Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast De Keizerskamer in het Nederlands

Fantastische B&B

Monique
1-5-2017

Wij zijn super vriendelijk ontvangen en kregen een lekker wijntje aangeboden in de tuin! Heerlijke ruimte met een mooie badkamer en heerlijk bed! Na het ontbijt weer het Pieterpad op gegaan. Ik had last van mijn kuit en er werd aangeboden dat als het niet meer zou gaan ik haar zou mogen bellen... top!

Gereisd Met partner in april 2017

AANRADER!!

Marie-Louise
9-8-2010

Heerlijke plek om te verblijven: mooie kamer, fijn terras en voortreffelijk ontbijt! De omgeving is prachtig en geschikt om er op uit te trekken, bij slecht weer ligt Groningen om de hoek.

Gereisd Met partner in augustus 2010
2008

Wij kunnen niet anders zeggen dat de Keizerskamer is. De

John en carla Kok
28-4-2008

Wij kunnen niet anders zeggen dat de Keizerskamer uitmuntend is. De kamer is prachtig ingericht met een eigen ingang. Een prive badkamer erbij met ligbad en een aparte douchecabine. Het ontbijt is heerlijk en de service prima. We kregen een hartelijk ontvangst van Marc en Anne. We mochten gebruik maken van de rustgevende tuin met overdekt prieel. De omgeving is erg mooi voor fietstochten en wandelen. Ons weekend kon niet meer stuk, en wij gaan zeker terug naar Zuidlaren, in de Keizerskamer.

Gereisd Met partner in april 2008

We hebben een aantal aanbieders voor De Keizerskamer voor je op een rij gezet:

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Keizerskamer in Zuidlaren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Keizerskamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.