Vakantiepark Nolderwoud

Geweldig

Freekjan
16-11-2018
  • Onderkomen10

Leuk verblijf gehad bij het nolderwoud. Genoeg skelters voor de kinderen die je gratis mag gebruiken en een mooie omgeving, ze gingen direct een hut in de bos bouwen. In de visvijver hebben we veel gevangen oa karpers zeelt en brasems. Dit vonden de kinderen ook geweldig. Ook hebben we lekker gewandeld en gegeten bij het pannenkoekenhuis op jet park.

Top Verblijf!

Rick
31-10-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf gehad op het Nolderwoud. Genoten van het nog prachtige weer.

Zeer vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Super mooi park!

Sabine
30-10-2018
  • Onderkomen8

Super leuk park, het is in een bosrijke omgeving je kan er fijn wandelen en andere activiteiten doen. Ook is er genoeg te doen voor kinderen. De huisje zijn mooi ingericht door blom interieurs!

Beslist een aanrader!

Luba Szalas
29-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Met familie een weekend in de Drentse Hoeve verbleven. Wat een keurige, verzorgde, moderne en gezellige accommodatie. Prima slaapkamers, keuken met alles er op en er aan, prettige zitkamer en eetkamer. Fantastisch hoor. Klein minpuntje is de WIFI. Verder complimenten voor de fijne en hartelijke service. Ook de familie is zeer te spreken over de accommodatie!

Cindy Bouwman
19-7-2018
  • Onderkomen10

Érg mooi park met luxe groepsaccommodaties met veel speelge legnheid voor de kinderen. En wat erg leuk was is dat de skelters onbeperkt en gratis gebruikt mogen worden zoiets hebben we nog nooit meegemaakt.

We gaan met onze vrienden al 10 jaar weg én ieder jaar ergens anders maar hebben nú al overlegd híer volgend jaar weer naar toe te gaan.

Het Nolderwoud

Eb
31-1-2018
  • Onderkomen10

Het Nolderwoud is een super mooi vakantiepark met een mooie omgeving. Het personeel is ook erg vriendelijk!!

Heerlijk

Rick
5-1-2018
  • Onderkomen8

Lekker genoten van de rust en de mooie omgeving. Heerlijk om te fietsen en te wandelen.

Heerlijk vriendenweekend gehad

Brenda
8-10-2017
  • Onderkomen10

Heerlijk lang weekend gehad. Ons verblijf bestond uit twee samengevoegde huizen die door middel van een tussendeur met elkaar verbonden waren. Dit was heerlijk zo hadden de pubers ruimte voor zichzelf hadden en wij onze rust.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Voor de nodige ontspanning kon je ook terecht in de wellness helaas hadden we hier geen tijd voor we hadden namelijk het weekend al volgepland misschien een volgende keer.

Geweldig weekend!

Tielen
25-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Nolderwoud is een mooie groepsaccommodatie met een gastvrij team dat je helpt waar nodig! We waren met een groep van 18 personen (jong en oud) en hebben een geweldig weekend gehad, wat zonder Nolderwoud niet mogelijk was geweest! Bedankt voor het meedenken, jullie hulp en gastvrijheid!

Wat een heerlijke plek voor een groep met kinderen

Fam. Visser
12-8-2017
  • Onderkomen9

Door de vele speelmogelijkheden die vlak voor het groepshuis zijn vermaken de kinderen zich opperbest en kun je als volwassenen genieten en lekker rustig zitten aan één van de grote picknicktafels die er staan. Ook de recreatieplas op een paar honderd meter afstand was een groot succes.Doordat er zoveel tweepersoonskamers zijn met allemaal een eigen wastafel heb je privacy. Mede dankzij het mooie weer hebben wij er enorm genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor Nolderwoud voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Nolderwoud in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Nolderwoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.