Camping Klein Zwitserland

14 reviews over Camping Klein Zwitserland in het Nederlands

Heerlijk ontspannen !

Michiel en Liesbeth
8-5-2018

Kleinschalige camping, in het bos gelegen, middenin het schitterende Drentse landschap. Kindvriendelijk. Ook honden zijn welkom. Met zwembad en gezellige kantine. Geschikt voor zowel rustzoekers als actievelingen.

Aanrader!

Fam Weerd
9-4-2018

Top Camping, aanrader! Rustig, gezellig, midden in bossen, aardige mensen, goede sfeer.

Voor mensen met honden ideaal gebied.

Kinderen kunnen zich er goed vermaken!

Super Camping

Fleur
18-6-2017

Kleinschalige, gemoedelijke camping, midden in de bossen. Leuk voor kinderen. Fijne sfeer.

Oude reviews (archief)

Super camping!

Leo
6-10-2016

Voor kinderen erg gezellig.

Wel dicht bij een snelweg.

Gezellige familie camping in Drenthe!

Christel de Groot
22-7-2016

Camping Klein Zwitserland is een echte familie camping. Vooral voor kinderen heeft deze camping in Drenthe veel te bieden. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar gezelligheid en vermaak!

gewoon een lekker plekje

JW Huisman
14-8-2014

Deze camping is kleinschalig met een ontzettende grote inzet van de campingeigenaren.

Dit ervaar je dagelijks in de activiteiten en alle contacten.

Er is ook altijd van alles mogelijk.

Wil u als oudere een mooi plekje en gezelligheid of als gezin uw kleine hummel lekker veilig kunnen laten spelen, dan is dit een hele fijne camping.

heerijke rustige plek

Helena
11-8-2014

De algemene indruk van de sta caravan waar wij in hebben overnacht was goed. Genoeg ruimte voor een klein gezin of voor met zijn tweeën en een hond .Alle benodigdheden waar aanwezig in de keuken om eventueel ook te koken als je dat zou willen De omgeving van de camping is gewoon heerlijk als je van wandelen houd en dan zit je daar op de juiste plek.

goede plek

Bertil Jonkerman
5-8-2014

Is fantastisch om een paar dagen tot rust te komen, aardige mensen overal.

Mooie ruime en rustige plekken met een leuk speelbos voor de kinderen.

Net sanitair, keurig schoon. Leuk zwembad en speeltuin. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor de kinderen. In de omgeving is veel te ondernemen met prachtige wandel en fiets paden.

Ik en mijn dochter, op fietsvakantie, werden vriendelijk ontvangen en hebben hier 1 nachtje gecampeerd. Mijn waarnemingen zijn daarom beperkt. De campeerplekken zijn redelijk ruim en mooi gelegen. Bosrijke camping, met een mooie speelplaats voor kinderen in het midden. Echter, de camping ligt naast een snelweg. Dit lijkt in eerste instantie niet zo, want de aanrijweg is stil en de camping lijkt ver weg van alle drukte. Maar de weg ligt aan de andere kant en loopt er echt direct naast. Maar goed, in Nederland is bijna geen stille camping meer te vinden. Er zijn veel vaste campeerders en het onderhoud lijkt een beetje stil te liggen. Voor de prijs vind ik het sanitair wel ok. Hecht er ook minder waarde aan dan aan stilte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Zwitserland in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Zwitserland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Klein Zwitserland scoort een 8.4 uit 10 op basis van 14 reviews.