Landhuis Hunebed & Breakfast

Anders

Heerlijk genieten!

Dennis en Kim
15-10-2017

Prachtige locatie, gastvrij ontvangst en een heerlijke kamer. Het onbijt was vers en keurig verzorgd. We hebben genoten!

Prachtige, heerlijke plek!

Meike en Leonie
23-1-2017

Wat hebben we genoten van de gastvrijheid en de prachtige locatie! Mooie (Engelse) kamer, schoon, en een heerlijk ontbijt. Het kon niet beter! Hartelijk dank voor de goede zorgen!

Fantastische plek

Ingrid de Graaff
31-10-2014

Hunebed & Breakfast is een heerlijke locatie voor een weekend ontspannen, genieten en verwend worden. Prachtige, gezellige, ruime en schone kamers en badkamers. Perfect verwenontbijt en geweldige gastvrouw en gastheer waarvoor niets teveel is. Je voelt je meteen thuis. Rustgevende omgeving, fantastische tuin, prima uitwijkmogelijkheden en heerlijke omgeving. Wij hebben genoten!

Laatste stukje hemel in Nederland

Niek
20-7-2014

hogere hotelschool, 20 jr horeca ervaring in alle continenten. Ik dacht dat ik alles wel gezien had...totdat ik mij dit weekend terug trok in hunebed & breakfast. Ik ben gewoon nog nooit, maar dan ook nooit op zo'n mooi plekje Nederland geweest...Maar, gastvrijheid zit in die kleine dingen toch? Zoals ontvangst met echte koffie, de koffers worden nog even de kamer in gedragen, perfect rolstoel vriendelijkheid, turndownservice, trots op de tuin, verhalen over de vogels en de omgeving, uitgenodigd worden voor het avondeten en een veeeeel te lekker huisgemaakt ontbijt. Maar al deze dingen vallen in het niet bij de glimlachten van Harry en Marina, waarin de perfectie van Marina zich uit in de kleinste details, menig 5 sterren hotel zou hier Jaloers op zijn. En dit word gecombineerd met de rust, de warme glimlach en de wijsheid die Harry uitstraalt. Eigenlijk wil ik dit plekje voor mijzelf houden en deze recensie niet schrijven, maar ze hebben het meer dan verdiend!

2005

Heerlijk adres om lekker bij te komen van de dagelijkse

Bert & Joke Gons
3-11-2005

Heerlijk adres om lekker bij te komen

van de dagelijkse drukte.4 nachten gelogeerd.

Uitstekende verzorging en heel goede tips van de eigenaren voor tripjes in de omgeving. Hoewel voor een B&B adres aan de prijzige kant, is het door de uitstekend ingerichte kamers met lekkere bedden en het excellente ontbijt de extra euro,s meer dan waard.

Zelden zo,n mooie tuin gezien bij een B&B.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Hunebed & Breakfast in Wezup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Hunebed & Breakfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.