Hotel Ter Linde

53 reviews over Hotel Ter Linde in het Nederlands

Het is er heerlijk.

Edith en Jos
2-6-2019

Heerlijk! Een prachtig (klein) hotel, landelijk gelegen. Afstand naar centrum bedroeg een paar kilometer. De kamers waren ruim en schoon. Voor ons waren de bedden te zacht. Voor twee nachten was het te doen. Ontbijt geserveerd aan tafel, heerlijk vers en beide ochtenden net anders. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben er geen diner gebruikt, maar het rook voortreffelijk!

Gereisd Met partner in mei 2019

fantastisch

Arie Evert Versluis
27-1-2018

prachtige omgeving en voortreffelijk eten

Gereisd Met partner in september 2017

Enige minpuntje....het weer viel wat tegen

Wijtze de Vries
27-11-2017

Geboekt via " touroperator". Herberg ziet er van buiten zeer aantrekkelijk uit. We hadden drie nachten geboekt en wilde op de fiets de omgeving verkennen. Binnen konden we genieten van een zeer ruime kamer. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, zelfs een gekookt eitje hoorde daar standaard bij. Na het fietsen heerlijk even bij de bar een drankje kunnen gebruiken. En het diner, tja wat kun je daar over kwijt......met een sterrenrestaurant zouden ze kunnen concurreren. Heerlijk gegeten en de bediening deed erg veel moeite je echt een gast te voelen. Kortom, we hebben genoten en zullen zeker terugkomen en deze herberg is zeker een aanrader. En zoals ik al zei....enige minpuntje was het weer...en dat zegt genoeg!

Verrassend Gezellig!

Zusjes van den Berk
27-11-2017

Wij waren met 3 zussen. Sauna arrangement. Samen 2 maal kunnen overnachten in het appartement. Voor ons was het ideaal. We vielen met de neus in de boter i.v.m. de Wildavond. De ontvangst was sfeervol, buiten met muziek ontvangen, aperitief en de eerste amuse in aparte ruimte van waaruit de eetzaal met humor en geleidelijk werd gevuld. Geen chaos of stress en iedereen rustig naar de tafel. Lekker gegeten, goede uitleg van het eten en de bijbehorende wijnen. Zonder meer vatbaar voor herhaling. Zeker ook in een periode met mooi weer. Mooi terras, mooie tuin. Rustig in een omgeving waar je ook goed kunt wandelen en fietsen.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

top accommodatie!

Gijs en Renee Overbeek-Wap
27-11-2017

Mooie ligging, uitstekende kamers, schoon en prettig qua klimaat, buitengewoon klantvriendelijk, heerlijk ontbijt, uitstekende wifi. Met familie 1 nacht verbleven; ondanks full house (wild avond) kregen we alle aandacht en werd er uitstekend voor ons gezorgd. Een aanrader!

Uitstekend

Carola Hup
26-11-2017

Alles was tot in de puntjes super geregeld. Heerlijk genoten van het speciale wild arrangement, het eten was geweldig en de overnachting was ook weer heerlijk, gevolgd door een goed verzorgd ontbijt.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Fanatisch eten, maar gastvrijheid is ver te zoeken

Wim en Renata
2-10-2017

Wij hadden een sauna arrangement geboekt voor 3 nachten met één 3 gangen diner.

Allereerst kamer 11: Nette slaapkamer. Beetje oubollige badkamer maar verder wel okay en schoon.

Bij aankomst ons 3 gangen diner omgezet naar een 4 gangen verrassingsmenu. Hier kunnen wij kort over zijn: Complimenten aan de koks/chefs. 4 gangen en 3 amuses tussendoor. Echt geweldig, heerlijk en creatief. Prijs/kwaliteit verhouding ook prima.

2e dag heerlijk naar de sauna die vlak tegenover het hotel lag en daar heerlijke de hele dag genoten.

3e dag: Een Anwb autoroute gereden. Onze bedoeling was om onderweg ergens een hapje te eten, maar door onze ervaring van het menu er voor gekozen om weer een 4 gangen verrassingsmenu te eten in het hotel. Een totaal andere menu als de eerste dag en het was wederom top !!

Zijn er minpunten? Ja, en dat is zeer zeker het ontbijtbuffet. Erg summier en karig met weinig variatie. Ten tweede de gastvrijheid: De eigenaar van het hotel moet in ons optiek er voor zorgen dat de gasten zich welkom voelen en dat straalt hij niet uit. Je merkt het direct aan de sfeer als de eigenaar niet het goede voorbeeld geeft en niet bekwaam is als gastheer. Je voelt een soort spanning in het hotel waar wij niet de vinger op konden leggen. Dit trouwens niet ten nadele van het bedienende personeel die enorm hun best deden.

Dagje sauna en slapen.

NannoSijtse
21-9-2017

Dagje sauna geboekt bij sauna Thermen Zuidwolde met overnachting in de Buitenherberg Ter Linde. Kamer 14. Op zich wel een mooie ruime kamer. Helaas niet gezellig. Geen kleur. Geblindeerd raam aan de ene zijde met daarachter een vergaderruimte. Gelukkig die dag geen vergadering. Zou storend zijn. Deur met raam naar buiten aan de terraszijde van het hotel. Gelukkig geen gasten die dag op het terras. Zou overlast veroorzaken. Geen echte privacy dus op je kamer. Te weinig sfeerverlichting. Badkamer met douche en toilet. Ontbijt goed.

Even weg en toch thuis voelen.

Peter & Ineke
21-8-2017

Een hotel met perfecte ligging, Peter en Karin hebben een prachtig hotel met zeer goede keuken, erg gastvrij en zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk ontspannen op een fantastische locatie!

S. Hamming
6-8-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad bij Buitenherberg Ter Linde. Wat een verwennerij, prachtige locatie in een oude verbouwde boerderij in Zuidwolde (Drenthe), zeer vriendelijke ontvangst en bediening, super lekker eten, kortom heel verzorgd! En nog een dagje sauna gedaan, zit schuin aan de overkant. Ik kan het echt iedereen aanraden.

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ter Linde in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ter Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.