CampingWeer vandaag13°10°
9,2

63 reviews over Camping GoedVertoef in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar,Prima naar ons zin

Rens en Gerry van Tol, 6-9-2017

Gastvrije eigenaren,ruime plaatsen,rust,goed gedraineerd grasmat.heerlijke zelf te regelen ruime douches,geen minpunten voor ons,genoten ook van de loslopende hennen.

Fantastisch ! Veel fietsroutes in omgeving !

Fam. Bus, 13-8-2017

Ruime plaatsen. Mooi toilet- en doucheruimtes. Goed beheer. Naast het fietsen ook mooie wandelingen te maken. Viswater voor de deur !

Genoten !!

Wendy den Ouden, 10-8-2017

Een prachtige camping op een mooie ligging. Gastheer- en vrouw staan altijd voor je klaar met oplossingen en een vriendelijk woord.Super schoon sanitair, ruime plekken en hoop extra's zoals mogelijkheid tot gebruik van wasmachine, koelkast, overdekte afsluitbare stalling voor fietsen, heel assortiment boeken, poolbiljart, dartbord etc. Wij komen hier zeker nog een keer terug, we hebben genoten !!

Mooie camping met vriendelijke eigenaren

Han en Els van der Neut, 5-8-2017

Verblijf van bijna 3 weken op GoedVertoef.

Sandra en Frank zijn geweldige en gastvrije personen.

Ze zijn trots, en terecht, op hun camping met 2 grote velden en ruime plaatsen.

Mooi en super schoon sanitair.

Fietsen stal je binnen in een ruimte die aan het eind van de dag wordt afgesloten.

Je kunt prachtig wandelen langs het Oranje kanaal, waar ook prima de hond kan worden uitgelaten.

Zeer gevarieerd fietsgebied.

Wij komen zeker terug.

Nette camping maar niet voor iedereen

Strijker, 31-7-2017

Wij geven Goed vertoef een minder positieve review. Gastvrouw Sandra hebben wij als inflexibel ervaren. Het is aan de camping eigenaar om iedereen zich welkom te laten voelen. Dit is voor ons niet gelukt. Het verschil van inzicht zit op het meenemen van onze hond. Deze moet aan de lijn en bleek zijn behoefte buiten het camping terrein te moeten doen. Aan de andere kant laat Sandra haar kippen vrij over de camping lopen en deze poepen in het gras rond de kampeerplaats.

Over de voorzieningen en hygiëne kunnen we kort zijn, deze zijn goed. Ons inziens minder geschikt voor kinderen en honden.

Camping GoedVertoef, eigenaar, 2-8-2017

Geachte mevrouw Strijker,

Wat jammer dat u zich niet welkom voelde,

U geeft aan dat dat voornamelijk kwam omdat uw hond op de camping aan de lijn moest. Op de meeste campings is het gebruikelijk dat de honden aan de lijn moeten en het staat duidelijk op onze website en in onze folder vermeldt. en het is vanzelf sprekend dat u uw hond buiten het camping terrein uitlaat.

Met vriendelijke groet,

mooie schone camping

dirkje en auke postmus, 25-7-2017

je vind hier rust mooie omgeving schone sanitair en vriendelijke eigenaren

uitstekende camping; hartelijk aanbevolen

Gerda en Magchiel, 6-7-2017

Hartelijke gastvrouw; uitstekend schoon sanitair; heet afwaswater; een complete bibliotheek aanwezig; prima uitvalbasis t.b.v. fietstochten naar Orvelte, Westerbork (door de bossen) en Borger; een volgend bezoek waard. Restaurant in Wezup.

Goed onderhouden camping met mooie plaatsen.

Fam. Hak, 14-8-2016

Vriendelijk ontvangst en gastvrij.

Keurig verwarmd sanitair en super schoon.

Prima locatie om mooie fietstochten te maken.

De nieuwe campingeigenaren Frank en Sandra werken er hard aan om er een mooie camping van te maken.

Mooie ruime camping met vriendelijke ontvangst

Bert van Dalen, 7-8-2016

Een mooi grasveld waar je met de camper niet vast kunt zitten.

Heel mooi (en schoon !!) sanitair.

Vriendelijke gastvrouw die je met van alles wil helpen.

Tot volgend jaar !!

Fantastische camping

Silas, 8-10-2015

Heerlijke rustige camping. Super sanitair. Veld goed gedraineerd waardoor bij veel neerslag geen blubberboel. Helemaal top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping GoedVertoef in Wezuperbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping GoedVertoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping GoedVertoef scoort een 9.22 uit 10 op basis van 63 reviews.