Reviews over Zuidveld

Evert van Asselt,
    1-8-2018

Een prachtige boerencamping met hele mooie plaatsen en omgeving

Familie de Haan,
    31-7-2018

We komen al voor het 8e jaar op camping de Kastanjehoeve.Het is een erg mooie en rustige camping met zeer ruime plaatsen met veel privacy .De plaatsen zijn netjes en goed onderhouden en er zijn zelfs plaatsen met een tegelterras. De camping ligt erg centraal in midden Drenthe en is zeer schoon en heeft modern sanitair.Goede warme douches en heet water uit de kraan dit alles is bij de prijs inbegrepen.Het echtpaar wat de camping runt zijn erg aardige mensen .

Wij komen hier graag volgend jaar weer terug.

Heerlijke camping

ria nienhuis,
    31-7-2016

Mooie camping, hele grote plekken, prachtig en schoon sanitair.

Heel vriendelijk beheerdersechtpaar, die tijdens ons verblijf gratis koffie met appeltaart voor alle gasten die dat op prijs stelden serveerden voor de blokhut!

Het dorpje Westerbork ligt op 2 km en eenvoudig met de fiets te bereiken, vele winkels en restaurantjes zijn hier te vinden, voor ieder wat wils.

Nog dichterbij zijn er een buffetrestaurant en een pannenkoekenboerderij te vinden!

De camping ligt aan een fietsroute, vanaf deze plek zijn er vele mooie fietstochten te maken in de prachtige natuur en met veel bezienswaardigheden in de nabije omtrek.

Ook dichtbij Assen gelegen, met het Drents Museum als grote trekpleister.

Super camping.

Lous van der Zee,
    25-6-2016

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan en niets dan lof. Prachtige ruime plaatsen met verhard terras. Het sanitair krijgt een 10 plus, alles heel schoon en modern. Ook is er een invalide douche en toilet. De omgeving is schitterend mooi om te fietsen en er valt genoeg te doen. Aanrader is het dorpje Orvelte of naar de dierentuin in Emmen of gezellig winkelen. In Westerbork 2km verder zijn alle winkels en supermarkten, ook veel restaurants. Kortom, een super vakantie op de Kastanjehoeve.

Fantastische camping

Monique van Loenen,
    20-6-2016

Camping De Kastanjehoeve is een gezellige boerencamping. Gelegen in een toeristische omgeving is het een oase van rust. De camping wordt omgeven door de prachtige drentse natuur. Spiksplinternieuw sanitair. Wij komen al jaren en zullen zeker terugkomen.