Vakantiehuis

6 reviews over Vakantiehuis De Kleefegge in het Nederlands

Dubbel

Mirella Klunder,
2-1-2019

We zijn voor kerst 2 dagen in het huis geweest...we werden heel vriendelijk ontvangen .werden even door het huis geleid en vonden het erg muf ruiken maar goed met wat deo is dat zo te verhelpen! Het huisje opzich is erg gezellig maar wat vies ...hebben eerst kerstavond het een en ander schoongemaakt! Als het huis wat afgewerkt wordt en goed schoongemaakt wordt is het een super huis...

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima en gezellig huis

Sjoerd Marinus,
31-10-2017

We zijn hier met een groep vrienden geweest.

Vooraf verliep het contact met de verhuurder erg soepel per email. Werd snel en duidelijk antwoord gegeven op de vragen.

Aangekomen werd er een ontspannen en korte rondleiding gegeven. Het is niet heel groot, maar met 10 volwassenen en 2 baby's was het prima te doen! Het huis heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt. Vaatwasser, wasmachine, maar ook bijv. spelletjes en speelgoed.

De slaapkamers zijn wel wat aan de krappe kant, maar die gebruikten we toch alleen maar voor het slapen. 2 bedjes voor de baby's waren aanwezig!

We konden niet direct terugvinden wat er moest gebeuren t.a.v. de schoonmaak, maar d.m.v. een belletje bleek dat we weinig tot niet hiervoor hoefden te doen :)

In de directe omgeving is het niet heel spannend, maar als je een weekendje weg wil met een groep zonder heel veel te doen, raad ik dit huisje zeker aan! (er ligt trouwens wel een map met allerlei activiteiten in de om (wijde) omgeving).

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldige plek

G.Wagemakers,
7-8-2017

Heel gezellig huis, erg ruim en mooie ligging midden in de natuur en toch dicht bij het dorps centrum. We mooie wandelingen gemaakt. Op het terras is 's morgens al de zon. We erg genoten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig

Jaap Gieter,
2-8-2017

Ruim huisje met veel privacy en vrijheid om lekker vakantie te vieren. We kregen een warme ontvangt en ze waren bereidt je het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het huisje heeft veel voorzieningen, zoals bijvoorbeeld een eigen wasmachine en een vaatwasser. Alles is aanwezig. Er is veel speelgoed en ruimte voor de kinderen om te spelen, die waren ook dolenthousiast. Ze waren ook altijd te vinden bij de vele dieren op het erf. Een geweldig huisje om van de rust en natuur te genieten, zou er zeker weer heen gaan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

een fijne plek

R. Aalvink,
2-8-2017

veel privacy en een warme ontvangst

Gereisd met vrienden in februari 2017

Nooit meer!!!!

Tanja Filius,
29-7-2017

Omgeving is erg mooi. Huis niet geschikt voor de beloofde 10 personen. Wifi hooguit voor 2 telefoons en ook matig. Klam huis. Ziet er vervallen uit. Huis was absoluut niet schoon. Veel stof, spinnen webben, vieze bestek la, kapot kinderspeelgoed in schuur, ""speelweide"" heel veel mollen hopen kapotte schommel en roestig. Tv met de nodige kuren. Ned 1,2 en 3 storingen. Zo nu en dan alleen blauw beeld. Tijdens verblijf de wasmachine en fornuis vervangen. Kledingkasten vies en op 1 kamer kapot. Bedden met spiraal waarvan er twee op de vierpersoons kamer kapot zijn. Twee grote kasten in de kamer. Vol met spelletjes, boekjes enz. Heeeel veel kapot, niet compleet en alles ligt door elkaar. Bamboe luxaflex wat in de hal kapot is. Alles oogt erg donker. Zelfs met volop zon hebben we verlichting aan gehad. Ruikt ook muf. Directe omgeving rondom huis is slecht onderhouden en ziet er vervallen uit. Wij waren er met onze dochter en vier kinderen. We hebben er van gemaakt wat mogelijk is. Nooit meer

Gereisd met partner in juli 2017
A. van Reekum, eigenaar, 2-8-2017
Sommige mensen kun je het moeilijk naar de zin maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Kleefegge in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Kleefegge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.