Géén boekingskosten

Meer landhuis info

5 Reviews over Hunebed & Breakfast

• 9Dennis en Kim15-10-2017

Heerlijk genieten!

Prachtige locatie, gastvrij ontvangst en een heerlijke kamer. Het onbijt was vers en keurig verzorgd. We hebben genoten!

• 10Meike en Leonie23-01-2017

Prachtige, heerlijke plek!

Wat hebben we genoten van de gastvrijheid en de prachtige locatie! Mooie (Engelse) kamer, schoon, en een heerlijk ontbijt. Het kon niet beter! Hartelijk dank voor de goede zorgen!

• 10Ingrid de Graaff31-10-2014

Fantastische plek

Hunebed & Breakfast is een heerlijke locatie voor een weekend ontspannen, genieten en verwend worden. Prachtige, gezellige, ruime en schone kamers en badkamers. Perfect verwenontbijt en geweldige gastvrouw en gastheer waarvoor niets teveel is. Je voelt je meteen thuis. Rustgevende omgeving, fantastische tuin, prima uitwijkmogelijkheden en heerlijke omgeving. Wij hebben genoten!

• 10Niek20-07-2014

Laatste stukje hemel in Nederland

hogere hotelschool, 20 jr horeca ervaring in alle continenten. Ik dacht dat ik alles wel gezien had...totdat ik mij dit weekend terug trok in hunebed & breakfast. Ik ben gewoon nog nooit, maar dan ook nooit op zo'n mooi plekje Nederland geweest...Maar, gastvrijheid zit in die kleine dingen toch? Zoals ontvangst met echte koffie, de koffers worden nog even de kamer in gedragen, perfect rolstoel vriendelijkheid, turndownservice, trots op de tuin, verhalen over de vogels en de omgeving, uitgenodigd worden voor het avondeten en een veeeeel te lekker huisgemaakt ontbijt. Maar al deze dingen vallen in het niet bij de glimlachten van Harry en Marina, waarin de perfectie van Marina zich uit in de kleinste details, menig 5 sterren hotel zou hier Jaloers op zijn. En dit word gecombineerd met de rust, de warme glimlach en de wijsheid die Harry uitstraalt. Eigenlijk wil ik dit plekje voor mijzelf houden en deze recensie niet schrijven, maar ze hebben het meer dan verdiend!

• 9Bert & Joke Gons03-11-2005

Heerlijk adres om lekker bij te komen van de dagelijkse drukte.4 nachten gelogeerd. Uitstekende verzorging en heel goede tips van de eigenaren voor tripjes in de omgeving. Hoewel voor een B&B adres aan de prijzige kant, is het door de uitstekend ingerichte kamers met lekkere bedden en het excellente ontbijt de extra euro,s meer dan waard. Zelden zo,n mooie tuin gezien bij een B&B.

Landhuis Hunebed & Breakfast info

• CafeBeschikbaar (1)