Hotel Villa Nova

Tonen op kaart

66 reviews over Hotel Villa Nova

• 2019
    10Gertha Oude Alink20-10-2019

Wat een ontzettend hartelijke, betrokken familie!

We zijn de familie Krans ontzettend dankbaar voor alle door hen geboden hulp en hartelijkheid toen mijn man tijdens ons weekendje weg te maken kreeg met een ernstige infectie in zijn voet waardoor hij heel ziek werd. We kregen in plaats van de kamer op de 1e verdieping een kamer op de begane grond. Toen een bezoek aan de dienstdoende arts in Diever noodzakelijk was, werden we door de vader van Renate gebracht omdat de weg naar Diever opgebroken was en het voor ons een ontzettende zoektocht zou worden. We hebben ons weekendje in Zorgvlied helaas moeten afbreken en een ziekenhuisopname bleek noodzakelijk. Nu, na een week, ligt mijn man nog steeds in het ziekenhuis maar is duidelijk aan de beterende hand. Wij komen heel graag bij jullie terug als mijn man hersteld is en hopen dan te kunnen genieten van jullie gezellige hotel en de prachtige omgeving. Nogmaals heel erg bedankt voor alles!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Anne15-10-2019

Pareltje om te gaan eten

Net spontaan daarheen om een hapje te gaan eten, gastvrij ontvangst en super, verrassend goed en heerlijk gegeten en dat verdient een mooie recensie!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Gerda en Ad26-08-2019

Een aanrader voor een zeer bescheiden prijs.

Prachtig familiebedrijf, ligt centraal in een bosrijke omgeving. Uitermate geschikt als uitgangspunt voor fiets- of wandel tochten. Wij hadden een keurige, onlangs gerenoveerde, weidekamer met uitzicht, naam zegt het al, over de weilanden waar de paarden van de gasten liepen te grazen. Een gemoedelijke sfeer, nagenieten, onder het genot van een hapje en een drankje , op een groot terras wat onderverdeeld is in vele aparte knusse plekjes. Aangekomen in je kamer heb je de beschikking over een leuk klein terrasje waar je vrij snel contact heb met je buren en samen te genieten van de ondergaande zon.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Neeltje Neef07-08-2019

Fantastisch!!!

Vriendelijk en behulpzaam ontvangen, heerlijk relaxed buiten kunnen zitten. Prachtige kamers met uitstekende bedden. Superschoon overal. Zeer vriendelijke eigenaresse en ander personeel. Heerlijk uitgebreid vers ontbijt! Betaalbaar en goed!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Boudewijn29-07-2019

Heerlijk ‘weldadig’ verblijf!

Onlangs zijn de kamers totaal gerenoveerd. Opmerkingen in reviews in het verleden (zoals ‘gedateerd’ ) zijn intussen dus meer dan achterhaald. We verbleven een week in een (zeer ruime!) tuinkamer en hebben volop genoten. Heerlijk geslapen, heerlijk gegeten, heerlijk ontspannen. Zeer vriendelijke eigenaresse en medewerkers. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Guimar13-06-2019

Chagrijnige receptioniste, niet dienstverlenend!

Heerlijke lunch, ober en kok verdienen een 10 ! Echter voor de receptioniste is elk cijfer te hoog, zij kan nog wel een cursus klantvriendelijkheid en dienstverlening gebruiken!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10C.j Bosboom18-10-2018

Super!

Geweldig eten en een supervriendelijke bediening door de eigenaresse!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8margot.v.d.O13-09-2018

Dit is voor herhaling vatbaar!!

wij hebben een heerlijke midweek gehad . gezellige en ontspannen sfeer, rustige en erg schone kamer. personeel erg betrokken en dienstverlenend. prima ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018

• 8annie422-08-2018

Goed 3-sterren hotel

Alle negens en tienen zijn lichtelijk overdreven, we hebben wel betere hotels meegemaakt. De kamers zijn sober maar wel schoon op enkele vieze plekken op de muur na. De hor die in het raam zat was erg smerig en paste ook niet goed in het kozijn. Het is er wel heerlijk rustig en de bedden en douche zijn prima. Het diner en ontbijt zijn oké. Mooie locatie om fietsroutes te starten. De fietsen konden ook goed binnen staan en er was mogelijkheid genoeg om de batterij van de e-bike op te laden.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Sonja18-08-2018

Eenvoudig hotel

Redelijke accommodatie. Kamer zeer sober en oubollig en schoon. Medewerkers erg aardig en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Diner erg eenvoudig maar wel okay.

Gereisd met partner in juli 2018

2 tips over Hotel Villa Nova

• tini, 10-05-2013

de wandelroute lopen uit het kleine boekje van het hotel met de geschiedenis van Zorgvlied is aan te raden.

• P, 17-02-2012

TT Assen, Wk Superbike op het circuit van Assen.

1 vraag over Hotel Villa Nova

• Ineke Sopers, 25-08-2019