Géén boekingskosten
NederlandDrentheZuidwoldeBed & Breakfasts ZuidwoldeBed & Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

Bed & Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

NederlandDrentheZuidwolde

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

9 Reviews over Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje)

• 9Richard & Marrion Wetzel31-10-2020

Stille betoverende plek

Als we aankomen rijden over het bospad is de stilte voelbaar. De boerderij, die stamt rond 1400 is met liefde verbouwd. De haard was aangestoken en op de eettafel stond een landelijk boeket bloemen. We voelden ons meer dan welkom. Wij hebben vier heerlijke dagen gehad met prachtig herfstweer. Dank je wel, Stanieke en Klaas, dat we mochten genieten van deze unieke plek.

• 10Chandana Kars24-07-2016

Prachtige en unieke locatie om niet te vergeten!

Wij hebben heel erg genoten op de prachtige unieke boerderij De Wildenberg. Erg vriendelijke en attente eigenaars. En niet te vergeten het Drentse landschap, wat een idyllisch plekje waar je helemaal tot rust komt. Wij gaan er graag nog een keer naar toe.

• 9Anja Verbiest12-06-2016

Prachtig, rustig en zeer gastvrij!

Wie kiest voor De Wildenberg in Zuidwolde moet tegen stilte kunnen. Want stil is het daar... En 's nachts ook heel erg donker... :-) Het helpt ook als je van vogels houdt... In het bakhuisje, waar ik na een beetje valse start van mijn solo-vakantieweekje onverwacht belandde, kwam ik helemaal tot rust. Mede dankzij de gastvrijheid van Stanieke en Klaas werd het een week om nooit te vergeten!

• 9Andre06-11-2015

Natuur & rust

Heerlijke midweek tot rust gekomen door het verblijf in deze boerderij (erfgoedlogies). Prachtige en zeer ruime accommodatie in een heel rustige en mooie omgeving. 's-avonds is het buiten de boerderij op licht van de sterren na echt pikdonker. De boerderij ligt in een mooie omgeving waar heel veel mogelijkheden zijn om te wandelen en of te fietsen. NB de vriendelijke en gastvrije eigenaren hebben ons nog een kijkje laten nemen in het bakhuisje, dit is echt een unieke accommodatie voor twee personen!

• 9de jong28-07-2014

Unieke plek

Genoten van zeer gastvrije B&B, het Bakhuisje is een uniek plekje midden in het mooie natuurschoon van Drenthe. Een zalig ontbijt en zelfs spontaan fieysen kunnen huren. Een plek om zeker terug te keren.

• 9R. H.01-11-2013

Super

We hebben met z'n tweeën een nacht in het bakhuisje doorgebracht. Prachtige omgeving, heerlijk gewandeld in de bossen waar diverse routes zijn uitgezet. Het huisje was geweldig, mooie inrichting en heerlijk rustig geslapen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. We hebben dit gecombineerd met een diner in de groene lantaarn, geweldig 1 Michelin ster restaurant, en wat helemaal compleet maakte was dat we door de eigenaresse naar het restaurant zijn gebracht en door de restauranteigenaresse terug zijn gebracht.

• 9C.S. Blaauwendraad30-09-2013

Het Bakhuisje; Plek om helemaal tot rust te komen

Ik verbleef in het nostalgische bakhuisje welke prachtig is gelegen middenin het natuurgebied. De kleine, authentieke raampjes in het huisje, boden alle een sprookjesachtig uitzicht en 's-ochtends werd ik verrast door een ree voor het keukenraam. Het ontvangst was erg hartelijk. In de slaapkamer staan twee prachtig opgemaakte bedden met goede matrassen. Het sanitair ziet er schoon en fris uit. Het huisje is van vele gemakken voorzien waaronder ook Wifi. Een aanrader voor één of twee personen die houden van natuur en rust. Een perfecte plek om te genieten, te ontspannen en heerlijk te kunnen wandelen.

• 9S. Blanksma22-01-2010

Een absolute aanrader!

Heerlijke vakantieplek in Zuid-West Drenthe waar je helemaal tot rust komt. Gelegen in een natuurgebied de Wildenberg.Direct vanuit de boerderij tal van wandel- en fietsmogelijkheden.Sfeervolle, historische boerderij.

• 8Jos24-09-2008

Schitterend, rustig gelegen

Wat een prachtige locatie. Afgelopen weekend te gast geweest. 's Morgens en 's avonds kun je de herten in de tuin zien grazen. Ruime accomodatie, zeer gastvrije ontvangst met een wijntje. Beslist een aanrader voor mensen die van een mooire rustige omgeving houden

Bed & Breakfast Erfgoedlogies De Wildenberg (Boerderij & Het Bakhuisje) info

Het complex