Hotel Villa Nova

60 reviews over Hotel Villa Nova in het Nederlands

Super!

C.j Bosboom,
18-10-2018

Geweldig eten en een supervriendelijke bediening door de eigenaresse!!

Dit is voor herhaling vatbaar!!

margot.v.d.O,
13-9-2018

wij hebben een heerlijke midweek gehad .

gezellige en ontspannen sfeer, rustige en erg schone kamer.

personeel erg betrokken en dienstverlenend.

prima ontbijt.

Goed 3-sterren hotel

annie4,
22-8-2018

Alle negens en tienen zijn lichtelijk overdreven, we hebben wel betere hotels meegemaakt. De kamers zijn sober maar wel schoon op enkele vieze plekken op de muur na. De hor die in het raam zat was erg smerig en paste ook niet goed in het kozijn. Het is er wel heerlijk rustig en de bedden en douche zijn prima.

Het diner en ontbijt zijn oké. Mooie locatie om fietsroutes te starten. De fietsen konden ook goed binnen staan en er was mogelijkheid genoeg om de batterij van de e-bike op te laden.

Eenvoudig hotel

Sonja,
18-8-2018

Redelijke accommodatie.

Kamer zeer sober en oubollig en schoon. Medewerkers erg aardig en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Diner erg eenvoudig maar wel okay.

Geweldige professionals

Jan en Bep,
13-8-2018

Ook dit jaar hadden wij weer geboekt bij ons favoriete vakantie hotel in Zorgvlied voor het 38e jaar dus dat heeft geen verdere uitleg nodig. Vorige week was er echter een grote heidegronden in Wateren. Vier campings in de onmiddellijke nabijheid van het hotel zij door de brandweer en de politie ontruimd. Diverse campinggasten kwamen bij het hotel aanlopen en alles raakte overvol. Het terras, het restaurant en alle kamers alles vol. Ik wil graag mijn diepe respect uitspreken voor de professionele aanpak door het management en de medewerkers hoe zij al deze mensen hebben opgevangen en verzorgd naast alle hotelgasten. Geweldig gedaan Renate en tot het volgende jaar

Genieten!

Hoogwerf,
2-4-2018

Een prachtig hotel op een mooie locatie. Een warm ontvangst en een gezellige ongedwonge sfeer. Kinderen bijboeken ging gemakkelijk en de kamer was met 4 bedden nog steeds ruimtelijk, van alle gemakken voorzien maar bovenal erg (opvallend) schoon. (badkamer, vloer, etc etc) De verschillende eetzalen met allemaal eigen sfeer. Een plek om even lekker tot rust te komen met prachtige uitzichten. En niet te vergeten de zelfgemaakte honing van de huisbijen. Een plek waar we zeker nog eens terug gaan komen.

Villa Nova is zeker aan te raden om te verblijven

W&G Bentlage,

lekker ontbijt

We komen zeker terug

Ria van den Ochtend,
11-10-2017

Gezellig huiselijk hotel. Simpele maar schone kamers. Prachtige omgeving, vriendelijk personeel.

Ontbijt en diner prima verzorgd. Wij zijn hier al meerdere keren geweest en er zullen er vele volgen. Heerlijk tot rust komen.

Negatieve punten : ik kan het niet verzinnen.

super gezellig hotel

ellie schep,
10-10-2017

Leuke ontvangst.prima service van eten en drinken,Kamers zijn niet schitterend maar er is alles wat je nodig hebt.waterkoker voor koffie en thee te zetten.Alles is netjes en schoon.Personeelsuper vriendelijk.Kortom alles voor een heerlijk weekendje weg.In de grote lobby een kast vol spelletjes sjoelbak en biljart aanwezig.Kamers waar je zelfs de hond mee mag nemen.Je kan er heerlijk fietsen lopen of paardrijden.

Altijd goed!

Marjon,
7-10-2017

Een fijn hotel in een mooie omgeving. We zijn een weekend gebleven van vrijdag tot zondag.

Alles was goed verzorgd en zag er netjes uit. Het eten, zowel het ontbijt als het diner, was goed en lekker. Uitgebreide keuze bij het ontbijtbuffet.

Fietsen gehuurd bij het hotel (gewone en elektrische beschikbaar!) Ben al een aantal keer hier geweest en ik kom graag nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Nova voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Nova in Zorgvlied, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.