1 review over Camping de Hertenweide in het Nederlands

Pauw, konijnen, kippen over terrein

Edwin
9-3-2013

De pauw zit urenlang in alle rust bij het chalet, de kippen drentelen rustig rond, konijnen huppelen over het terrein en de specht zit aan de vetbollen. Kortom, je zitten in de natuur. Van de camping zit je zo midden in de bossen. Minpunt (maar daar kan de camping niks aan doen) is het slechte bereik van kpn. Maar caming heeft wifi, dus dat is te overbruggen.

Gereisd Anders in januari 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Hertenweide in Zorgvlied, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Hertenweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.