Hotel Het Witte Veen **

WebsiteLink naar website

288 reviews over Hotel Het Witte Veen in het Nederlands

Supergoed

Henk, 30-1-2018

Lekker goedkoop goed eten en verdere verzorging

Als je rust zoekt ben je hier op je plaats

Coen, 22-1-2018

Is een rustig hotel, met zeer vriendelijk personeel.

Fantastisch, zou er één keer in de maand naar tie

Aad Helders, 7-11-2017

Dat Het personeel ongelooflijk z’n best doet om het de gast naar de zin te maken. De bedoening is ronduit vriendelijk en alles kan. Het eten is voortreffelijk te noemen, en zeer zeker als je de prijs verhouding erbij neemt. Wij gaan zeker en vast terug, al was t alleen maar voor de intieme sfeer die dit hotel en personeel te bieden heeft.

Super

Mevr Lucas, 26-10-2017

We zijn een paar dagen naar Hotel Het Witte Veen te Witteveen in Drenthe geweest. We vinden Drenthe sowieso een fijne provincie. We hebben genoten. Het hotel is best wel gedateerd.Maar zo gemoedelijk en knus. Het eten was heerlijk. Ik hou zelf niet zoveel van vlees. Je mocht aan geven waar de voorkeur naar uitging

De eerste dag aangegeven liever vegetarisch te eten. Tweede dag niets aan gegeven en s avonds bij het diner een heerlijke vegetarisch maaltijd gekregen. Dat vind ik zo fijn dat er meegedacht wordt met de gasten. En niet overal achter heen moet. Zo hoort een hotel te zijn betaalbaar en heerlijk eten, gemoedelijk en er zijn voor de gasten. En zo kan ik nog wel even doorgaan vrolijk personeel niets is ze te veel ze hebben er voor gezorgd dat we fijne dagen hebben gehad. Super tijd gehad in Hotel Het Witte Veen

geweldig thuiskomen

Truus Burger-den Haag, 7-10-2017

eten uitstekend, eenvoudige kamers maar prima bedden

Herhaling van eerder bezoek hotel heeft iets

john en Yvonne, 7-10-2017

De omgeving is vrij eentonig in tegenstelling tot andere delen van Drenthe,ook is er minder vertier en/of eetgelegenheden in de regio.Voor rustzoekers en wijde-gezichten-liefhebbers wel bijzonder aantrekkelijk.

Het geheel komt wat rommelig over maar is verder netjes.

Het ontbijt viel tegen, heel simpel en ons inziens niet de kwaliteit/prijsverhouding waardig.

Dit was onze 4de x, maar we hebben het nu wel gezien en gehad met het Witte Veen als hotel.

Voor nieuwkomers echter een leuk verblijf op zich, een aanrader willen we het niet noemen maar wel om eens mee te maken.......

Marielle, 2-10-2017

Aardig personeel en lekker gegeten!

Leuk voor 1 keer.

Ada, 28-9-2017

Gezellige mensen. Voornamelijk 65 plussers. eenvoudige kamer. Ontbijt voldoende. Toilet op kamer stonk naar plas. Het Hotel ligt in een verlaten uithoek. Leuk hotel voor 1 of 2 nachten.

Dit wil je niet.

Ingrid, 25-9-2017

Niet meer van deze tijd. Sanitaire voorziening uit de jaren 60, muren en plafonds leken wel van bordkarton, muffige gang, bedden veel te zacht. Wanneer je over het toilet stapte en langs het docuhegordijn in het douchehok stond, was de douchestraal lekker warm en vol, totdat kennelijk ergens anders ook een kraan werd opengezet; dan halveerde de straal.

In de bar 's avonds een te lang doorgebakken bittergarnituur genuttigd. Ook hier een aankleding die je tegenwoordig nergens meer aantreft. Na de jaren 70 niet meer vernieuwd.

Het ontbijtbuffet viel daarna erg mee, dat is dan opeens nog niet zo gek!

Personeel is vriendelijk, maar wij komen niet terug.

Mooi landelijk gelegen hotel

Familie Grond, 2-9-2017

Goed verzorgd verblijf. Zeer vriendelijke medewerkers. Het eten was prima. Vanuit het hotel diverse uitstapjes gemaakt. Het verblijf is goed bevallen.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Witte Veen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Witte Veen in Witteveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Witte Veen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Witte Veen scoort een 7.59 uit 10 op basis van 289 reviews.