Camping Landgoed Börkerheide

Weer vandaag5°-1°
Camping Landgoed Börkerheide
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Börkerheide voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super mooie natuurcamping

Ber/Rei,
22-8-2018

Wat een mooie natuurcamping! Het ontvangst was hartelijk en gastvrij. We mochten zelf een plekje uitzoeken, het gaat er allemaal heel gemoedelijk toe. Het sanitair is schoon wat erg belangrijk is. De omgeving is net als de camping erg mooi. Het is een camping wat geschikt is voor jong en oud. Een hengeltje uitgooien kan ook. De camping is een aanrader en een plek om terug te komen.

Kenmerken

22-8-2018

Geweldige vakantie

Familie Blaauw,
3-8-2018

Heerlijk kamperen zoals kamperen voor ons hoort te zijn. Mooie ruime kampeerplaatsen die er speels en natuurlijk erbij liggen. De plekken hebben zon en schaduw. Erg fijn met een hittegolf. Er grenst een heidegebied aan de camping. We hebben daar met onze eigen stoelen en een Prosecco gezeten om naar een prachtige bloedmaan te kijken. Een heerlijk rustige camping, zonder animatie. De kinderen konden lekker gaan zwemmen bij het aangrenzende gemeentebad. Ze vermaakten zich met zelf verzonnen activiteiten. Erg leuk! De eigenaren van de camping zijn enorm vriendelijk en ontspannen. Tijdens de week van de fietsvierdaagse werd er Barista koffie geschonken voor de liefhebber. Lekker spontaan! Onze jongens konden met een zelfgemaakte tak, vissen in het vennetje. Kamp Westerbork ligt op 12 km afstand. Indrukwekkend.

Het dorpje Westerbork is gezellig klein. Het heeft alles wat je nodig hebt. Lekker eten kun je bij de Abdij en bij Diggels.

Heerlijk ontspannen natuur plek

Serena,
22-7-2018

Fantastische week in de Bell tent! Kleine paste er in zijn kinderbed prima bij. De zonsondergangen zijn fenomenaal, zittend voor je tent. Hans en Elisabeth: ook perfect voor long stay die tent:-)) jullie doen t super.

Direct boeken

Een Topper! Van harte aanbevolen !

José de Boer,
28-6-2018

Wat een geweldige plek om te kamperen, wij hadden de huurtent Bell 1! Een volledig ingerichte tent. Héél comfortabel! Midden in de natuur, de kikkers kwaken, de vogels fluiten!! Héél mooi schoon sanitair!! Super gastvrije eigenaren! Kortom......een top plek!!!

Fantastisch groots

Naderbijdezon,
28-6-2018

Heerlijke camping echt vakantie. Relaxed. Mooi en goed schoon sanitair

Bijzonder mooi.

Van Asselt,
14-6-2018

Prachtig gelegen camping, mooi en schoon sanitairgebouw, rustige omgeving.

Aanrader om in de natuur tot rust te komen.

Alice Scholte,
19-5-2018

Mooie rustige camping een plek om bij te komen. Ruime plaatsen en zeer gevarieerd voor elk wat wils. Hans en Elisabeth zijn uitstekende gastvrouw/heer. Schoon sanitair ruime douches.

Fijn verblijf!

F. Smit,
12-5-2018

Fijne, rustige camping. Prima sanitair. Springkussen op de camping, gemeentelijk zwembad ( gratis via de camping) op loopafstand. Wij verbleven twee nachten in een van de ingerichte Bell-tenten. Mooie, compleet ingerichte tent met prima tweepersoons bed. Ontbijtservice is een aanrader.

een echte aanrader

dhr. Rengers,
10-5-2018

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Ik zocht een bosrijke en rustige camping voor 1 nachtje, en via internet kwam ik op Landgoed Börkerheide uit.

In mijn provisorisch tot 'minicampertje' veranderde auto kon ik voor een speciaal scherp prijsje hier doorbrengen. Ik kom zéker nog eens terug.

Heerlijk weekje weg

Diana,
3-9-2017

Vriendelijke ontvangst door Hans, mochten zelf een plekje uitzoeken.

Schoon sanitair, lekker hete douches

Stonden aan de rand in het bos. Meteen met de honden de hei op. Stond in bloei, prachtig.

Kinderen vonden het zwembad ( gemeente zwembad gratis ) fijn.

En gratis WiFi!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Börkerheide in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Börkerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.