Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

9Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Zuidwolde

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

8 reviews over Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

• 10Chandana Kars24-07-2016

Prachtige en unieke locatie om niet te vergeten!

Wij hebben heel erg genoten op de prachtige unieke boerderij De Wildenberg. Erg vriendelijke en attente eigenaars. En niet te vergeten het Drentse landschap, wat een idyllisch plekje waar je helemaal tot rust komt. Wij gaan er graag nog een keer naar toe.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Anja Verbiest12-06-2016

Prachtig, rustig en zeer gastvrij!

Wie kiest voor De Wildenberg in Zuidwolde moet tegen stilte kunnen. Want stil is het daar... En 's nachts ook heel erg donker... :-) Het helpt ook als je van vogels houdt... In het bakhuisje, waar ik na een beetje valse start van mijn solo-vakantieweekje onverwacht belandde, kwam ik helemaal tot rust. Mede dankzij de gastvrijheid van Stanieke en Klaas werd het een week om nooit te vergeten!

Alleen gereisd in mei 2016

• 9Andre06-11-2015

Natuur & rust

Heerlijke midweek tot rust gekomen door het verblijf in deze boerderij (erfgoedlogies). Prachtige en zeer ruime accommodatie in een heel rustige en mooie omgeving. 's-avonds is het buiten de boerderij op licht van de sterren na echt pikdonker. De boerderij ligt in een mooie omgeving waar heel veel mogelijkheden zijn om te wandelen en of te fietsen. NB de vriendelijke en gastvrije eigenaren hebben ons nog een kijkje laten nemen in het bakhuisje, dit is echt een unieke accommodatie voor twee personen!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9de jong28-07-2014

Unieke plek

Genoten van zeer gastvrije B&B, het Bakhuisje is een uniek plekje midden in het mooie natuurschoon van Drenthe. Een zalig ontbijt en zelfs spontaan fieysen kunnen huren. Een plek om zeker terug te keren.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9R. H.01-11-2013

Super

We hebben met z'n tweeën een nacht in het bakhuisje doorgebracht. Prachtige omgeving, heerlijk gewandeld in de bossen waar diverse routes zijn uitgezet. Het huisje was geweldig, mooie inrichting en heerlijk rustig geslapen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. We hebben dit gecombineerd met een diner in de groene lantaarn, geweldig 1 Michelin ster restaurant, en wat helemaal compleet maakte was dat we door de eigenaresse naar het restaurant zijn gebracht en door de restauranteigenaresse terug zijn gebracht.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9C.S. Blaauwendraad30-09-2013

Het Bakhuisje; Plek om helemaal tot rust te komen

Ik verbleef in het nostalgische bakhuisje welke prachtig is gelegen middenin het natuurgebied. De kleine, authentieke raampjes in het huisje, boden alle een sprookjesachtig uitzicht en 's-ochtends werd ik verrast door een ree voor het keukenraam. Het ontvangst was erg hartelijk. In de slaapkamer staan twee prachtig opgemaakte bedden met goede matrassen. Het sanitair ziet er schoon en fris uit. Het huisje is van vele gemakken voorzien waaronder ook Wifi. Een aanrader voor één of twee personen die houden van natuur en rust. Een perfecte plek om te genieten, te ontspannen en heerlijk te kunnen wandelen.

Alleen gereisd in september 2013

• 9S. Blanksma22-01-2010

Een absolute aanrader!

Heerlijke vakantieplek in Zuid-West Drenthe waar je helemaal tot rust komt. Gelegen in een natuurgebied de Wildenberg.Direct vanuit de boerderij tal van wandel- en fietsmogelijkheden.Sfeervolle, historische boerderij.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Jos24-09-2008

Schitterend, rustig gelegen

Wat een prachtige locatie. Afgelopen weekend te gast geweest. 's Morgens en 's avonds kun je de herten in de tuin zien grazen. Ruime accomodatie, zeer gastvrije ontvangst met een wijntje. Beslist een aanrader voor mensen die van een mooire rustige omgeving houden

Gereisd met vrienden in september 2008

0 tips over Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

0 vragen over Bed and Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV