Géén boekingskosten

Meer camping info

13 Reviews over De Groene Valk

• 6Antonia10-09-2021

Voorlopig niet

De foto's op de website doen de camping mooier lijken dan het in werkelijkheid is. Hopelijk vindt er gauw onderhoud plaats.

• 8Johan10-08-2021

Prima naar ons zin gehad.

Camping op een prima plek tegen Zeegse aan, goed uitgangspunt voor fietsen en wandelen. Vriendelijke, bij zijn camping betrokken beheerder.We hadden gereserveerd en betaald, maar konden de eerste week niet door familieomstandigheden. Alles gewoon een week door geschoven!We waren hier 2 jaar geleden, er zijn duidelijk verbeteringen met sanitair en douche gelegenheid.Een puntje is misschien dat recreëren en wonen door elkaar loopt. Er verblijven vaste gasten het hele jaar, en er komen toeristen. Daar zijn soms verschillende belangen.Er was bv op een dag in het weekend klusgeluid, omdat iemand zijn plek goed onderhoud. Dat is geen toeristen werk.Voelde voor mij meer als klein dorp met activiteit dan puur alleen camping. Vind ik prima, wel gezellig. Het was kortdurend. Herken niet uit dezelfde tijd dat wij er stonden, dat het een werklozen plek is.Wel een aantal werkenden die er "wonen". Leuke gesprekjes gehad. Prima plek voor ons.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Bob de Vries10-08-2021

Slechte ervaring

De omgeving is mooi. Wat opvalt is dat de beheerder het niet zo nauw neemt met het milieu. Je ziet resten van verbrand afval. Ook merk je drugsgebruik onder de gasten. Voor ons niet weer.

• 8Riemer Bosma en Dingena Groenwold09-08-2021

zeker voor herhaling vatbaar

Het laatste weekend van februari waren we weer eens op de Groene Valk. We komen hier graag omdat het gebied zich erg goed leent voor wandeltochten, ( groot Frieslandpad) zelf mag ik erg graag mountainbiken en de routes van Zuidlaren, Anloo en Gieten liggen hier dichtbij. De eigenaren zijn druk bezig om de faciliteiten te renoveren. En men pakt dit grondig en duurzaam aan waarvoor complimenten. Zo wordt er nieuw sanitair aangebracht en zijn er tal van zonnepanelen geplaatst.De plekken op de camping zijn royaal. Door de coronacrisis konden we helaas geen gebruik maken van restaurant de Drentse Aa deze is op loopafstand. Het eten is er goed en na een wandeltocht of fietstocht is het er heerlijk toeven aan het riviertje met een biertje of wijntje naar keuze

• 8Eetgelegenheden
  • 8Michel Voorwinde21-06-2021

Prima en nette camping in mooi natuurgebied

Mooie camping met ruime plaatsen. Twee jaar geleden aangepast door de nieuwe eigenaar. Mooi nieuw sanitair gebouw. En een eigenaar die zeer hulpvaardig is. Helaas hadden we niet echt fantastisch weer maar dat maakte het verblijf op deze camping niet minder aangenaam. De camping ligt midden in het Drentse natuurgebied de Drentse AA. Heerlijk wandelen en fietsen. Zuid-Laren ligt op 7 kilometer. Kortom, een echte aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 3Karel21-06-2021

Nooit meer

De eigenaar is arrogant en vind zichzelf heel belangrijk. Er worden brandjes gestookt om van de rotzooi af te komen. Vaste gasten gebruiken drugs dat ruik je gewoon. Lijkt wel een vergaarplek voor daklozen. Corona maatregelen doen ze niet aan. Sluiten en vakantiehuizen er op bouwen is de beste optie.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Riemer Bosma en Dingena Groenwold02-03-2021

Zeker voor herhaling vatbaar

Wij kwamen hier, voor de 5e keer, het laatste weekend van februari De reden dat we hier vrij vaak komen ligt aan de mooie omgeving met name de rust. de ruime plekken op de camping. Een prachtige wandelomgeving, zelf ben ik verwoed mountainbiker en de ATBroutes van Zuidlaren, Anloo en Gieten liggen binnen handbereik. De eigenaren steken veel tijd in het aanleggen van nieuwe, en wat ons erg aanspreekt, en duurzame dingen zoals zonnepanelen en nieuw sanitair. helaas kunnen de gasten in deze coronatijd nog niet genieten van het op loopafstand restaurant de Drentse Aa. Het eten is hier goed en na een fysieke wandeling of mountainbike tocht kun je erg genieten aan het water met een Karmeliet biertje.We komen zeker weer

• 8Eetgelegenheden
  • 3Fam Overdevest21-09-2020

Nooit meer

Tijdens onze Pieterpadfietsroute hadden we voor 1 nacht een toercaravan gehuurd. Bij aankomst wilden we eigenlijk rechtsomkeer maken: caravan was zo te zien in tijden niet gebruikt; rook zeer muf, koelkast totaal beschimmeld, grote ranzige plek tussen wasbak en fornuis en ga zo maar door. Staat van de caravan liet ook te wensen over: deur sloot niet goed, er was 1 pit van het gasfornuis defect, gasslang was in slechte staat (er lag zelfs een nieuwe naast onder het mom van "daar zijn we nog niet aan toe gekomen"). We hebben geprobeerd nog wat geld terug te krijgen (45 euro!) maar de beheerder was onvermurwbaar. En dan nog betalen voor de afwas en de douche! We kunnen nog wel even doorgaan, we zijn er eigenlijk klaar mee...... Jammer, het was een flinke domper op onze geweldige fietstocht.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Jolanda15-08-2020

rustige camping op toplocatie

Kleine, rustige camping met ruime plekken en een gemoedelijke sfeer, zonder toeters en bellen. Wij hebben met erg veel plezier 2 weken hier doorgebracht. Onze plek was tegen de bosrand aan, schaduwrijk tot ongeveer 12.00 uur. Daarna is er genoeg schaduw te vinden op de camping. Voor mensen die rondtrekken staan er her en der houten stoelen en tafels. Vanuit de camping ben je direct in de natuur. Een omgeving die uitnodigd om te fietsen en te wandelen. Er is veel kritiek op het feit dat het sanitair niet toereikend is. Denk idd dat André niet echt bedacht was op zoveel campinggasten, voornamelijk met campers trouwens. Je moet voor de douche en warm water voor de afwas betalen. Daar tegenover staat dat de camping heel goedkoop is. Wij waren €200,00 kwijt voor 13 nachten incl toeristenbelasting en stroom! In het najaar wordt er een nieuw sanitairblok gerealiseerd en dan is de camping helemaal top.

• 7Staat v/h sanitair
  • 3Emmie02-08-2020

Geen aanrader

Slecht onderhouden camping met veel vaste gasten in stacaravans. Het sanitair is oud en niet echt schoon. Er is slechts 1 douche voor dames en 1 voor heren. Toen wij er waren was de camping redelijk bezet en was dat veel te weinig. Douchen en warm water voor de afwas gaat via muntjes.

• 2Staat v/h sanitair

Camping De Groene Valk info