Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten7,7

40 tips over Vakantiepark Molecaten Park Kuierpad

Mariska, 15-5-2017
Ga eens Karten of Quad rijden net over de grens in Haeren (Duisland). De banen liggen tegen over elkaar, zijn beide buiten. Google op Emstlandring
Marco, 20-6-2016
Huur wat fietsen. De bossen in de directe omgeving zijn prachtig. Ook ligt hunebed de 'Papeloze kerk' op enkele kilometers afstand (moeite waard)
schuring1, 9-5-2016

neem een bezoekje bij

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Kuierpad voor je op een rij gezet:

xx, 26-6-2015

mooie omgeving veel te doen in te bekijken

Orvelte ,Emmen <Westerbork Drouwenerzand enz

Françoise, 5-6-2015
Veel trips gemaakt, dierentuin Emmen, Hunebed museum in Borger, gevangenismuseum in Veenhuizen, rondvaart in Giethoorn, en dorpje Orvelte bezocht. Alles was even leuk, doen!
Alexander, 18-8-2014
Neem geen huurtent van de camping zelf. Met eigen tent prima te doen.

koppes, 11-8-2014
EEN GOED SCHOONMAAK TEAM ............................................. en meer aandacht voor hygieene en beter en meer opgeleid personeel.
Arjan harskamp, 10-8-2014
maak de wifi gratis. of beter bereik. / mis bij de speelvelden bankjes om even te zitten .
sjvdspek, 6-8-2014
Beter toezicht op geluidsoverlast en zwerfafval op het park. Zou ook adviseren om toezicht/afsluiting van zwembad en glijbanen bij het meer na sluitingstijd. Het avondje zingen (vrijwillig Aangeboden door parkbewoner) was erg gezellig en zou vaker voor volwassenen georganiseerd moeten worden.
Ellen hekel, 27-7-2014
Parkeer uw auto achter uw veld wel zo gezellig en veilig voor de kinderen