Vakantiepark Landal Orveltermarke

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

In Witteveen (Drenthe) vind je Landal Orveltermarke. Een rustig park met luxe, moderne huisjes die wel wat gehorig zijn. De kids vermaken zich op dit park zeker dankzij de animatie, het binnen- en buitenzwembad en het avontureneiland. Maak een uitstapje naar Drouwenerzand, Het hunebeddenmuseum of kabouterland.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Orveltermarke voor je op een rij gezet:

431 reviews over Vakantiepark Landal Orveltermarke

• 6Peter29-09-2019

Nooit meer

Kindvriendelijk. Maar vieze huisjes! Na veel klachten en beloften nog steeds niets aan gedaan. Voor ons een reden niet terug te komen.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Beste Peter,

Jammer om te lezen dat jullie bungalow niet in orde was. Ik begrijp de teleurstelling en bied hiervoor mijn excuses aan.

• 7Petrie C27-09-2019

Niet schoon...

Leuk park maar kan wat onderhoud gebruiken! Vooral de bungalows zijn verouderd en niet schoon! Wij zaten in een vernieuwde 6 pers kinderbungalow (316) Op het eerste oog schoon, maar onder de bedden veel stof. Spinnen incl webben in de hoeken zowel plafond als op de grond. Plinten vies. Ons kind kroop niet (4 jaar) gelukkig maar! Lampen en vaatwasser kapot (werd nog wel dezelfde dag opgelost) en sleutel schuur ontbrak. Topper op het 2 pers bed boven in de lengte te lang en in de breedte te smal... Schoonmaak huisje moet echt beter kunnen! Dit is niet wat we gewend zijn van een vakantiepark helaas. 3 jaar geleden ook geweest en toen een betere ervaring gehad. Zwembad leuk, maar klein. Verdere voorzieningen goed, maar communicatie personeel onderling kan beter. Heerlijk gegeten in t restaurant, maar manager kan iets klantvriendelijker...

Beste Petrie,

Bedankt voor het delen van je ervaringen. Spijtig dat we op het gebied van schoonmaak en onderhoud niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We werken er hard aan en zien wekelijks de stijgende lijn. Mijn excuses dat dit in jullie geval nog niet zo was.

• 9josefien nuyttens27-09-2019

heerlijk!

laatste week Augustus heerlijke vakantie gehad met mijn ouders 65+ en 2 kids 12 en 3 jaar een heel mooi, rustig park. Huisje heel ruim, ook schoon en mooi aangekleed. Heerlijke tuin bij het huisje. Kinderanimatie was top, chapeau voor de animatoren die bij +30°C ook nog het beste van zichzelf bleven geven. Het natuurbad, heel uniek en leuk vertoeven. piraten eiland leuk voor alle leeftijden. Als ik al een minpuntje moet noemen dan is dat dat de horeca vroeg sluit, daardoor hebben we geen gebruik gemaakt van het restaurant. Maar anders gaan we zo terug!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Beste Josefien,

Dank je wel voor je fijne beoordeling! Ik zal je complimenten doorgeven aan het animatieteam. Tot snel maar weer!

Met vrienden

• 8familie terlouw12-09-2019

gewoon netjes en goed

Van 16 tot 30 augustus verbleven op dit park. Huisje niet optimaal schoon; maar dat kan ik die schoonmaak kanjers niet kwalijk nemen. Die hebben gewoon te weinig tijd voor zo’n huisje. Gratis internet, het is gratis. In de bungalow netjes, bij de receptie netjes. Ga je naar een ander landalpark, dan betaal je 30 euro per week. Klagen over iets wat je gratis krijgt en goed werkt in je bungalow is onzin denk ik. Park is leuk. Leuke activiteiten, vriendelijk personeel bij receptie, animatie team en schoonmaak. Td vragen werden enorm snel opgelost (kluisje geblokkeerd). zwembad binnen en buiten, klein.Voor mijn zoontje maakte het niets uit, hij kon lekker zwemmen. Speeleiland, kabelbaan, waterfietsen leuk. In omgeving veel te doen. Op bezoek bij melkveeboer meijer, via landal wat heeft die man een mooi bedrijf. Luxe huisje, vier personen, luxe en goed. Ruim. Prima. Al met al een topvakantie, op een leuk park wat ons zeer goed bevallen is

• 9Onderkomen

Folker, General Manager, 16-09-2019

Beste familie Terlouw,

Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Wat leuk om te lezen dat jullie een topvakantie hebben gehad!

V.w.b. de schoonmaak hebben we de stijgende lijn gelukkig te pakken, we zijn hier druk mee bezig. Bedankt voor het begrip!

Ik zal jullie complimenten ook zeker aan Boer Meijer overbrengen, dat zal hij leuk vinden.

Graag tot een volgende keer!

• 10Fam Dickhoff11-09-2019

Wat hebben we hier genoten! We hebben een lang weekend in een 6 persoons bungalow gezeten met onze dochters van 8 en 2 jaar. Toen we aankwamen, waren ze wat later met de schoonmaak. ipv 15:00 uur konden we om 16:00 uur in de bungalow. Even later stond er een medewerker van het park voor de deur met een tas vol lekkers en een excuses, wat lief en wat een service!! Wat een mooie bungalow (6 persoons), schoon, veel ruimte, veel groen om de bungalow heen. Ook het park ziet er prachtig uit, keurig netjes. Bij het centrum gebouw is er een leuke speeltuin voor grote en kleine kinderen en een airtrampoline wat onze meiden erg leuk vonden. Ook is er in het gebouw een binnenspeeltuin en een ruimte met een groot krijtbord, flipperkast, airhockey, enz. Het zwembad was niet groot, maar prima te doen. Ook een leuk gedeelte voor peuters/ kleuters met glijbanen. Ook is de omgeving prachtig, leuke dorpjes en veel groen. Voor herhaling vatbaar dus!!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Folker, General Manager, 16-09-2019

Beste familie Dickhoff,

Wat leuk om te lezen dat jullie ons een tien hebben gegeven! Hartstikke bedankt hiervoor. We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons. Hopelijk tot de volgende keer!

Groeten,

• 6Marcia01-09-2019

Park heeft serieuze aandacht nodig! Zonde!

De EL huizen zouden een renovatie gehad hebben: op vervangen van meubilair na is hier echter niets verbeterd. Schoonmaak echt beneden alle peil. Overal stof, een oven vol etensresten van vorige bewoners, spinnen/spinnenraggen, vetlaag over de afzuigkap, schimmel in badkamer, kapotte verduistering etc. Uiteindelijk 3 uur na aankomst redelijk opgelost, maar niet zonder slag of stoot! Wat naar mijn mening niet klopt bij de term ' 6 persoons extra luxe huis': buitentafel is te klein, max 4 personen. Wat ik mis: zit/lig kussens voor buitenstoelen, ovenhandschoenen, pook/schep tbv bbq, kastruimte (3 kleine kasten met 1 legplank voor 6 man), opbergruimte boodschappen, horretjes, airco/ventilatoren, emmer. In ouderslaapkamer kan het raam niet eens open (33 graden binnen!). Massagedouche nog net zo verkalkt/kapot als 4 jaar terug. Doucheslang bad nog steeds te lang. Zonnebank gewoon verwijderen! Vervang prikkelstruiken door hortensias ofzo.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Folker, General Manager, 04-09-2019

Beste Marcia,

Ik wil je bedanken voor je review. Spijtig dat jullie verblijf niet zoals verwacht is geweest.

De extra luxe bungalows hebben, naast nieuw meubilair, ook gedeeltelijk nieuw sanitair gekregen, nieuwe vloeren boven en beneden en zijn geheel opnieuw behangen en geschilderd. Als echter de schoonmaak te wensen overlaat, kan ik me voorstellen dat dit nieuwe gevoel wegvalt. Mijn excuses hiervoor. We zijn druk bezig om dat te herstellen.

Voor je tips over toevoegingen aan het inventaris wil ik je bedanken, we zullen kijken hoe we dit kunnen invullen.

Zou je mij voor het herstel aan de doucheslang en -cabine nog je bungalow- of reserveringsnummer willen mailen op [email protected]? Alvast bedankt!

Met oudere kinderen

• 5Thea Kling31-08-2019

Nooit meer!!

Schoonmaak ver onder de norm van andere Landal parken/ vlekken in matrassen/toiletten roken smerig/meerdere dingen kapot of slecht werkend /dikke stoflaag onder de bedden......dit was eens maar nooit meer!

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen

Beste Thea,

Dank voor de kritische feedback. We hebben de afgelopen weken inderdaad uitdagingen gehad met het kwaliteitsniveau v.w.b. de schoonmaak. We zijn hard bezig de achterstand in te lopen en ik heb er alle vertrouwen in dat we dit snel opgelost zullen hebben. Mijn excuses voor de tegenvallende ervaring.

Met vrienden

• 7DeBruin28-08-2019

Fijn huisje! Leuk park!

We zijn net terug van 2 heerlijke weken vakantie in een 6 persoons extra luxe huisje ( nummer 4). Van te voren hadden we hier de resecties gelezen, dus we wisten een beetje wat we konden verwachten. Het huisje was idd helaas niet goed schoongemaakt. Stofnesten, bal en blaadjes onder de bank en de randen bij de douchedeur was erg vies. We hebben overal foto’s van gemaakt en daarna hebben we dit gemeld bij de receptie. Het huisje is later nogmaals schoon gemaakt. We waren blij met de hele goede service. Het huisje is fijn: genoeg ruimte voor 2 volwassenen en 3 kinderen ( 1, 5 en 9 jaar), bubbelbad en massage douche zijn heerlijk, ruime tuin, mooie ( nieuwe) industriële inrichting. Bedden zijn erg hard. Niet fijn! Een topper op de matrassen zou fijn zijn. Zwembad en binnenspeeltuin kunnen ook beter schoongemaakt worden. De kinderen hebben zich vermaakt met alle leuke activiteiten op het park! Bedankt voor de leuke vakantie!

• 7Onderkomen

Beste familie De Bruin,

Wat fijn dat jullie de tijd hebben genomen om zo uitgebreid verslag te doen van jullie vakantie bij ons. Dit helpt ons om de dienstverlening te verbeteren.

Wij zijn bezig om de bestaande matrassen uit te faseren en te vervangen voor Auping matrassen. We zullen bungalow 4 nu voorrang geven in dit traject, bedankt voor de melding! Een topper zou er op moeten liggen in de ouder slaapkamer, dit zullen we meteen gaan nakijken.

V.w.b. de schoonmaak zijn we druk bezig om de achterstand, die we in de zomer helaas hebben opgelopen, zo snel mogelijk in te lopen. Excuses voor het ongemak dat jullie hebben ervaren.

Graag tot de volgende keer!

• 7Yvon28-08-2019

Heel fijn park, schoonmaak kan beter

We hebben een hele fijne vakantie achter de rug. Samen met mijn gezin bestaande uit 4 kinderen leeftijd 2, 4, 8 en 13 hier een week doorgebracht van 19 tot en met 26 augustus.

We hadden huisje 212, expres gekozen zodat we goed uitzicht hadden op het avonturen eiland en de kids daar hun gang konden gaan. Ideaal met de kabelbaan! Tafeltennis tafel voor de deur, de batjes kan je zo pakken bij de kiosk.

Het natuurzwembad is ideaal en het vernuverpad was ook een hit bij de kids. Animatieteam = TOP. Binnenzwembad is klein, maar heeft een leuke glijbaan en een apart gedeelte voor de kleintjes.

Omgeving is geweldig. Lekker gewandeld in het bos, oud dorpje Orvelte bezocht en Zoo bizar is ook een aanrader! (klein maar fijn!)

Verbeterpunten voor Landal Orveltemarke: Schoonmaak in de huisjes en zwembad, toezicht in het zwembad en wellicht nog een extra punt in het park voor afvalbakken?

Zal ik hier nog eens terug willen? Ja!

• 9Activiteiten
    • 6Onderkomen

Dag Yvon,

Hartelijk dank voor de fijne terugkoppeling, hier worden we blij van! M.b.t. je tips hebben we in de zomer inderdaad wat uitdagingen met de schoonmaak gehad en we zijn heel druk bezig om dit op te lossen. Ook het plaatsen van extra afvalcontainers staat op de lijst, dit nemen we mee met plannen om in 2020/2021 de faciliteiten uit te breiden. Dit zou ook de druk op het binnenzwembad moeten verkleinen.

Nogmaals dank en tot de volgende keer!

• 7Anthony19-08-2019

Nieuwsgierig na renovatie/deftige poetsbeurt

Mooie omgeving , vriendelijk personeel maar hetkuisen laat de wensen over.... , vuil bad ,keukenkasten vuil , leeg bierblik in de tuin en waterflesje in de haag geplant.... wij hadden een kinderbungalow maar die kon een update zeker gebruiken... wc verouderd , kit randen 🤢 en een vlek in het bad die er niet meer uit gaat... Hadden we dit geweten dan zouden we nog altijd voor orveltermarke kiezen maar geen kinderbungalow.

• 10Activiteiten
    • 4Onderkomen

Folker, General Manager, 21-08-2019

Beste Anthony,

Dank je wel voor je heldere terugkoppeling. Mijn excuses voor de tegenvallende schoonmaak, we hebben deze zomer helaas wat uitdagingen op dat gebied, die we momenteel druk aan het oplossen zijn. Misschien wil je ons nog even je bungalownummer mailen op [email protected], zodat we de kitranden goed kunnen nalopen en kunnen beoordelen of we het bad moeten vervangen.

Groeten,

84 tips over Vakantiepark Landal Orveltermarke

• atheemskerk, 10-06-2014

Probeer aan de rand van het park te boeken, huisjes hebben daar veel leuker uitzicht.

• Hendries, 31-01-2012

Ga eens winkelen in Hoogeveen of Emmen. Ga lekker golfen op de diverse golfbanen in de buurt. Geniet van de Drentsche vriendelijkheid en gastvrijheid.

• Tinus Snel, 30-05-2014

Mooie fietsomgeving. Orvelte is mooi monumentendorpje met allerlei winkeltjes. In Witteveen het witteveens ommetje gelopen was een leuke wandelroute. Restaurant onder de dennen, voor de kinderen een waar paradijs en het eten was heerlijk.

18 vragen over Vakantiepark Landal Orveltermarke

• Mimi David, 13-06-2018

Eten gelegenheid.

Binnenkort komt mijn organisatie met ongeveer 150 mensen op vakantie in het park. Mijn vragen zijn *1. Kan het restaurant warme maaltijd of soep voor zoveel mensen verzorgen? 2. Zijn er supermarkten in de buurt van het park? 3. Is het mogelijk om eten van het restaurant te bestellen/ afhalen?

• Petrie, 10-08-2016

Speelgoed kinderbungalow

Wij hebben in oktober een 6 pers kinderbungalow geboekt. Weet iemand hoeveel en wat voor speelgoed daar aanwezig is? Moet ik ook nog zelf meenemen? We gaan met ons zoontje van 20 maanden.

• A, 03-07-2016

magnetron

Hallo,

Zo te lezen zijn er alleen magnetrons in de bungalows. Er zit toevallig geen ovenfunctie op om broodjes in af te bakken?

rene.maris, 24-08-2017

Wij hadden een combi magnetron in een 6C1 huisje. Hier kun je dus ook broodjes afbakken of ovenschotels maken.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan