Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Boerderij 't Noordland

• 9Renate & Ronald15-07-2018

Aanrader. Heerlijke fietsomgeving

Heerlijk verblijf. Ontbijt was super en de hottub met tapasarrangement is echt een aanrader.

• 10Familie Schoneveld26-05-2016

Wederom helemaal top!

Wij (gezin met 3 kids van 10, 8 en 4 jaar) zijn met Pinksteren (13-18 mei 2016) voor de 2e keer naar 't Noordland geweest. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde plek, maar hebben weer met veel plezier een uitzondering gemaakt voor 't Noordland. En na dit 2e bezoek komt er ook zeker een 3e bezoek, wat een unieke plek! De locatie (ruimtelijk en mooie, schone appartementen), de enorme gastvrijheid van de familie Noord, de omgeving, alles is top!!!

• 10Familie Schoneveld13-08-2015

In één woord fantastisch!!!

Wij, gezin met 3 kids van 9,7 en 3 jaar, mochten van 11-18 juli 2015 (vandaag weer naar huis helaas) genieten op 't Noordland. Het was een heerlijke week! Een schitterende omgeving om allerlei leuke dingen te ondernemen. Prachtige locatie (voor zowel stellen, ouderen als gezinnen) en zeer nette, mooie en schone appartementen! En de gastvrijheid van de gehele familie Noord (Johan, Aly en hun lieve dochters) is ook al uitmuntend! Wat een vriendelijke mensen zeg! Wij gaan nooit 2x naar dezelfde plek op vakantie, maar zowel de kids als mijn vrouw en ikzelf zijn ervan overtuigd dat die traditie doorbroken wordt. Dus familie Noord, nogmaals dank voor de voortreffelijke week! Zeker weten tot de volgende keer!

• 10Ria Augustinus19-07-2015

Ideaal voor kinderen en rustzoekers.

Ik verbleef in juli een midweek met kleindochter van 5 in het knusse appartement de Hilde. Schoon, comfortabel, prima bedden, schitterend weids uitzicht. Gastvrije en vriendelijke eigenaren met leuke dochters die optrokken met de kinderen die in de appartementen logeerden. En niet te vergeten de dieren en de frote trampoline waar kleindochter erg van heeft genoten. Ze plukte samen met Aly bessen die er jam van kookte. Kortom, een heerlijke plek om nog eens terug te komen

• 9Anja Brouwers05-07-2014

Wat een rust op deze geweldige locatie

In november hebben wij hier een heerlijk midweekje vertoefd. Onze kinderen van toen bijna 2 en 3 hebben zich hier prima vermaakt. Wij verbleven in appartement de bedstee, welke ruim voldoende is en van alle gemakken voorzien. Bovendien was alles keurig schoon. Dit adres is zeker een aanrader voor ook nog eens een leuke prijs!

• 10Fam. Blanche Koelensmid05-10-2012

Paradijsje!

Alweer 2 weken geleden lang weekend in dit paradijsje verbleven. Paradijsje vanwege: mooie landelijke ligging met heerlijk weids uitzicht, gastvrijheid van de familie Noord, prachtig gezellig appartement (leek wel splinternieuw) met geweldig leuke zolderbedstee! Lekker smullen van het welkomstmandje met producten van eigen erf. Voor de kinderen (11 en 8) was het ook een feest: natuurlijk de al genoemde bedstee (deze kan ook voor 2 volwassenen) genieten van alle lieve dieren, het fruit, de trampoline, de skelters en vooral ook de dochters van de familie; gezellige, leuke meiden. En wat ook zo genieten is: de grote ontbijtmand! 's Morgens de gordijnen open doen en dan op de boomstronk de verrassend lekker gevulde mand zien staan. Wij boften met een mooi nazomerweekend waardoor we heerlijk buiten van deze mand konden genieten, even bramen en frambozen erbij plukken en genieten maar! Kan ook nu na 2 weken niets negatiefs bedenken. :) Dit is echt voor herhaling vatbaar, een aanrader!

• 9Roeland, Liesbeth, Joep en Toon21-07-2012

Een absolute aanrader voor jong en oud!

Bijzonder smaakvol ingericht appartement, hier voel je je meteen thuis! Alles was keurig schoon, alsof we de allereerste gasten waren. Fijne keuken, lekker grote badkamer, goed bed en gezellige bedstee boven het 2-persoons bed. Buiten een beschut zitje, met goed tuinmeubilair. Wifi en kabeltv.

Voor onze kinderen was het een paradijs. De dochters van de familie zijn bijzonder leuk voor de kleine gasten. Ze nemen ze mee bij de verzorging van de dieren of voor een rondje over het erf. Er zijn skelters en tractors waar onze jongens heerlijk op hebben kunnen crossen. Er is een speeltoestel en een grote trampoline. Maar vooral veel rust en ruimte. Kinderen kunnen er lekker buiten spelen, zonder kinderen zit je heerlijk rustig.

De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. Er stond een heerlijk potje zelfgemaakt jam voor ons klaar. We hebben ook uit de moestuin gegeten. En niet te vergeten verse eitjes van de kippen gehad.

We hebben een heerlijke week hier gehad!!

• 9Marc Hesemans20-06-2012

Fantastisch appartement!

Afgelopen weekend zijn we hier geweest. Het is een erg mooi, schoon en zeer smaakvol ingericht appartement. De familie is zeer gastvrij. Onze kinderen hebben zich uitermate goed vermaakt op de trampoline en met het knuffelen en verzorgen van de dieren, ook hebben ze het erg naar hun zin gehad met hun dochters. Dit waren ook echte "gastvrouwen"! De kinderen wilden echt niet meer naar huis, de jongste wilde hier zelfs blijven wonen. De omgeving is mooi. Je komt hier helemaal tot rust. Complimenten!!! We komen zeker terug. Een echte aanrader!

• 9Michel21-05-2012

Ideaal voor gezin met kinderen

Boerderij 't Noordland in Wittelte Drenthe staat voor gastvrijheid. Je voelt je hier snel thuis.

Onze jongste dochter wilde graag dieren verzorgen in plaats van attractiepark Euro Disney. Hier kwam mijn jongste dochter haar grote wens tot vervulling!

Ze mocht de paarden borstelen, de kippen en konijnen voeren en verzorgen, de hond uitlaten en ook paardrijden. Daarnaast werd ze geholpen door de dochters van familie Noord, die net als hun ouders zeer gastvrij waren.

Daarnaast kun je vanuit Wittelte makkelijk in Borger (grootste hunebed van Nederland) en in Westerbork komen. Het is dus een goede uitvalsbasis om Drenthe en ook Friesland te verkennen (met auto of fiets).

Tot slot kan ik u vermelden dat de verse eieren, de zelf gemaakte jam en onbespoten groente van de boerderij goed smaken.

Chapeau!

Appartement Boerderij 't Noordland info