Hotel Hegen

13 reviews over Hotel Hegen in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Ron en Ria
30-6-2018

Dit is een zeer fijn hotel. Prettige schone kamer met een heerlijke inloopdouche. Schoon en alles wat je nodig hebt is er.

Eten was prima. Wij konden zelfs iets bestellen voor de tweede dag wat niet op de kaart stond, top gastvriendelijkheid.

Wij waren er twee nachten. Naar wildlands Emmen,Zandsculpturenfestijn in Garderen en Drents museum in Assen geweest. Super fijn weekend gehad.

Geweldig hotel!.

Mariska
26-2-2018

Prachtige locatie, mooie hotelkamer met prima douche en bed.

Gegeten in het restaurant en dat was prima, erg lekker!.

Zeer vriendelijke mensen!.

Niets te klagen of te verbeteren.

Geheime spot in het mooie Drenthe

Tineke Poortinga
22-10-2017

De kamers zijn mooi ruim. Er is genoeg kastruimte! De badkamer een douche, bad toilet en dubbel wastafel.

Het ontbijt, zijn de eitjes op geen probleem dan komt er toch nog een heerlijk zacht gekookt eitje! Wij hebben daar ook s'avonds gegeten en het was lekker en betaalbaar. Wim maakt er samen met zijn personeel een echt vakantie-thuis gevoel van.

Wezup ligt ongeveer 8 kilometer van Emmen af. Een mooie uitvalsbasis voor leuke dag tripjes. O.a. zijn wij geweest in het Veenmuseum, Wildlands, Bizar-Zoo en wij hebben scooters gehuurd bij scooterverhuurelp.

Kortom 3 dagen Drenthe was voor ons te kort wij komen vast en zeker terug.

HotelSpecials.nl

Heerlijk, zo'n heel andere wereld.

NannoSijtse
22-8-2017

Nette, sobere kamer (ca.3.50 x 3.50 m) aan de voorzijde in bijgebouw, deels onder het schuine dak (we hebben diverse keren ons hoofd gestoten), met klein raam en dakraam. Tafel en 2 stoelen. Kleine badkamer met toilet en douche. Ontbijt vanaf 8.30 uur. Keuken open tot 20.00 uur. Voldoende en ruime parkeerplaatsen.

Gezellig

Roy
21-5-2017

Het hotel is ideaal voor als je een vroege vlucht hebt. Met de auto sta je binnen 10 min. op P1.

De kamers zijn sober, maar netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Inchecken gaat heel snel. Internet werkt goed.

ff eruit! Ronduit heerlijk!

Richard Perdon

Zeker een aanrader!

Super hotel/restaurant/café

mevrouw
27-12-2016

Een geweldig bedrijf met een enthousiaste eigenaar en vriendelijk personeel. Zeker een grote aanrader. Ook voor feesten en partijen.

Een echt leuk en kleinschalig hotel

Theo en Marjolen
29-7-2016

Het diner is echt geweldig voor heel weinig geld.

Het personeel is super vriendelijk en de eigenaar is een enorm enthousiaste man die van s morgens vroeg tot s avonds laat voor zijn gasten klaar staat, en ook van alle markten thuis is.

prima hotel.

martin
25-6-2016

Gastvrij, prijs/kwaliteit goed; diner super.

Geweldig

Denise
8-5-2016

Hele aardige eigenaar en personeel, nette schone kamers. Heerlijk eten , ontbijt simpel maar goed.

Wij komen zeker nog een keer terug, echte aanrader!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hegen in Wezup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.