Hotel Hegen

NederlandDrentheWezup

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Hegen voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 15 reviews

7.7GoedScore uit 15 reviews

0Tonen op kaart

15 Reviews over Hegen

• 8Non02-08-2020

Goed hotel!

Wij hebben hier een nachtje geslapen zodat we 2 dagen bij vrienden konden zijn die op camping het Kuierpad staan. Prima hotel! Schoon en fijne bedden. Wij sliepen in 2 slaapkamers van het appartement. Rustige omgeving, prima parkeren kortom goed!

• 7Franse18-07-2020

Leuk voor een keertje

Zijn hier voor 3 dagen. Aardige gastheer, kamer erg klein is wel netjes , en gehorig helemaal de deuren. Er wordt een keer een heel klein flesje shampoo geleverd en daarna niet meer, Hou daar rekening mee. Wij hadden ook een rioollucht in de badkamer. De omgeving is prachtig. Ontbijt oke Prijs voor de kamer vind ik te duur!

• 9Ron en Ria30-06-2018

Voor herhaling vatbaar.

Dit is een zeer fijn hotel. Prettige schone kamer met een heerlijke inloopdouche. Schoon en alles wat je nodig hebt is er. Eten was prima. Wij konden zelfs iets bestellen voor de tweede dag wat niet op de kaart stond, top gastvriendelijkheid. Wij waren er twee nachten. Naar wildlands Emmen,Zandsculpturenfestijn in Garderen en Drents museum in Assen geweest. Super fijn weekend gehad.

• 9Mariska26-02-2018

Geweldig hotel!.

Prachtige locatie, mooie hotelkamer met prima douche en bed. Gegeten in het restaurant en dat was prima, erg lekker!. Zeer vriendelijke mensen!. Niets te klagen of te verbeteren.

• 8Tineke Poortinga22-10-2017

Geheime spot in het mooie Drenthe

De kamers zijn mooi ruim. Er is genoeg kastruimte! De badkamer een douche, bad toilet en dubbel wastafel. Het ontbijt, zijn de eitjes op geen probleem dan komt er toch nog een heerlijk zacht gekookt eitje! Wij hebben daar ook s'avonds gegeten en het was lekker en betaalbaar. Wim maakt er samen met zijn personeel een echt vakantie-thuis gevoel van. Wezup ligt ongeveer 8 kilometer van Emmen af. Een mooie uitvalsbasis voor leuke dag tripjes. O.a. zijn wij geweest in het Veenmuseum, Wildlands, Bizar-Zoo en wij hebben scooters gehuurd bij scooterverhuurelp. Kortom 3 dagen Drenthe was voor ons te kort wij komen vast en zeker terug.

• 8NannoSijtse22-08-2017

Heerlijk, zo'n heel andere wereld.

Nette, sobere kamer (ca.3.50 x 3.50 m) aan de voorzijde in bijgebouw, deels onder het schuine dak (we hebben diverse keren ons hoofd gestoten), met klein raam en dakraam. Tafel en 2 stoelen. Kleine badkamer met toilet en douche. Ontbijt vanaf 8.30 uur. Keuken open tot 20.00 uur. Voldoende en ruime parkeerplaatsen.

• 9Roy21-05-2017

Gezellig

Het hotel is ideaal voor als je een vroege vlucht hebt. Met de auto sta je binnen 10 min. op P1. De kamers zijn sober, maar netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Inchecken gaat heel snel. Internet werkt goed.

• 9Richard Perdon05-05-2017

ff eruit! Ronduit heerlijk!

De service was top! de bediening prima! Het eten was lekker! Omgeving heerlijk! Zeker een aanrader!

• 10mevrouw27-12-2016

Super hotel/restaurant/café

Een geweldig bedrijf met een enthousiaste eigenaar en vriendelijk personeel. Zeker een grote aanrader. Ook voor feesten en partijen.

• 9Theo en Marjolen29-07-2016

Een echt leuk en kleinschalig hotel

Het diner is echt geweldig voor heel weinig geld. Het personeel is super vriendelijk en de eigenaar is een enorm enthousiaste man die van s morgens vroeg tot s avonds laat voor zijn gasten klaar staat, en ook van alle markten thuis is.

Hotel Hegen info

Veilig betalen met