Géén boekingskosten

Meer camping info

84 Reviews over GoedVertoef

• 10Johan en Jeannette Slendebroek15-08-2022

Hele mooie camping!!!

Wij hebben een week gekampeerd en heerlijk genoten. Heerlijke rustig, ruim en super schoon!! Goed verzorgd. Aparte oplaadplek voor de elektrische fietsen. Heerlijk verblijf. Fijne ontvangst, we voelden ons van harte welkom! Goede voorzieningen.

• 8Elly en Wim18-07-2022

Fijne rustige camping. Vriendelijke beheerders en erg behulpzaam. Mooie ruime plaatsen. Schoon en mooi sanitair. Ideale camping om Drenthe te bekijken. Kan hier van daan prachtig fietsen, wandelen en dorpjes etc. bezoeken. Echt een aanrader. Zijn hier nu twee keer 4 weken geweest. 2021 en 2022.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Karin speelman06-06-2022

Heerlijk voor je rust .

Lieve behulpzame beheerders, super schoon sanitair, heerlijk rustig . Kindvriendelijk wat lager er is voor kinderen niet veel te doen vandaar . Maar zeker weten dat de mensen wel kindvriendelijk zijn . En eetgelegenheden niet echt op loop afstand . Gewoon zalige camping als je even rust zoekt .

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jos10-08-2021

Prima camping met mooi sanitair

Mooie camping met ruime plekken. Sanitair is prima in orde. Mooie ontspanningsruimte met biljart, dart en heel veel boeken.Wel last van vliegen gehad. Let goed op als u een avondzon plek wilt want de omschrijving van hoe de zon op- en ondergaat op de site klopt niet. De zon komt op achter het sanitair en gaat onder achter de plekken ABCDE.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Ellen Van der Schoor15-06-2021

Voor herhaling vatbaar. Wat houd je tegen

Ik heb de eerste 14 dagen van juni 2021 Stal 2 gehuurd. Een goede stal is voor mens en dier heel belangrijk. Dit was een erg goede stal. De naam van de camping klopt als een bus. Het is hier uitstekend vertoeven. Schitterende omgeving

• 10anns21-10-2020

fijne camping in mooi gebied

Met een vriendin 3 nachtjes op goedvertoef gestaan. Het is ons goed bevallen. Mooie camping, sanitaire was schoon en mooi. Fijne mensen. We hebben een paar mooie wandelingen in de omgeving gemaakt.

• 8Bert07-09-2020

Mooie gezellige camping.

Wij waren op de camping met onze kleinkinderen. Zij hebben samen met ons genoten. Sanitair prima en schoon.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Blomsma24-08-2020

Niet slecht maar zeker geen 9,5 waard

Ontvangst was niet al te vriendelijk , 2 velden en op het veld waar wij stonden veel herrie van de weg. Schoon sanitair en fietsen mochten binnen staan. Wel mooie fietsomgeving

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Wilkes15-08-2020

In één woord geweldig.

We hebben van 1-13 aug. op deze mooie camping gestaan. Sandra en Frank hebben in deze coronatijd er voor gezorgd, dat de camping voor 100% coronaproof is. voor alles is gezorgd. Niets dan lof voor deze enthousiaste mensen. Zeker een locatie om nog een keer naar terug te gaan.!!!.

• 10E Peerenboom15-07-2020

Heerlijk rustige camping en een prachtige omgeving

Super mooie rustige camping met mooi en schoon sanitair, in een omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Met leuke plaatsjes om de hoek zoals Orvelte en Westerbork. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ze hebben bijna een bibliotheek aan boeken en tijdschriften. Fietsen kan je droog in de schuur zetten en eventueel opladen. Kippen lopen gezellig op de camping. Grote plaatsen voor de caravan. Honden kunnen mee. Je bent met 2 minuten lopen in het bos.

Camping GoedVertoef info

Camping-informatie