Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

BedAndBreakfast
Weer vandaag5°-1°
Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

Laatste review

Wij hebben heel erg genoten op de prachtige unieke boerderij De Wildenberg. Erg vriendelijke en attente eigenaars. En niet te vergeten het Drentse landschap, wat een idyllisch plekje waar je helemaal tot rust komt. Wij gaan er graag nog een keer naar toe.

8 reviews over Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje) in het Nederlands

Prachtige en unieke locatie om niet te vergeten!

Chandana Kars
24-7-2016

Prachtig, rustig en zeer gastvrij!

Anja Verbiest
12-6-2016

Wie kiest voor De Wildenberg in Zuidwolde moet tegen stilte kunnen. Want stil is het daar... En 's nachts ook heel erg donker... :-) Het helpt ook als je van vogels houdt... In het bakhuisje, waar ik na een beetje valse start van mijn solo-vakantieweekje onverwacht belandde, kwam ik helemaal tot rust. Mede dankzij de gastvrijheid van Stanieke en Klaas werd het een week om nooit te vergeten!

Natuur & rust

Andre
6-11-2015

Heerlijke midweek tot rust gekomen door het verblijf in deze boerderij (erfgoedlogies). Prachtige en zeer ruime accommodatie in een heel rustige en mooie omgeving.

's-avonds is het buiten de boerderij op licht van de sterren na echt pikdonker.

De boerderij ligt in een mooie omgeving waar heel veel mogelijkheden zijn om te wandelen en of te fietsen.

NB de vriendelijke en gastvrije eigenaren hebben ons nog een kijkje laten nemen in het bakhuisje, dit is echt een unieke accommodatie voor twee personen!

Unieke plek

de jong
28-7-2014

Genoten van zeer gastvrije B&B, het Bakhuisje is een uniek plekje midden in het mooie natuurschoon van Drenthe. Een zalig ontbijt en zelfs spontaan fieysen kunnen huren. Een plek om zeker terug te keren.

Super

R. H.
1-11-2013

We hebben met z'n tweeën een nacht in het bakhuisje doorgebracht.

Prachtige omgeving, heerlijk gewandeld in de bossen waar diverse routes zijn uitgezet. Het huisje was geweldig, mooie inrichting en heerlijk rustig geslapen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. We hebben dit gecombineerd met een diner in de groene lantaarn, geweldig 1 Michelin ster restaurant, en wat helemaal compleet maakte was dat we door de eigenaresse naar het restaurant zijn gebracht en door de restauranteigenaresse terug zijn gebracht.

Het Bakhuisje; Plek om helemaal tot rust te komen

C.S. Blaauwendraad
30-9-2013

Ik verbleef in het nostalgische bakhuisje welke prachtig is gelegen middenin het natuurgebied. De kleine, authentieke raampjes in het huisje, boden alle een sprookjesachtig uitzicht en 's-ochtends werd ik verrast door een ree voor het keukenraam. Het ontvangst was erg hartelijk. In de slaapkamer staan twee prachtig opgemaakte bedden met goede matrassen. Het sanitair ziet er schoon en fris uit. Het huisje is van vele gemakken voorzien waaronder ook Wifi. Een aanrader voor één of twee personen die houden van natuur en rust. Een perfecte plek om te genieten, te ontspannen en heerlijk te kunnen wandelen.

Een absolute aanrader!

S. Blanksma
22-1-2010

Heerlijke vakantieplek in Zuid-West Drenthe waar je helemaal tot rust komt. Gelegen in een natuurgebied de Wildenberg.Direct vanuit de boerderij tal van wandel- en fietsmogelijkheden.Sfeervolle, historische boerderij.

2008

Schitterend, rustig gelegen

Jos
24-9-2008

Wat een prachtige locatie. Afgelopen weekend te gast geweest. 's Morgens en 's avonds kun je de herten in de tuin zien grazen. Ruime accomodatie, zeer gastvrije ontvangst met een wijntje. Beslist een aanrader voor mensen die van een mooire rustige omgeving houden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje) in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)