Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

75 Reviews over Villa Nova

• 10Joan van den Berg-Huibers25-10-2022

Absolute aanrader!

Gemoedelijk, kleinschalig hotel met zeer warme, persoonlijke benadering waardoor we ons meteen thuis voelden. Prima kamers, niet al te groot maar van alle gemakken voorzien en met goede bedden waardoor we heerlijk geslapen hebben. Lekker ontbijt, goed 3-gangen diner en uitgebreide high-tea waar we van genoten hebben. Prachtige omgeving met prima uitrijmogelijkheden voor de paarden. Mooie stallen met voer- en mestservice en ook de mogelijkheid om de paarden lekker op de wei te zetten. En in ons geval zelfs nog trailer-parkeerservice door meneer Jan. Dank! Jullie gaan ons absoluut terug zien!

• 9Caro Blaauw17-10-2022

Weekend lang genoten.

Heerlijk hotel. Niet mega groot ,maar daardoor zeer persoonlijk. Prima gegeten , heerlijke high tea en super geslapen. De paarden staan in een mooie stal , worden gevoerd en gemest , en kunnen na de rit nog heerlijk van het land genieten. Wij komen zeker terug.

• 9Annie Marijs27-07-2021

Heerlijk verblijf

Wat een heerlijk verblijf. De ontvangst was heel vriendelijk zodat je je er gelijk thuis voelt. Wat een mooie, ruime, schone kamer met goede bedden. Een goed ontbijt en de keuken was geweldig. We komen zeker nog een keer terug.

• 9Annie Marijs24-07-2021

Heerlijk verblijf

Wat een heerlijk hotel. Geweldige ligging. Mooie, schone, ruime kamer met goede bedden. Een heel goed ontbijt. En een geweldige keuken. Heel vriendelijk ontvangst zodat je je er gelijk thuisvoelt. We komen zeker nog een keer terug.

• 9Marianne Schuit03-11-2020

Geweldig verblijf voor Mens en Paard

Wij zijn net terug van een Pumps en Paarden arrangement , wat hebben wij genoten van de vriendelijke Familie , De paarden hadden een prachtige stal, met weidegang en wij een gezellige kamer met heerlijk diner en High Tea. de familie doet alles om het je naar de zin te maken....voelt als thuis.. Wij komen zeker terug .

Renate Krans, eigenaar, 18-03-2021

Bedankt voor de mooie review, fijn dat u het naar uw zin heeft gehad.

• 10Rieneke06-09-2020

We komen hier graag een keertje terug

We hebben hier een fantastische week gehad,vriendelijke mensen, schoon zowel kamer als de rest van het hotel, heerlijk gegeten,kortom je voelt je hier thuis.

Renate Krans, eigenaar, 18-03-2021

Bedankt voor de mooie review, fijn dat u heeft genoten

• 8Jacobus de Winter07-06-2020

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Prachtige locatie, goede (weide)kamer maar wel aan de prijs voor een dergelijke kamer. Ontbijt niet van deze tijd. Je krijgt hiervoor mandje met inhoud, of je het blieft of niet, je hebt niet te kiezen. Dineren á la carte niet voor herhaling vatbaar. De prijs kwaliteit niet in verhouding.

Renate Krans, eigenaar, 18-03-2021

bedankt voor uw review, naar aanleiding hiervan hebben we even contact met u gehad. Na een goed gesprek had u er begrip voor dat wij het ontbijt op deze manier serveerden. ivm corona hadden we geen buffet , maar serveerden wij het aan tafel.

• 9Wikje Kloosterman11-05-2020

Geweldig en weldadig in deze corona tijd.

Verblijf was zeer weldadig en zorgvuldig en volledig corona voorkomend en veilig toegerust. Fantastisch weekend gehad!

Renate Krans, eigenaar, 18-03-2021

Bedankt voor uw review, fijn dat onze extra inspanning in strijd tegen de corona gewaardeerd worden.

• 9Famile van de Koevering26-02-2020

Een fantastisch verblijf gehad, ga vooral zo door

Een aantal dagen de carnaval ontvlucht en geboekt bij Vila Nova, jammer dat het weer niet meegewerkt heeft, voor de rest geweldige dagen gehad met veel lof voor ontvangst , kamers en vooral de geweldige Keuken met heel lekkere gerechten, verder spontane bediening en contacten.

• 10Gertha Oude Alink20-10-2019

Wat een ontzettend hartelijke, betrokken familie!

We zijn de familie Krans ontzettend dankbaar voor alle door hen geboden hulp en hartelijkheid toen mijn man tijdens ons weekendje weg te maken kreeg met een ernstige infectie in zijn voet waardoor hij heel ziek werd. We kregen in plaats van de kamer op de 1e verdieping een kamer op de begane grond. Toen een bezoek aan de dienstdoende arts in Diever noodzakelijk was, werden we door de vader van Renate gebracht omdat de weg naar Diever opgebroken was en het voor ons een ontzettende zoektocht zou worden. We hebben ons weekendje in Zorgvlied helaas moeten afbreken en een ziekenhuisopname bleek noodzakelijk. Nu, na een week, ligt mijn man nog steeds in het ziekenhuis maar is duidelijk aan de beterende hand. Wij komen heel graag bij jullie terug als mijn man hersteld is en hopen dan te kunnen genieten van jullie gezellige hotel en de prachtige omgeving. Nogmaals heel erg bedankt voor alles!

Hotel Villa Nova info

Het complex