Hotel Brinkhotel Zuidlaren

Hotel Brinkhotel Zuidlaren
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Brinkhotel Zuidlaren voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuke plaats en mooie omgeving. Zeker voor de fiet

Rien van der Meer,
10-7-2018

Prima hotel met mooie gerenoveerde kamers. Aardig en behulpzaam personeel. Eten OK.

Kenmerken

10-7-2018

redelijk hotel

Claudia pouwels,
25-3-2018

erg benauwde kleine kamer.

kan geen raam open

Het weer was heerlijk en de omgeving prachtig.

Tineke Veltman,
27-1-2018

De hartelijkheid van he5 personeel en het gezellige restaurant met voortreffelijk eten.

Het nadeel is het parkeren. Als je niet goed ter been bent is het niet fijn als je niet voor het hotel kunt parkeren en daar je auto kan laten staan.

HotelSpecials.nl

Prima hotel, alleen een hangplek voor de deur.

Henk de Wit,
8-9-2017

Hotel in het centrum van Zuidlaren tegenover de brink. Achter het hotel liggen de restanten van de Prins Bernardhoeve (tentoonstellingscomplex), dat grotendeels is afgebrand in 1986. Het lijkt net of het hotel in een afbraakwijk ligt. De brink zelf is een hangplek van jongeren, die voor overlast zorgen. In het hotel hoor je zware motorgeluiden, geschreeuw en harde muziek. Het hotel kan hier niets aan doen. Wellicht is cameratoezicht een oplossing. Het hotel zelf is prima. Goed ontbijt met zelfs kleine donuts en diverse kleine broodjes. De kamer heeft buiten een prive balkon met 2 stoelen en een tafel. De televisie met HD ready is te klein om vanaf het bed te bekijken. Teletekst sub-pagina's kan je niet bekijken. Waterkoker met koffie en thee zakjes is een plus. Douche met een verdiept waterputje van 5cm, blijft niet goed op temperatuur. Het varieert tussen lauw en warm water. De kraan van de wastafel is gelijmd. De kamer ziet er verder netjes uit. Het personeel is vriendelijk.

Keurig hotel

Kees van Rietschoten,
25-8-2017

Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Prima kamer met terras

Heerlijk verblijf in ruime kamer

Wim en Ine,
12-8-2017

Tot grote verbazing van de receptioniste stonden wij een week te vroeg voor haar neus. Zij heeft het geweldig opgelost. Chapeau en nogmaals dank!

Vriendelijk meedenkend personeel en ruime kamer

M. de Wit,
30-7-2017

Het hotel heeft een heel goed restaurant en het ontbijt was meer dan voortreffelijk

Jammer.

E. Bruinsma,
23-7-2017

Via veiling een kamer geboekt, en dat bleek een heel andere kamer dan op de site. Nog nooit in een hotel in zo'n kort en smal bed met tweepersoons matras geslapen. Echt niet van deze tijd.De kamer keek uit op een binnenplaats, en was klein maar schoon.

Fantastisch mooi hotel.

Lot,
29-6-2017

Ligt midden in het centrum van gezellig dorp.

leuk hotel

bobenmarjan,
4-6-2017

Gezellig hotel en vlotte ontvangst bij de receptie. De kamer viel erg tegen en keek uit op een binnenplaats. Aangezien het erg warm was, bleef deze warmte hangen op genoemde binnenplaats en dus ook in de kamer. Zonder airco of klimaatbeheersing was dit niet te doen en was het in de nacht nog ruim 25 graden dus weinig geslapen. Ontbijt was keurig netjes en voor elk wat wils.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brinkhotel Zuidlaren in Zuidlaren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brinkhotel Zuidlaren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.