Camping Landgoed Börkerheide

Camping Landgoed Börkerheide
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Börkerheide voor je op een rij gezet:

125 reviews over Camping Landgoed Börkerheide in het Nederlands

Geweldige vakantie

Familie Blaauw
3-8-2018

Heerlijk kamperen zoals kamperen voor ons hoort te zijn. Mooie ruime kampeerplaatsen die er speels en natuurlijk erbij liggen. De plekken hebben zon en schaduw. Erg fijn met een hittegolf. Er grenst een heidegebied aan de camping. We hebben daar met onze eigen stoelen en een Prosecco gezeten om naar een prachtige bloedmaan te kijken. Een heerlijk rustige camping, zonder animatie. De kinderen konden lekker gaan zwemmen bij het aangrenzende gemeentebad. Ze vermaakten zich met zelf verzonnen activiteiten. Erg leuk! De eigenaren van de camping zijn enorm vriendelijk en ontspannen. Tijdens de week van de fietsvierdaagse werd er Barista koffie geschonken voor de liefhebber. Lekker spontaan! Onze jongens konden met een zelfgemaakte tak, vissen in het vennetje. Kamp Westerbork ligt op 12 km afstand. Indrukwekkend.

Het dorpje Westerbork is gezellig klein. Het heeft alles wat je nodig hebt. Lekker eten kun je bij de Abdij en bij Diggels.

Heerlijk ontspannen natuur plek

Serena
22-7-2018

Fantastische week in de Bell tent! Kleine paste er in zijn kinderbed prima bij. De zonsondergangen zijn fenomenaal, zittend voor je tent. Hans en Elisabeth: ook perfect voor long stay die tent:-)) jullie doen t super.

Een Topper! Van harte aanbevolen !

José de Boer
28-6-2018

Wat een geweldige plek om te kamperen, wij hadden de huurtent Bell 1! Een volledig ingerichte tent. Héél comfortabel! Midden in de natuur, de kikkers kwaken, de vogels fluiten!! Héél mooi schoon sanitair!! Super gastvrije eigenaren! Kortom......een top plek!!!

Fantastisch groots

Naderbijdezon
28-6-2018

Heerlijke camping echt vakantie. Relaxed. Mooi en goed schoon sanitair

Bijzonder mooi.

Van Asselt
14-6-2018

Prachtig gelegen camping, mooi en schoon sanitairgebouw, rustige omgeving.

Aanrader om in de natuur tot rust te komen.

Alice Scholte
19-5-2018

Mooie rustige camping een plek om bij te komen. Ruime plaatsen en zeer gevarieerd voor elk wat wils. Hans en Elisabeth zijn uitstekende gastvrouw/heer. Schoon sanitair ruime douches.

Fijn verblijf!

F. Smit
12-5-2018

Fijne, rustige camping. Prima sanitair. Springkussen op de camping, gemeentelijk zwembad ( gratis via de camping) op loopafstand. Wij verbleven twee nachten in een van de ingerichte Bell-tenten. Mooie, compleet ingerichte tent met prima tweepersoons bed. Ontbijtservice is een aanrader.

een echte aanrader

dhr. Rengers
10-5-2018

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Ik zocht een bosrijke en rustige camping voor 1 nachtje, en via internet kwam ik op Landgoed Börkerheide uit.

In mijn provisorisch tot 'minicampertje' veranderde auto kon ik voor een speciaal scherp prijsje hier doorbrengen. Ik kom zéker nog eens terug.

Heerlijk weekje weg

Diana
3-9-2017

Vriendelijke ontvangst door Hans, mochten zelf een plekje uitzoeken.

Schoon sanitair, lekker hete douches

Stonden aan de rand in het bos. Meteen met de honden de hei op. Stond in bloei, prachtig.

Kinderen vonden het zwembad ( gemeente zwembad gratis ) fijn.

En gratis WiFi!

Niet verder vertellen...

Driekje
25-8-2017

Maar dat deze camping niet volledig vol geboekt is verbaast ons ten zeerste!

Heerlijke camping zonder animatie voor de ik kinderen maar met een airtrampoline die er voor zorgde dat alle kinderen vriendjes met elkaar werden.

Erg mooie plekken met voor ieder wat wils, wij hadden een mooie plek onder de bomen met uitzicht op het vennetje. Wij hebben 2 1/2 week het gevoel gehad 1 te zijn met de natuur.

En wat vergeet ik bijna: erg aardige eigenaren, altijd super warm water, schoon sanitair, aardige mede kampeerders, een plek om vuurtjes te stoken en.... geen zwembad op de camping, maar gratis toegang tot het gemeentezwembad van Westerbork. Dit zwembad ligt op 1 minuut door het bos lopen van de camping.

Kortom: wij snappen niet dat het hier niet veeeeeel drukker was, maar eigenlijk vonden we dat stiekem helemaal niet erg ;)

Het zou maar zo kunnen dat we volgend jaar weer komen!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Börkerheide in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Börkerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Börkerheide scoort een 9.08 uit 10 op basis van 125 reviews.