Camping Landgoed Börkerheide

Camping Landgoed Börkerheide

4 tips over Camping Landgoed Börkerheide

Frank Broekman, 8-7-2014
Naast de camping is een groot openlucht zwembad waar de gasten van de camping gratis gebruik kunnen maken. Westerbork heeft prima voorzieningen en in de zomerweken is er heel veel te doen. Ook fietsers komen rondom Westerbork aardig aan hun trekken.
Zevenbergen, 16-9-2013
Alle plekjes hebben iets wat je aantrekt, ruime plaatsen, waar comfort te vinden is
Rolf Meursing, 20-5-2012
Klimmen te Grolloo. Mark te Westerbork en natuurlijk Orvelte.

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Börkerheide voor je op een rij gezet:

fam eisinga, 5-5-2012
leuke dingen in de buurt: Boonkroonpad in Borger, Zwembad De Bonte Wever in Assen en de Dierentuin in Emmen