Bed and Breakfast Hoeve de Vredenhof

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Hoeve de Vredenhof
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve de Vredenhof voor je op een rij gezet:

9 reviews over Bed and Breakfast Hoeve de Vredenhof in het Nederlands

Heerlijk weekend gehad

Keizer
2-1-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad in deze B&B.

We waren met een grote groep en konden gebruik maken van de "vergader" ruimte (met keuken) om te eten etc. Ook was er boven een zitkamer met tv en spelletjes.

De kamers zijn ook erg mooi, prima bedden en luxe douche

De eigenaar is erg aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Oude reviews (archief)

Geweldig verblijf

Henk
1-10-2016

Gastvrije ontvangst door de gastheer. Mooie luxe kamer en een heerlijk ontbijt.

We kregen zelfgemaakt brood bij het ontbijt en een eitje door de eigenaar zelf gebakken. Ronduit heerlijk!

De omgeving van Zuidlaren is heerlijk om te wandelen en te fietsen. We hebben bij de B&B fietsen gehuurd.

Wij komen zeker terug!

Slecht

Fam. Popma
24-9-2016

Wij verbleven een nacht in de Vredenhof in september. ontvangst was al heel vervelend. De eigenaar gaf aan dat de standaardkamer boven lag en dat het hier eigenlijk te warm was om te slapen. We konden bijbetalen en beneden slapen. Je mag toch verwachten dat een standaardkamer (ook in de zomer) een normale slaaptemperatuur heeft, of dat er anders een (gratis!) alternatief wordt geboden. Tot overmaat van ramp bleken de kamers enorm gehorig, onze buren hadden ruzie en we konden letterlijk alles volgen. We Afschuwelijk. We hadden verder geen enkele uitleg bij aankomst dus we hadden geen idee waar we de overlast 's avonds konden melden. Ook een rondje door het pand leverde niks op. Toen we de overlast 's ochtends bij het uitchecken aangaven, gaf het meisje die de uitcheck deed, aan dat ze het vervelend vond ''maar ja' ruzie kon gebeuren'.

Voor ons was het een hele vervelende (warme) nacht.

Hans Hesseling., Eigenaar/gastheer, 27-9-2016

Het spijt ons natuurlijk dat uw verblijf bij ons zo slecht is bevallen.

Nogmaals onze excuses, Wij zaten vol en konden toen u aankwam nog een alternatief aanbieden later was dit niet meer mogelijk

Wij hopen op een later momend het goed te kunnen maken.

Nooit meer

GJ en S
    19-7-2016

De kamers en ontbijt waren voortreffelijk, ook de mevrouw die het ontbijt verzorgde was heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben minder leuke herinneringen aan de eigenaar. De rolluiken gaan electrisch open en dicht, maar dat is ons niet verteld en er hing ook geen gebruiksaanwijzing bij. Wij hebben ze toen snachts om 12 uur professorisch dichtgedaan, we wilden de eigenaar niet storen zo laat nog op de avond. De eigenaar kwam zondagochtendom 10.45 uur de kamer binnen (uitcheck is 11 uur) terwijl ik nog op het toilet zat. Ik riep vanuit de badkamer wie er binnen kwam. Hij zei niets maar kwam later op hoge poten terug en vroeg meteen naar onze wa verzekering, zonder eerst te vragen wat er gebeurd was. Hij was heel aanvallend en zei dat het hem niets kon schelen wat gasten van zijn gedrag vonden. Wij waren verbaasd over zo'n onprofessionele houding.

Voor een groep is de accomodatie minder geschikt omdat er beneden geen zitkamer is, alleen een tafel met stoelen. De keuken is onvolledig en klein.

Een Eldorado

J h h van Keimpema
    4-7-2015

Ik kan veel over deze b en b schrijven maar zien en verblijven is het het beste. In 1 woord geweldig. Heb alleen negens als waardering gegeven maar moet eigenlijk een tien zijn. Kamers beneden zijn mooi en heerlijk. En de douche n.l. tweeledig t.w. paraplu douche en een gewone zijn een douche beleving. Ontbijt is met eigen gebakken brood en op verzoek bakt de eigenaar een ei met spek naar wens. Dat de eigenaar dit met zijn vrouw tot stand heeft gebracht is een compliment aan beiden.

B&B met de luxe van een hotel

Laurette
    2-10-2014

Ik heb overnacht in deze B&B van november 2013 t/m juni 2014 (3 nachten per week).

Pluspunten:

* Heerlijk extra lang bed (boxspring) met prima kussens.

* Mooie moderne badkamer met inloop-stortdouche.

* Geweldig ontbijt met vers zelfgebakken brood, eitje naar wens, vers sinaasappelsap (zelf persen), vers fruit, muesli enz.

* Op de 1e verdieping is een (gedeelde) woonkamer met zithoek en leestafel. Hier staan ook een paar bordspellen. Prettig om ook ergens anders dan op je kamer te kunnen zitten.

* Rustig gelegen in het centrum van Zuidlaren. Diverse winkels en eetgelegenheden op loopafstand.

* De service is persoonlijk met de luxe van een hotel. De eigenaar is zeer gastvrij en vriendelijk. Met Sinterklaas kregen alle gasten een chocoladeletter en met Pasen een zakje paaseitjes ;-)

Aandachtspunt:

* De standaard en comfort kamers op de 1e verdieping (3 t/m 7) hebben een schuin dak en worden bij zomerse temperaturen aardig warm. Sluit daarom overdag het raam en verduisteringsgordijn.

Een absolute aanrader!

Harm Jan
    13-8-2014

De comfort kamers zijn schitterend; elke cent waard! Het ontbijt is heerlijk waarbij de gastheer het brood zelf bakt en de eieren kookt/bakt. Een geweldige ervaring; een 3-sterren B&b met een 5-sterren gevoel!

Prima overnachtingsadres

Jacqueline
    24-8-2013

De standaard kamers liggen onder de kap. Hierdoor heb je alleen een dakraam voor ventilatie. Bij regen sluit de raam automatisch. Hierdoor kunnen de kamers erg warm zijn. Het bed en de douche zijn goed. Het is fijn dat er koffie en theefaciliteiten op de kamer zijn. Er wordt een mogelijkheid geboden om drinken te kopen tegen een lage prijs. Het ontbijt was uitgebreid en goed. De eigenaar bakt zelf brood. Heerlijk!!!!

Bijzonder goed & een mooie omgeving

Eddy & Grid
    16-8-2013

B&B De Vredenhof is top en ligt op een uitstekende locatie om het Drentse landschap te verkennen per fiets of wandelend!

De persoonlijke en warme ontvangst door de gastheer was zeer goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve de Vredenhof in Zuidlaren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve de Vredenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Hoeve de Vredenhof scoort een 7.76 uit 10 op basis van 9 reviews.