Laatste stukje hemel in Nederland

Review geschreven door Niek

Laatste stukje hemel in Nederland

Niek
20-7-2014

hogere hotelschool, 20 jr horeca ervaring in alle continenten. Ik dacht dat ik alles wel gezien had...totdat ik mij dit weekend terug trok in hunebed & breakfast. Ik ben gewoon nog nooit, maar dan ook nooit op zo'n mooi plekje Nederland geweest...Maar, gastvrijheid zit in die kleine dingen toch? Zoals ontvangst met echte koffie, de koffers worden nog even de kamer in gedragen, perfect rolstoel vriendelijkheid, turndownservice, trots op de tuin, verhalen over de vogels en de omgeving, uitgenodigd worden voor het avondeten en een veeeeel te lekker huisgemaakt ontbijt. Maar al deze dingen vallen in het niet bij de glimlachten van Harry en Marina, waarin de perfectie van Marina zich uit in de kleinste details, menig 5 sterren hotel zou hier Jaloers op zijn. En dit word gecombineerd met de rust, de warme glimlach en de wijsheid die Harry uitstraalt. Eigenlijk wil ik dit plekje voor mijzelf houden en deze recensie niet schrijven, maar ze hebben het meer dan verdiend!