Vakantiepark Nolderwoud

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,1

7 tips over Vakantiepark Nolderwoud

a hulshof, 8-11-2014

Heel mooie omgeving ,rust kan je zeker hier vinden

Mooie speeltuin voor de kinderen mijn zoontje heeft genoten je kunt er lekker wandelen,fietsen het voordeel je ziet vlakbij de winkels

Wij komen zeker een keer weer

Fam Van de Velde

xxxamparo, 9-8-2014
De foto/tekst op de website was echt gelogen.Tis niet helder blauw en je moet echt 10 minuten door de weilanden lopen!Dan is daar natuurlijk weer niemand.Echt om te huilen!We hadden de beoordeling van andere mensen gelezen dus waren positief.De hele week waren we er depressief van!Voor de kids bleven we.Receptie is nooit open.speelhal ook niet!2 dagen gevraagd en toen ging hij open.Zoveel stof! Was al maanden niet geopend.De eigenaren waren lieve mensen maar onze vakantie was teleurstellend.
smit, 8-8-2014

We hebben een aantal aanbieders voor Nolderwoud voor je op een rij gezet:

Els van Wunnik, 28-7-2014
Comfortabel tuinmeubilair aanschaffen
Arna van Deelen, 20-7-2014

Door de huiselijke sfeer voelden we ons er snel thuis!

Echt een aanrader als je met familie of vrienden er even uit wilt!

Handig: twee aparte vleugels; waardoor de late avondmensen geen last hebben van de vroegslapers...!

ivonnegerms, 11-4-2013
Het restaurant Buitenherberg ter Linde is een aanrader. En op het park zelf kun je heerlijk genieten en ontspannen bij het beauty en kuurinstituut het Nolderwoud. Hier hebben wij dan ook een weekend arrangement geboekt incl. een aantal behandelingen wat ons zeer goed is bevallen.

Jan en Tine Jonker, 29-12-2012
Wij hoorde dat men bezig is om op het terrein een kabouterpannenkoekhuis te bouwen. Wij hebben er een prachtige fietstocht gemaakt, er kon prima worden hard gelopen vanaf het park en we konden veilig met de kleine van bijna 2 jr. wandelen over het terrein en spelen met de bal op een veldje naast de woning. Ook zijn we naar Dierenpark in Emmen geweest, op een klein half uurtje rijden vanaf het park. In het dorpje Zuidwolde zijn prima supermarkten te vinden. De tijd vloog voor ons voorbij

We hebben een aantal aanbieders voor Nolderwoud voor je op een rij gezet: