Camping Boerderij Camping 't Looveld

8.6Hygiëne

Camping Info

14 reviews over Camping Boerderij Camping 't Looveld in het Nederlands

• 9A. Slot19-08-2019

Een fantastische belevenis voor de kinderen!

Zojuist weer thuis gekomen van een prachtig weekendje weg ( 6 personen; Opa met 4 kleinkinderen + moeder/tante). Accommodatie (safaritent) via Farmcamps gehuurd. Het is luxe kamperen op een 'belevenispark' voor kinderen. De kinderen kunnen naar hartenlust spelen; dieren voeren/aaien, spelen in het hooi, skelter rijden, hutten bouwen, in de stallen kijken en bij het melken, boerenijs maken, bij het kampvuur marshmallows roosteren enz, enz.. We zijn enkel de camping af geweest om hout te sprokkelen voor het kampvuur. En tja, wanneer de kinderen zich vermaken, dan hebben de ouders ook echt vakantie!

Voor ouders met jonge kinderen is dit een prachtige vakantie. In enkele reviews lees ik over de staat van het sanitair. Het klopt dat het wat verouderd is, maar we zijn aan het kamperen. De douches zijn heerlijk warm en dat is het belangrijkste! Na een dag buitenspelen weer heerlijk fris op bed en opladen voor een volgende prachtige dag.

8Hygiëne

• 2018
      9Wendy26-08-2018

Fantastisch!

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad! De kinderen konden zich de hele dag prima vermaken en wij zijn dan ook amper de camping af geweest. Wij hadden een tent gehuurd met de badtrailer er naast. De kinderen vonden dit helemaal geweldig. Elke avond, mogen wij in de paardenbadtrailer?? De boer, boerin en hun kinderen zijn erg aardig en gastvrij. De jongedames verkopen erg leuke armbandjes.

Een aanrader om te bezoeken is het plaatsje Orvelte. Een soort openlucht museum (alleen dan vrij toegankelijk). De stoomtram in Stadskanaal is leuk om te bekijken en mee te reizen.

9Hygiëne
      9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Jeroen27-05-2018

Fantastische boerencamping

Uitstekende camping als je met kinderen wilt kamperen. Hardwerkende, eerlijke eigenaren die alles doen om je het naar de zin te maken. Onze kids vragen normaal veel aandacht, ik heb ze nu amper gezien. Veel dieren en veel vrijheid in een prachtige omgeving met tal van uitjes in de omgeving. Gratis gebruik van mammoetskelters maakt het warme gevoel dat je op deze camping krijgt echt compleet.

9Hygiëne
      7Staat v/h sanitair

• 2017
      8Malou09-08-2017

Voor herhaling vatbaar!

Intieme gastvrije camping met ingerichte tenten en enkele staplaatsen. De boer, boerin en hun kinderen zijn erg gastvrij en niets is ze teveel! Goed sanitair en er wordt hard gewerkt door opa van 81 jaar om speeltoestellen op te knappen. Wij hebben genoten!

10Hygiëne
      10Staat v/h sanitair

• 10Martijn18-07-2017

Fantastische plek!

Mooie ligging, vlak bij het bos, een zwemplaatsen, mooie dorpjes in de buurt! Een heerlijke omgeving!

Maar voor de kinderen hoef je de camping niet af! Ze kunnen naar hartenlust spelen, fietsen, hutten bouwen en genieten van de dieren op de boerderij! Wat hebben onze kinderen zichtbaar genoten!

Wij komen zeker terug! Zeer gastvrije boer en boerin en hun kinderen. Ze doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken en je op je gemak te voelen. Leuk om het enthousiasme van dit boeren gezin te voelen en mee te mogen maken van dicht bij!

10Hygiëne
      10Staat v/h sanitair

• 5Sigrid28-05-2017

Jammer!

Wij zijn hier een weekend geweest en vonden het helaas tegenvallen. Vooral het sanitair laat echt te wensen over en ook de speeltoestellen en skelters voor de kinderen zijn echt aan vervanging toe. Voorbeeld: babyschommel waar geen gordeltje of beugel in zit, een glijbaan die aan de zijkanten bladdert en splintert, skelters waar de ketting van af ligt. Voor de activiteiten voor de kinderen moest nog extra betaald worden. Ik vond het persoonlijk het geld niet waard.

5Hygiëne
      4Prijs/kwaliteit
      5Staat v/h sanitair
      5Ligging

• 9Jolanda13-04-2017

Super camping

Super leuke en nette camping met veel speelplekken voor kinderen van alle leeftijden. Leuke activiteiten georganiseerd door de boer en boerin zelf wat maakt dat er veel contact is en je je erg welkom voelt, bovendien is er een hoge gastvrijheid!

Altijd druk bezig met de camping en de vernieuwing ervan. Absoluut een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

Bedankt!

• 7marlous04-08-2016

leuk voor kinderen

Voor kinderen is dit een erg leuke camping. Een rondleiding op de boerderij en ijs maken. Ook de vele dieren en het hutten bouwen in de bosjes waren een groot succes. Als ouder zijnde had ik liever een schoner sanitair gehad. Zo is er geen wascabine en waren er maar 3 toiletten beschikbaar voor alle mensen op de camping. Ook maar twee afwasplekken. De plekken waren erg nat met regen en de brandnetels stonden hoog op. Mijn idee is dat ze beter een keuze kunnen maken om alleen met farmcamps verder te gaan of juist met de camping.

Pluspunten: kleine winkel, leuke dingen te doen op de camping (ijs maken, kampvuur, grote plekken met voldoende privacy, voor kinderen een speelparadijs, leuke dingen in de "buurt" drouwenerzand, boomkroonpark, kibbelkoele

minpunten: veel dingen kapot (schommel, skelters), natte kampeerplekken bij regen, sanitair laat te wensen over, brandnetels rondom caravanplek

8Prijs/kwaliteit
      4Staat v/h sanitair
      7Ligging

• 9Elzinga27-06-2016

Kindvriendelijk!

Levendige, leuke beestenboel. Gemoedelijk. Gezellig. Overzichtelijke camping. Prachtige omgeving. Prijs/kwaliteit is prima. Met name geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Harde werkers. Er werd van alles georganiseerd m.b.t. de boerderij; meehelpen met voeren, rondleiding over het erf en in de melkerij. Boerenknecht paspoort. Kampvuur (viel nu helaas in het water :-)). Onze kinderen vonden het jammer om naar huis te gaan. Dat lijkt me de beste graadmeter.

8Prijs/kwaliteit

• 9Martine22-05-2016

Super leuk!

Super leuke camping zeker voor gezinnen met kleine kinderen. Doordat alles heel gemoedelijk is kan je de kinderen ook gewoon buiten laten spelen zonder dat jezelf continu op moet letten. Zo heb je zelf ook een lekkere vakantie. Wij zaten in een safaritent. Ruim en alles is aanwezig. Het was best koud tijdens ons verblijf maar met het kacheltje en de fleecdekens goed uit te houden. De boer en de boerin zijn super vriendelijk en willen je alles vertellen over het boerenleven. Zo leren de kinderen dat de melk toch echt bij de koeien vandaan komt en niet uit de supermarkt.

0 tips over Camping Boerderij Camping 't Looveld

1 vraag over Camping Boerderij Camping 't Looveld

• Inge Goossen, 02-06-2018

Is er WiFi op de camping?

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Boerderij Camping 't Looveld