Tijdelijk €25 aanbetaling

+25

4OnvoldoendeScore uit 54 reviews
  • 4Waardering

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Ter Linde

• 3Carlus 194711-10-2020

Zeer matig

Prachtig gelegen hotel, maar de kamers zijn sterk verouderd. Vieze vloerbedekking, zeer matige badkamer, en het ontbijt was erg sober en slecht opgediend, vooral de eerste 2 morgens. We werden zeker niet als gasten behandeld. Geen tv, geen koelkastje en waardeloze stoelen waar de geleiders vanaf waren en dus niet te verschuiven waren. Al met al zeer ongezellig. Zelfs waren de bedden een keer niet opgemaakt! Zoek een B&B in de omgeving dan zul je meer genieten. Eens maar nooit meer.

• 8Edith en Jos02-06-2019

Het is er heerlijk.

Heerlijk! Een prachtig (klein) hotel, landelijk gelegen. Afstand naar centrum bedroeg een paar kilometer. De kamers waren ruim en schoon. Voor ons waren de bedden te zacht. Voor twee nachten was het te doen. Ontbijt geserveerd aan tafel, heerlijk vers en beide ochtenden net anders. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben er geen diner gebruikt, maar het rook voortreffelijk!

• 9Arie Evert Versluis27-01-2018

fantastisch

prachtige omgeving en voortreffelijk eten

• 10Wijtze de Vries27-11-2017

Enige minpuntje....het weer viel wat tegen

Geboekt via " touroperator". Herberg ziet er van buiten zeer aantrekkelijk uit. We hadden drie nachten geboekt en wilde op de fiets de omgeving verkennen. Binnen konden we genieten van een zeer ruime kamer. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, zelfs een gekookt eitje hoorde daar standaard bij. Na het fietsen heerlijk even bij de bar een drankje kunnen gebruiken. En het diner, tja wat kun je daar over kwijt......met een sterrenrestaurant zouden ze kunnen concurreren. Heerlijk gegeten en de bediening deed erg veel moeite je echt een gast te voelen. Kortom, we hebben genoten en zullen zeker terugkomen en deze herberg is zeker een aanrader. En zoals ik al zei....enige minpuntje was het weer...en dat zegt genoeg!

• 9Zusjes van den Berk27-11-2017

Verrassend Gezellig!

Wij waren met 3 zussen. Sauna arrangement. Samen 2 maal kunnen overnachten in het appartement. Voor ons was het ideaal. We vielen met de neus in de boter i.v.m. de Wildavond. De ontvangst was sfeervol, buiten met muziek ontvangen, aperitief en de eerste amuse in aparte ruimte van waaruit de eetzaal met humor en geleidelijk werd gevuld. Geen chaos of stress en iedereen rustig naar de tafel. Lekker gegeten, goede uitleg van het eten en de bijbehorende wijnen. Zonder meer vatbaar voor herhaling. Zeker ook in een periode met mooi weer. Mooi terras, mooie tuin. Rustig in een omgeving waar je ook goed kunt wandelen en fietsen.

• 9Gijs en Renee Overbeek-Wap27-11-2017

top accommodatie!

Mooie ligging, uitstekende kamers, schoon en prettig qua klimaat, buitengewoon klantvriendelijk, heerlijk ontbijt, uitstekende wifi. Met familie 1 nacht verbleven; ondanks full house (wild avond) kregen we alle aandacht en werd er uitstekend voor ons gezorgd. Een aanrader!

• 9Carola Hup26-11-2017

Uitstekend

Alles was tot in de puntjes super geregeld. Heerlijk genoten van het speciale wild arrangement, het eten was geweldig en de overnachting was ook weer heerlijk, gevolgd door een goed verzorgd ontbijt.

• 7Wim en Renata02-10-2017

Fanatisch eten, maar gastvrijheid is ver te zoeken

Wij hadden een sauna arrangement geboekt voor 3 nachten met één 3 gangen diner.

Allereerst kamer 11: Nette slaapkamer. Beetje oubollige badkamer maar verder wel okay en schoon.

Bij aankomst ons 3 gangen diner omgezet naar een 4 gangen verrassingsmenu. Hier kunnen wij kort over zijn: Complimenten aan de koks/chefs. 4 gangen en 3 amuses tussendoor. Echt geweldig, heerlijk en creatief. Prijs/kwaliteit verhouding ook prima.

2e dag heerlijk naar de sauna die vlak tegenover het hotel lag en daar heerlijke de hele dag genoten.

3e dag: Een Anwb autoroute gereden. Onze bedoeling was om onderweg ergens een hapje te eten, maar door onze ervaring van het menu er voor gekozen om weer een 4 gangen verrassingsmenu te eten in het hotel. Een totaal andere menu als de eerste dag en het was wederom top !!

Zijn er minpunten? Ja, en dat is zeer zeker het ontbijtbuffet. Erg summier en karig met weinig variatie. Ten tweede de gastvrijheid: De eigenaar van het hotel moet in ons optiek er voor zorgen dat de gasten zich welkom voelen en dat straalt hij niet uit. Je merkt het direct aan de sfeer als de eigenaar niet het goede voorbeeld geeft en niet bekwaam is als gastheer. Je voelt een soort spanning in het hotel waar wij niet de vinger op konden leggen. Dit trouwens niet ten nadele van het bedienende personeel die enorm hun best deden.

• 8NannoSijtse21-09-2017

Dagje sauna en slapen.

Dagje sauna geboekt bij sauna Thermen Zuidwolde met overnachting in de Buitenherberg Ter Linde. Kamer 14. Op zich wel een mooie ruime kamer. Helaas niet gezellig. Geen kleur. Geblindeerd raam aan de ene zijde met daarachter een vergaderruimte. Gelukkig die dag geen vergadering. Zou storend zijn. Deur met raam naar buiten aan de terraszijde van het hotel. Gelukkig geen gasten die dag op het terras. Zou overlast veroorzaken. Geen echte privacy dus op je kamer. Te weinig sfeerverlichting. Badkamer met douche en toilet. Ontbijt goed.

• 10Peter & Ineke21-08-2017

Even weg en toch thuis voelen.

Een hotel met perfecte ligging, Peter en Karin hebben een prachtig hotel met zeer goede keuken, erg gastvrij en zeer vriendelijk.

Hotel Ter Linde info

• AirconditioningNiet beschikbaar