Bed and Breakfast Westerend

13 reviews over Bed and Breakfast Westerend in het Nederlands

Aanrader!

L
1-5-2018

Heel fijne locatie. Rustig gelegen, met volop natuur dichtbij. Fietsen mee en genoeg te doen. Prima kamer met een goed bed. Lekkere stoelen om in te zitten.

Ontbijt was keurig verzorgd.

Heerlijk verblijf

Jacobien & Peter
30-9-2017

We waren hier voor de 6e keer voor een bezoek aan het Shakespearetheater. Elk jaar slapen we bij B&B Westerend. Waarom we terugkomen? Het is gewoon goed toeven daar. Een fijne huiskamer beneden, lekkere bedden, goed sanitair en een heerlijk ontbijt. Wat wil je nog meer.

Weer uitstekend

Wim Taks
25-8-2017

Het was niet de eerste keer dat we in Westerend waren. En het was wéér uitstekend. Prima accomodatie, gastvrije ontvangst door Tineke (en Joop) die ook te allen tijde klaar staat met raad en daad en tips.

Wittelte zelf is een klein Drents dorp maar (bijvoorbeeld met de fiets of zelfs lopend) ben je zo in de fantastische en hier nog zeer rustige natuur. Als het aan ons ligt, was dit zeker niet de laatste keer dat we in Westerend waren. Van harte aanbevolen.

Mooi tuinhuis met sauna

Karin de Smedt
9-5-2017

We hebben deze B&B tamelijk last minute gebeld en de kamers en appartementen waren bezet. Maar toch konden we terecht: in het tuinhuis mét privé sauna. Wat een onverwachte luxe! Mijn partner en ik hebben genoten van een paar dagen luieren in de stilte. Ik ga deze plek zeker aanraden aan anderen. Ontbijt was mooi verzorgd in een grote ruimte in de boerderij.

Opnieuw naar Westerend!

Edmee Delnoy
7-5-2017

Vorig jaar ben ik met een vriendin in Wittelte geweest om van hieruit te fietsen. Het gehuchtje ligt aan de rand van een mooi bos en fietsen en wandelen is hier prachtig. Ons verblijf was vorig jaar al fijn en nu nóg fijner na de verbouwing van het appartement: 2 kleine slaapkamers zijn 1 geworden, mooi gedaan. Prachtig uitzicht over de tuin. Gastvrouw Tineke is vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader!

Verborgen paradijs van rust

Sophie
4-5-2017

Westerveld is een heerlijke plek om tot rust te komen en te genieten van het prachtige rustieke Drentse landschap. Gastvrouw en gastheer zijn super gastvrij en vriendelijk. Ze deden er alles aan om het ons naar dezin te maken , maar we kregen ook onze privacy.

Heerlijk geslapen hier en we komen graag nog eens terug!

Dit nooit meer!

Dennis
11-3-2017

We hebben 1 nacht geslapen in een van de appartementen van het B&B en zijn voortijdig vertrokken wegens tal van klachten: kou, verflucht en onterecht in rekening gebrachte kosten. De wijze waarop het B&B is omgegaan met onze klachten is echter schandalig te noemen; pas na dagen van contact zoeken met het B&B hebben ze ons een tegoedbon aangeboden. Gezien onze klachten en vooral de afhandeling ervan hebben we een officiele klacht ingediend. Pas na veel discussie en getouwtrek hebben we een deel van ons geld teruggekregen. Op geen enkele wijze heeft het B&B oprecht spijt betuigd in de wijze waarop ze met onze klachten zijn omgegaan. Sterker nog: ze hebben gedreigd de juridische kosten die ze eventueel zouden moeten maken, bij ons in rekening te brengen als we nog verder stappen zouden ondernemen. Klantgericht en klantvriendelijk? Geenszins!

Oude reviews (archief)

Fantastische plek, voor herhaling vatbaar!

Gerrit en Sjoerdtje Scholten
29-4-2013

Gezellige, ruime accomodatie, uitstekend geschikt voor familie met (kleine) kinderen. Omgeving mooi en rustig! Hou je van lezen? er zijn genoeg, moderne boeken aanwezig: kasten vol!! Ook reisboeken, interessant!

Wij hebben als familie, 8 volwassenen en 4 kinderen, genoten van dit onderkomen!

heerlijke plek!

Jolanda hermans
18-7-2012

We zijn hier twee dagen geweest met onze kinderen. Een fijne ruime familiekamer en tevens konden we gebruik maken van een ruime zitkamer met een klein keukentje erin. Een leuke sfeer midden in het drentse landschap! Elke morgen een lekker ontbijt. Dankzij de goede zorgen en service van de gastvrouw hebben we samen met de kinderen hier een prima verblijf gehad.

Heerlijk verblijf in onontdekt gebied

Brenda Vrieling
8-7-2012

B&B Westerend is een heerlijke plek om te verblijven. De luxe kamer waar wij met z'n vieren in verbleven is lekker ruim, met fijne douche en lekker ontbijt. vanuit Westerend loop je zo het Holtingerveld op. Prachtige natuur...4 uur gewandeld, nauwelijks een mens tegengekomen. De nationale parken Dwingelderveld en het DrentsFriese Wold liggen op een steenworp afstand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Westerend in Wittelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Westerend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Westerend scoort een 8.26 uit 10 op basis van 13 reviews.