Weer vandaag2°-4°
9,4

28 reviews over Camping Zonnekamp in het Nederlands

Komen gehijt weer terug mede vanwege het personeel

Gre en Jan Jongeling,
25-11-2018

Geweldige camping. Heel goed en vooral schoon sanitair. Een heel goeie keuken en een fijn restaurant om binnen en buiten te eten en te drinken. Prettige en fijne

bediening. Ook om bestellingen te doen en op te halen. Royale plaatsen. Camping ligt in de bosrijke omgeving Drents-Friese Wold. Hebben 8x langere tijd gekampeerd in voor- en nazeisoen.

Gereisd met partner in juni 2018

Monique,
14-7-2018

Helemaal top! Mooie ligging en lekker gegeten!👍

Gereisd met vrienden in mei 2018

Het was hier heerlijk rustig

Dhr en mevr B,
12-5-2018

Wifi is niet gratis op de camping. Bereik is binnen niet erg goed.

Gereisd met partner in mei 2018

Schone goede camping

Demian,
30-7-2017

Goede camping mooie en hele schone toilet gebouwen fantastisch

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

fantasties

superoma
14-8-2016

vriendelijke mensen heel schone sanitaire

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische kampeervakantie met caravan

Familie uit Sneek
29-7-2016

Mooie kampeerplekken. Erg mooi en super schoon sanitair, waar veel zorg aan wordt besteed.

Erg vriendelijke beheerders en personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2016

Sander en Jannie
7-2-2016

Wij hebben sinds 1-9-2014 een stacaravan op deze prachtige camping. De camping is zeer toegankelijk voor iedereen en heeft twee prachtige nieuwe sanitairgebouwen, en die zijn altijd erg schoon en netjes. Het is dan ook erg jammer dat mensen klagen over het ontbreken van toiletpapier, hoe erg is dat om even mee te nemen.

Het weegt niet op tegen de vele positieve punten zoals café/restaurant, jue de boules banen, recreatiezaal, recreatieteam in de zomervakantie, klaverjasavonden, biljartavonden gezellig borrelen, vissen in de grote vijver, bingoavonden, uitjes enz. dus mensen laat je niet ontmoedigen door een kleinigheid als een wc rol maar kom zelf oordelen over deze camping en weet je welkom.

Gereisd met partner in april 2015

Heerlijke camping

Annemiek
24-8-2015

Gezellige camping met zeer goed sanitair en een prima en betaalbaar restaurantje. Vriendelijk en gastvrij personeel. Erg mooie omgeving. Een camping om echt even heerlijk tot rust te komen. Jammer dat er in het dorpje Zorgvlied niet zo veel te beleven valt, maar Appelscha en Diever zijn dichtbij.

Zeker een aanrader en we komen hier volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige camping

fam Jonker
22-7-2015

Camping Zonnekamp is een prachtige camping gelegen in het Drents Friese Wold. Vanuit de camping ben je direct in het bos waar je kan fietsen en wandelen.

De camping zelf is erg netjes. Zeer schoon sanitair. De kampeerplaatsen zijn ruim en de toeristische plaatsen liggen apart van de vaste plaatsen. De camping is aangelegd met veel groen.

Er is een restaurant/cafe waar je broodjes kan bestellen en waar je heerlijk kan eten.

Voor kinderen t/m een jaar of 12 is er in het hoogseizoen een animatieteam. Op een aantal veldjes is een zandbak en wipkip voor de kleine kinderen. En er is een speeltuin op de camping met een groot speelveld.

Kortom, je kan je prima vermaken op deze prachtige, nette camping.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Camping Zonnekamp / Zorgvlid

Karin Zwerver-Bosma
16-6-2014

Een hele nette en gastvrije camping. Prachtig gelegen in de buurt van Appelscha. Het sanitair is mooi vernieuwd en schoon. Onze algehele indruk is dat het er allemaal zeer verzorgd uitziet. Onze campingplaats was zeer ruim en het grasveld zag er goed en onderhouden uit. Een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. We hebben gebruik gemaakt van het Hemelvaart - Pinksteren arrangement, met onze dochter en nichtje, allebei 13 jaar. Er waren niet veel gezinnen met kinderen van diezelfde leeftijd maar dat was in dit tijdsbestek voor de meiden geen bezwaar. Maar voor een vakantie van 2 weken weet ik niet of de meiden zich net zo op de camping zouden hebben vermaakt. Maar dan is er waarschijnlijk meer jeugd.

Het eten in het restaurant van de camping was heerlijk! Complimenten voor de kok.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zonnekamp in Zorgvlied, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zonnekamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.