Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Orveltermarke

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Orveltermarke voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 487 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In Witteveen (Drenthe) vind je Landal Orveltermarke. Een rustig park met luxe, moderne huisjes die wel wat gehorig zijn. De kids vermaken zich op dit park zeker dankzij de animatie, het binnen- en buitenzwembad en het avontureneiland. Maak een uitstapje naar Drouwenerzand, Het hunebeddenmuseum of kabouterland.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

487 Reviews over Landal Orveltermarke

• 8Tanja05-01-2023

Super leuk

Personeel is vriendelijk. Zwembad wat klein maar fijn. Heerlijke cocktails in het restaurant. Leuke omgeving. Park werd verkocht als vuurwerkvrij heerlijk rustig echter werd er toch vuurwerk afgestoken door een aantal mensen. Klacht werd niet serieus genomen door de centrale dat was jammer.. Maar de dames van de receptie namen het wel serieus

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Landal Fan03-01-2023

Heel fijn park!

Goed onderhouden park, nette wegen, met goede bewegwijzering. De woningen en terrassen erbij zien er over het algemeen goed uit. Wij verbleven in bungalow 305. Het interieur was prima, maar wel enigszins gedateerd. Wie houdt er nog van bruine balken als plafond in de woonkamer? De keuken was prima, we hebben 2 x keer gekookt. Alles is aanwezig, en was over het algemeen ook schoon en zonder gebreken. Slaapkamer beneden hebben we gebruikt. Was helemaal OK.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Peter11-11-2022

Super leuk park

Echt een heel net en gezellig park. Vriendelijk personeel, mooi restaurant en leuke bungalows.

• 6Peter13-10-2022

Goed, maar niet mijn park

Heel net park. Huisje was schoon, ruim. Aardig maar beknopt centrum. Leuk avonturen eiland. Maar door opzet park, lanen, jonge beplanting, geen speelse indeling plaatsing bungalows geen park voor ons. Voorkeur voor ons zijn bv Coldehove of Miggelenberg, Vaals.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 3AW01-10-2022

Vies met gebreken

Dode vliegen in de vensterbank, vuil service in de kastjes, schimmel inde badkamer. Gebruik van verdovende middelen op het park. In de nacht wordt er met auto's gereden en veel geluid van arbeid migranten op het park. Veel parkeer overlast van andere bezoekers is geen toezicht Park regelement is niet aanwezig Geen gebruiksaanwijzingen van apparaten

• 2Onderkomen
  • 6MC19-08-2022

vriendelijkheid, ongeschoold personeel, schoonmaak

Een mooi en centraal gelegen park. Personeel/receptie vriendelijk, attent en tijd voor een praatje. Zwembad (indoor) klein van stuk, maar te doen. Zwembad (buiten/oertuin) twijfelachtig of blauwalg vrij is. Eetgelegenheid netjes, verzorgd en prijs/kwaliteit goed. Maar de accomodatie: schoonmaak ver te zoeken, onvolledige pakketten (bedlinnen, handdoeken), magnetron/oven smerig, badkamer niet schoon, rookgeur in een niet roken huisje ( helaas niet te controleren), veel last van vliegen (helaas geen horren of zonwering), huisje gehorig en met warme temperaturen een sauna (geen zonwerende voorzieningen of airco) Na zelf met de stofzuiger en dweil gepoetst te hebben ons beklag gedaan bij receptie. Personeel maakt excuses en is bereid concessies te doen. Pakketten nageleverd geworden. Al met al een tegenvallende start, maar ook hier ongeschoold (poets) personeel (studenten) en bedieningspersoneel of helemaal geen personeel.

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Bakker11-08-2022

Heerlijke vakantie gehad

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Het is een wat kleiner park met een OERR speeltuin. Personeel en faciliteiten zijn top!

• 9Gerda16-07-2022

Geweldig

Wat een prachtig park .En wat een vriendelijk personeel, allemaal even aardig Winkels zijn iets verder , wel heerlijke broodjes in hun winkeltje , maar je komt onderweg altijd wel wat tegen was voor ons geen enkel probleem. Mooie fietsroutes We hadden een prachtig huisje, en zijn heerlijk tot rust gekomen. Mooie omgeving , wij gaan vast is terug. Heerlijk uit eten in Westerbork. Heerlijke vakantie gehad

• 9Activiteiten
  • 10Bianca15-07-2022

Super

Wij waren hier voor de 4e keer. Mooi park, veel groen, grote schone bungalow met grote tuin en veel privacy. Fijne bedden. Natuurspeeltuin leuk voor de kids in een prachtige omgeving, waar de kids ook met een schepnetje beestjes kunnen vangen. Bij 27 graden veel plezier van het natuurbad gehad. Wij als MTB fans waren blij met de kleine MTB track direct naast het park (mag iets beter bijgehouden worden). Dorp Orvelte lopend of per fiets makkelijk te bereiken. Fantastisch park.

• 9Ankie04-07-2022

Mooi groen park

Ruime bungalows, ruime plek met groene afscheiding met buren. Goede bedden, ruime badkamer. Restaurant (terras wat ongezellig), winkel, personeel, schoonmaak, speelplek: alles prima!

Vakantiepark Landal Orveltermarke info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op park50_tot_200

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    3 Mr. J.B. Kanweg 3, 9439 TD