richting het zwembad meer open plekken. Eetgelegenheid op de camping.

De omgeving van Zweeloo is erg mooi om te fietsen of om een mooie motortocht te maken.

Gereisd met partner in juli 2010

Viel erg tegen!

Campanula
25-10-2010

Na de goede beoordelingen op de ACSI site zijn we naar de Knieplanden gegaan. Het regende heel veel, dus natte voeten op de camping, maar daar kan de (vriendelijke)beheerder niets aan doen. Na een verwelkomend kopje koffie de verdere hele week geen beheerder meer gezien. Sanitair ziet er goed uit maar na het douchen moet je je haar bij de toiletten aan een wasbakje föhnen.En daar zit maar 1 stopcontact.Verder legio stopcontacten bij de afwasbakken, maar geen spiegels.Het sanitair werd een aantal dagen niet schoongemaakt.""ALLE"" nutsvoorzieningen bij de plaats is alleen electriciteit!!!!!!!Hele hoge bomen rond de camping, waardoor er bijna geen zon is.Dus alles blijft nat en klam.Bij het zwembad is het openener, maar daar zit je voor iedereen te kijk vanuit het zwembad en de weg.Wij waren zogoed als de enige gasten, verder seizoenplaatsen met enkele oude caravans met vieze voortenten met veel rommel achter de caravans.Sombere camping.Dorpjes en omgeving leuk.

Gereisd met partner in september 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Knieplanden in Zweeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Knieplanden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.