Hotel Villa Nova

Nederland, Drenthe, Zorgvlied

9.5Fenomenaal

70 reviews over Hotel Villa Nova

• 10Rieneke06-09-2020

We komen hier graag een keertje terug

We hebben hier een fantastische week gehad,vriendelijke mensen, schoon zowel kamer als de rest van het hotel, heerlijk gegeten,kortom je voelt je hier thuis.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Jacobus de Winter07-06-2020

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Prachtige locatie, goede (weide)kamer maar wel aan de prijs voor een dergelijke kamer. Ontbijt niet van deze tijd. Je krijgt hiervoor mandje met inhoud, of je het blieft of niet, je hebt niet te kiezen. Dineren á la carte niet voor herhaling vatbaar. De prijs kwaliteit niet in verhouding.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Wikje Kloosterman11-05-2020

Geweldig en weldadig in deze corona tijd.

Verblijf was zeer weldadig en zorgvuldig en volledig corona voorkomend en veilig toegerust. Fantastisch weekend gehad!

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Famile van de Koevering26-02-2020

Een fantastisch verblijf gehad, ga vooral zo door

Een aantal dagen de carnaval ontvlucht en geboekt bij Vila Nova, jammer dat het weer niet meegewerkt heeft, voor de rest geweldige dagen gehad met veel lof voor ontvangst , kamers en vooral de geweldige Keuken met heel lekkere gerechten, verder spontane bediening en contacten.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Gertha Oude Alink20-10-2019

Wat een ontzettend hartelijke, betrokken familie!

We zijn de familie Krans ontzettend dankbaar voor alle door hen geboden hulp en hartelijkheid toen mijn man tijdens ons weekendje weg te maken kreeg met een ernstige infectie in zijn voet waardoor hij heel ziek werd. We kregen in plaats van de kamer op de 1e verdieping een kamer op de begane grond. Toen een bezoek aan de dienstdoende arts in Diever noodzakelijk was, werden we door de vader van Renate gebracht omdat de weg naar Diever opgebroken was en het voor ons een ontzettende zoektocht zou worden. We hebben ons weekendje in Zorgvlied helaas moeten afbreken en een ziekenhuisopname bleek noodzakelijk. Nu, na een week, ligt mijn man nog steeds in het ziekenhuis maar is duidelijk aan de beterende hand. Wij komen heel graag bij jullie terug als mijn man hersteld is en hopen dan te kunnen genieten van jullie gezellige hotel en de prachtige omgeving. Nogmaals heel erg bedankt voor alles!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Anne15-10-2019

Pareltje om te gaan eten

Net spontaan daarheen om een hapje te gaan eten, gastvrij ontvangst en super, verrassend goed en heerlijk gegeten en dat verdient een mooie recensie!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Gerda en Ad26-08-2019

Een aanrader voor een zeer bescheiden prijs.

Prachtig familiebedrijf, ligt centraal in een bosrijke omgeving. Uitermate geschikt als uitgangspunt voor fiets- of wandel tochten. Wij hadden een keurige, onlangs gerenoveerde, weidekamer met uitzicht, naam zegt het al, over de weilanden waar de paarden van de gasten liepen te grazen. Een gemoedelijke sfeer, nagenieten, onder het genot van een hapje en een drankje , op een groot terras wat onderverdeeld is in vele aparte knusse plekjes. Aangekomen in je kamer heb je de beschikking over een leuk klein terrasje waar je vrij snel contact heb met je buren en samen te genieten van de ondergaande zon.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Neeltje Neef07-08-2019

Fantastisch!!!

Vriendelijk en behulpzaam ontvangen, heerlijk relaxed buiten kunnen zitten. Prachtige kamers met uitstekende bedden. Superschoon overal. Zeer vriendelijke eigenaresse en ander personeel. Heerlijk uitgebreid vers ontbijt! Betaalbaar en goed!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Boudewijn29-07-2019

Heerlijk ‘weldadig’ verblijf!

Onlangs zijn de kamers totaal gerenoveerd. Opmerkingen in reviews in het verleden (zoals ‘gedateerd’ ) zijn intussen dus meer dan achterhaald. We verbleven een week in een (zeer ruime!) tuinkamer en hebben volop genoten. Heerlijk geslapen, heerlijk gegeten, heerlijk ontspannen. Zeer vriendelijke eigenaresse en medewerkers. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Guimar13-06-2019

Chagrijnige receptioniste, niet dienstverlenend!

Heerlijke lunch, ober en kok verdienen een 10 ! Echter voor de receptioniste is elk cijfer te hoog, zij kan nog wel een cursus klantvriendelijkheid en dienstverlening gebruiken!

Gereisd met partner in juni 2019

Hotel Villa Nova info