Zuidwolde

We hebben een aantal aanbieders voor Zuidwolde voor je op een rij gezet:

vakanties Zuidwolde

We hebben een aantal aanbieders voor Zuidwolde voor je op een rij gezet:

Reviews over Zuidwolde

Prachtig huis de'DrentseHoeve'. Leuk, klein park.

Yvette,
    29-12-2018

Afgelopen november ons familie weekend doorgebracht in DrentseHoeve.

Deze accommodatie is splinternieuw. Wat een prachtig huis, voorzien van alle gemakken. Voor jong tot oud een ideale accommodatie. Mooie wandel omgeving. Goed bereikbaar met openbaar vervoer, bushalte voor de deur. Super service van de beheerders.

Gereisd met vrienden in november 2018

Geweldig

Freekjan,
    16-11-2018

Leuk verblijf gehad bij het nolderwoud. Genoeg skelters voor de kinderen die je gratis mag gebruiken en een mooie omgeving, ze gingen direct een hut in de bos bouwen. In de visvijver hebben we veel gevangen oa karpers zeelt en brasems. Dit vonden de kinderen ook geweldig. Ook hebben we lekker gewandeld en gegeten bij het pannenkoekenhuis op jet park.

Gereisd met vrienden in november 2018

Top Verblijf!

Rick,
    31-10-2018

Heerlijk verblijf gehad op het Nolderwoud. Genoten van het nog prachtige weer.

Zeer vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Super mooi park!

Sabine,
    30-10-2018

Super leuk park, het is in een bosrijke omgeving je kan er fijn wandelen en andere activiteiten doen. Ook is er genoeg te doen voor kinderen. De huisje zijn mooi ingericht door blom interieurs!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Beslist een aanrader!

Luba Szalas,
    29-10-2018

Met familie een weekend in de Drentse Hoeve verbleven. Wat een keurige, verzorgde, moderne en gezellige accommodatie. Prima slaapkamers, keuken met alles er op en er aan, prettige zitkamer en eetkamer. Fantastisch hoor. Klein minpuntje is de WIFI. Verder complimenten voor de fijne en hartelijke service. Ook de familie is zeer te spreken over de accommodatie!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Zuidwolde scoort een 8,1 uit 10, op basis van 35 reviews