9,3

68 reviews over Camping GoedVertoef in het Nederlands

Wat een rust.

Arie en Liesbeth
2-10-2018

In korte bewoordingen: spontane ontvangst door Sandra, schoon ruim sanitair, zelfs föhn aanwezig zowel bij de mannen als de vrouwen, grote kampeervelden, zeer rustig gelegen, mooie fietsomgeving, kortom we hebben 10 dagen heerlijke dagen gehad.

Fantastische Camping met veel terugkerend bezoek.

Rob Koppers
10-9-2018

We zijn hier sinds augustus 2015 meerdere keren per jaar, dus vaste klant geworden.

Je voelt je meteen welkom op de camping bij Sandra en Frank, het is ontzettend schoon, ruim, je vindt er rust, maar ook op zijn tijd activiteiten, zoals een pooltafel, dartboard, handboogschieten, pottenbakken (Frank doet dit met veel passie en geeft ook workshops) tot zelfs een spontaan professioneel live optreden van campinggast en hobbyzanger/gitarist Frans H. Door de gemoedelijkheid onstaan er spontaan leuke contacten met mede kampeerders.

Enige nadeel is, dat indien je zelf op tijd wil vertrekken, je gerust een uur moet rekenen om nog even afscheid te nemen van iedereen. "Wil je nog even in mijn nieuwe Caravan kijken" Je kent dat wel. We kijken terug op een geslaagde nazomer vakantie. Zeker een aanrader en zie zelf, dat we geen woord hebben gelogen. En ons hondje kon zich langs het kanaal en in het bos ook lekker uit leven en haar behoefte doen.

Een camping om terug te komen.

Hermie Hendriks
5-9-2018

Het is een geweldige camping waar echt alles klopt. Prachtig dames en heren sanitair. Grote plaatsen, goede wifi en je kunt hier heerlijk fietsen/wandelen. We komen hier nu voor de tweede keer en daar blijft het echt niet bij.

Uitstekend!!

Wim Smit
26-8-2018

Uitstekende camping. Veel en zeer schoon sanitair. Rust, ruimte, natuur.

Heel klantvriendelijke eigenaren. Prima WiFi. Heel goed verzorgd, ook de kleine dingen: haakjes in douche en toilet, plankje voor zeep e.d., contactdozen voor opladen fietsaccu’s, enz.

Geen enkel negatief punt gevonden.

Zeer aan te bevelen.

Echte aanrader

Fam De Bruin
18-8-2018

Met onze caravan hebben we hier een paar dagen gestaan. Bijzonder aardige beheerders, die nergens moeilijk over doen. Een heel rustige camping zonder poespas. En met heel mooie voorzieningen: super sanitair, grote huiskamer met bib en biljard en pottenbakkersatelier. Fietsen kunnen mooi binnen staan. EN een zgn 'Bijkeuken' met eettafel, fornuis, wasmachine, droger, altijd warm water.

De omgeving is heel geschikt voor prachtige fietsroutes. Kortom: hier moet je echt heen.. Wij komen hier vast nog es terug.

Voor herhaling vatbaar,Prima naar ons zin

Rens en Gerry van Tol
6-9-2017

Gastvrije eigenaren,ruime plaatsen,rust,goed gedraineerd grasmat.heerlijke zelf te regelen ruime douches,geen minpunten voor ons,genoten ook van de loslopende hennen.

Fantastisch ! Veel fietsroutes in omgeving !

Fam. Bus
13-8-2017

Ruime plaatsen. Mooi toilet- en doucheruimtes. Goed beheer. Naast het fietsen ook mooie wandelingen te maken. Viswater voor de deur !

Genoten !!

Wendy den Ouden
10-8-2017

Een prachtige camping op een mooie ligging. Gastheer- en vrouw staan altijd voor je klaar met oplossingen en een vriendelijk woord.Super schoon sanitair, ruime plekken en hoop extra's zoals mogelijkheid tot gebruik van wasmachine, koelkast, overdekte afsluitbare stalling voor fietsen, heel assortiment boeken, poolbiljart, dartbord etc. Wij komen hier zeker nog een keer terug, we hebben genoten !!

Mooie camping met vriendelijke eigenaren

Han en Els van der Neut
5-8-2017

Verblijf van bijna 3 weken op GoedVertoef.

Sandra en Frank zijn geweldige en gastvrije personen.

Ze zijn trots, en terecht, op hun camping met 2 grote velden en ruime plaatsen.

Mooi en super schoon sanitair.

Fietsen stal je binnen in een ruimte die aan het eind van de dag wordt afgesloten.

Je kunt prachtig wandelen langs het Oranje kanaal, waar ook prima de hond kan worden uitgelaten.

Zeer gevarieerd fietsgebied.

Wij komen zeker terug.

Nette camping maar niet voor iedereen

Strijker
31-7-2017

Wij geven Goed vertoef een minder positieve review. Gastvrouw Sandra hebben wij als inflexibel ervaren. Het is aan de camping eigenaar om iedereen zich welkom te laten voelen. Dit is voor ons niet gelukt. Het verschil van inzicht zit op het meenemen van onze hond. Deze moet aan de lijn en bleek zijn behoefte buiten het camping terrein te moeten doen. Aan de andere kant laat Sandra haar kippen vrij over de camping lopen en deze poepen in het gras rond de kampeerplaats.

Over de voorzieningen en hygiëne kunnen we kort zijn, deze zijn goed. Ons inziens minder geschikt voor kinderen en honden.

Camping GoedVertoef, eigenaar, 2-8-2017

Geachte mevrouw Strijker,

Wat jammer dat u zich niet welkom voelde,

U geeft aan dat dat voornamelijk kwam omdat uw hond op de camping aan de lijn moest. Op de meeste campings is het gebruikelijk dat de honden aan de lijn moeten en het staat duidelijk op onze website en in onze folder vermeldt. en het is vanzelf sprekend dat u uw hond buiten het camping terrein uitlaat.

Met vriendelijke groet,

Camping GoedVertoef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping GoedVertoef in Wezuperbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping GoedVertoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.